Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe ver kan een marokkaanse meid gaan??

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Beni_ZNASSEN
25-11-2002, 00:58

salam dames... ik liep vandaag in HC Utrecht, dacht ff gaan shoppen... het is ramadan, je verwacht dat mensen elkaar respecteren, ik werd gewoon versierd door dames, is niet de eerste keer, gebeurd vaak als ik in utrecht ben, vraag me af heeft te maken met Utrechtse meiden? of aan wat anders? ik als man, wallah na vandaag durf ik niet meer naar Utrecht te gaan, raar gewoon

Onslaught
25-11-2002, 01:09
hahahahhha gekkerd, maar he komt wel goed joh

NoreJihan
25-11-2002, 01:15
Origineel gepost door Beni_ZNASSEN salam dames... ik liep vandaag in HC Utrecht, dacht ff gaan shoppen... het is ramadan, je verwacht dat mensen elkaar respecteren, ik werd gewoon versierd door dames, is niet de eerste keer, gebeurd vaak als ik in utrecht ben, vraag me af heeft te maken met Utrechtse meiden? of aan wat anders? ik als man, wallah na vandaag durf ik niet meer naar Utrecht te gaan, raar gewoon Jongens uit beni Znassen zijn gewoon onweestaaaaaaaaaaanbaaaaaaaaaaaaar hahahahah En meiden oooooooooooooooooooooooooooook Ja kan wel ik heb dat ook vaaaaaaaaaaaaaaaaaaak maargewoon negeren die zaaaaaaaaaaaaaaak

NoreJihan
25-11-2002, 01:28
Nope mensen ui Beni Znassen zijn gewooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooon moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooiiii iiiiiii

NoreJihan
25-11-2002, 01:33

Origineel gepost door verwijderd ik weet het dank u voor je compliment :D ;)

Najib26
25-11-2002, 02:17
Origineel gepost door Beni_ZNASSEN salam dames... ik liep vandaag in HC Utrecht, dacht ff gaan shoppen... het is ramadan, je verwacht dat mensen elkaar respecteren, ik werd gewoon versierd door dames, is niet de eerste keer, gebeurd vaak als ik in utrecht ben, vraag me af heeft te maken met Utrechtse meiden? of aan wat anders? ik als man, wallah na vandaag durf ik niet meer naar Utrecht te gaan, raar gewoon Is mij ook een gebeurd, helaas. Denk niet dat het specifiek met de Utrechtse meiden te maken heeft. De dames komen uit heel Nederland naar Hoog Catherijne, de meesten komen er voor de jongens :(

soumaya1
25-11-2002, 02:21
Origineel gepost door Beni_ZNASSEN salam dames... ik liep vandaag in HC Utrecht, dacht ff gaan shoppen... het is ramadan, je verwacht dat mensen elkaar respecteren, ik werd gewoon versierd door dames, is niet de eerste keer, gebeurd vaak als ik in utrecht ben, vraag me af heeft te maken met Utrechtse meiden? of aan wat anders? ik als man, wallah na vandaag durf ik niet meer naar Utrecht te gaan, raar gewoon ikzelf kom uit utrecht, en ik kom zelf nooit in hc, gewoon die gasten die daar lopen, vreselijk gewoon, en net wat najib al zei, die meiden komen overal vandaan en gaan daar maar een beetje rondhangen om jongens te versieren! en trouwens jongen s ook!

Marocca
25-11-2002, 06:15
Origineel gepost door NoreJihan Jongens uit beni Znassen zijn gewoon onweestaaaaaaaaaaanbaaaaaaaaaaaaar hahahahah En meiden oooooooooooooooooooooooooooook Ja kan wel ik heb dat ook vaaaaaaaaaaaaaaaaaaak maargewoon negeren die zaaaaaaaaaaaaaaak wie wilt er nu opvallen he?!!

Noa
25-11-2002, 07:35
ik heb een bloedhekel aan hoge caterijne!!! alle modepopjes zowel mannen als vrouwen verzamelen zich daar, triest.....

Miss_Taza18
25-11-2002, 10:05
wie denk je wel niet dat je bent . het zijn altijd die jongens die de ramadan niet respecteren, ze lopen elke dag met meisjes te tjanteren terwijl het ramadan is en waar kom jij eigenlijk vandaan dat je met zulke grappige verhaaltjes komt?je komt zeker uit amsterdam? ciaoooooo

Itsjustme
25-11-2002, 10:07
what about the boys??? die kunnen er oook at van sjonge jonge ramdan of geen ramdan en welk meisje gaat nou een jongen versieren niet een meisje met zelfrespect, en een fatsoenlijke opvoeding wake up!!! dus dan weet je toch al hoe laat het is

-Reda-
25-11-2002, 10:08
Origineel gepost door Miss Taza18 wie denk je wel niet dat je bent . het zijn altijd die jongens die de ramadan niet respecteren, ze lopen elke dag met meisjes te tjanteren terwijl het ramadan is en waar kom jij eigenlijk vandaan dat je met zulke grappige verhaaltjes komt?je komt zeker uit amsterdam? ciaoooooo hey :kwaad: ik kom ook uit damsco :(

Miss_Taza18
25-11-2002, 10:10
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO hey :kwaad: ik kom ook uit damsco :( is dat alles wat je kunt zeggen tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Intisar1985
25-11-2002, 10:15
weetje die meiden die zijn nog niet op de hoogte van het volgende: kijk niet naar mooie gezichten, want die zullen altijd vergaan, kijk naar mooie harten, want die zullen altijd blijven bestaan.... ik zelf kom ook uit Utrecht en zit daar op school, en dan loop ik soms op HC en dan zie ik die meiden die daar jongens etc. lopen te versieren eigenlijk alles wat los en vast zit , en dan moet ik toch echt even kwijt dat ik me schaam voor ze en vooral als je er nog op wordt aangesproken door andere mensen dan kom je toch voor ze op maar goed dat is verspilde moeite. Ik heb een zin voor ze: zelfrespect dat hebben ze niet!!!!! _________________________________ vergeet je zorgen en je tranen, vergeet je wanhoop en pijn, er komt een dag een nieuwe morgen dat alles weer in orde zal zijn.... inchallah

M_ROCPOWER
25-11-2002, 10:17

Origineel gepost door Beni_ZNASSEN salam dames... ik liep vandaag in HC Utrecht, dacht ff gaan shoppen... het is ramadan, je verwacht dat mensen elkaar respecteren, ik werd gewoon versierd door dames, is niet de eerste keer, gebeurd vaak als ik in utrecht ben, vraag me af heeft te maken met Utrechtse meiden? of aan wat anders? ik als man, wallah na vandaag durf ik niet meer naar Utrecht te gaan, raar gewoon De reden dat je dit zielig verhaaltje plaatst, heeft helemaal niets te maken dat je het irritant vindt dat meiden je proberen te versieren, je wil het juist met je mede=prikkers delen om zo indirect jezelf als knap te profileren, zodat de meiden op het prikbord denken dat je knap bent. Je verhaal klinkt als een klein kind die voor het eerst een ijsje krijgt van zijn moeder. Wordt volwassen en ga geen commerciele praatjes verkopen :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5