Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat is een player?

Pagina's : [1] 2

GekkeTurk
25-11-2002, 00:57

een vraag voor iedereen. Wat is een Player? Ik weet wat een player is maar wat is een player voor jullie? waneer is iemand een player? Heel vaak hoor ik je bent een player wallah maar ik ben een doodnormaal jongen oke ik heb veel vriendinnen gehad vroeger maar ze zegge alsnog je bent een player je ziet eruit als een player Dus ik wil een nader uitleg graag Waneer is een jongen een player voor jullie?

Onslaught
25-11-2002, 01:07
nou ik ben geen player vegeta is geen player en onslaught ook niet samen zijjn we gentlemen:D

NoreJihan
25-11-2002, 01:32
Origineel gepost door Mustapha AA hahaha onslaught is geen gentle men en vegeta ook niet hahahaha okee player zoals eerder gezegt: Opgechoren kapsel zonnebank freak geschoren beentjes pradas met van die kleien sokjes hahaha oki wonen vooral in aker weeeeeeejjijiiiiooooooooo ben je geobsedeerd door die *******tjes

TemsoenT
25-11-2002, 01:36
wat is een player nou het woord zegt het al ... een player is iemand die een vriendin heeft en er ook op uitgaat met andere meiden dus hij blijfT niet bij 1 meid hij speelt met je gevoelens dat is een PLAYER !!! Groet Van Radia

Mohcine
25-11-2002, 05:20

Players bestaan niet

Itsjustme
25-11-2002, 09:41
player is iemand de het niet bij 1 kan ho uden geld voor de jongens als meisjes dat als je een ""relatie" hebt en als nog aan het hozzelen bent jaah player!!

-Reda-
25-11-2002, 09:44
A playa is someone who knows to play the game...:D;)

GekkeTurk
25-11-2002, 11:09
Nee jullie begrijpen mij verkeerd ik weet wat een player is maar waneer is iemand voor jullie een player>?

Itsjustme
25-11-2002, 12:07
iemand met smoothtalk , gladdjes zie ik als playertje is t ook

NaDoR.ZiNa
26-11-2002, 00:08
Origineel gepost door Kadir Player ben ik gewoon:cool: Nee, maar ff seri, je weet toch, dat je gewoon als je een chikie ziet, en je wilt wel wat met haar, dat je haar dan ook echt gewoon kan playen, meteen, en natuurlijk als Player ben je niet met maar 1 chikie:D Maar je weet toch, gekketurk heeft gewoon die mokro geplayd, respect voor dat;) Sorry maar ik hoop niet dat je mij hieer meebedoeld :kwaad:

NaDoR.ZiNa
26-11-2002, 00:10
Origineel gepost door Kadir HAHA, heeft ie dan nog een marokkaanse vriendin:D Nee maar misschien heeft ie je een tori verteld van voor mij tijd ofzo !!!! maaruh het sloeg dus op mij? waga :kwaad:

NaDoR.ZiNa
26-11-2002, 00:12
Donder op man ik ken hem beter als jou vriend

SaraZena
26-11-2002, 00:16
Een player is iemand die meisjes in de waan laat dat ie een serieuze relatie met hen wil of heeft en onderussen ook met andere meiden ligt te rotzooien. M.a.w. hij playt ze, hij speelt met ze.

NaDoR.ZiNa
26-11-2002, 00:20
Origineel gepost door Kadir tsssssss, ga maar huilen ofzo, damn, mense kunne neit eens tegen fa2s, ga janke ofsjo, junkie Junkie?? Wat noem je mij junkie???? tazzzzz heb je geen manieren gellerd ofzo damnzzzzz

NaDoR.ZiNa
26-11-2002, 00:22

Jah heeft me moeder cker maar jah jij heb geen style van humor en ik zou egt niet gaan janken om iemand zoals jij en noem me geen junkie tazzzzz

Pagina's : [1] 2