Bekijk originele versie : Stefan krijgt koran les!!!
Missrapster
25-11-2002, 00:26
BB-huis!!
Hebben jullie bb gezien??
Stefan las net de koran samen met moessie....
Wallah het maakt me echt vrolijk om mensen te zien die interesse hebben in de islam....en wat willen leren....incha'llah wordt hij een moslim!!
Zelfkritiek
25-11-2002, 00:28
Als het NMO een uizending maakt over gelijkenissen met vasten binnen verschillende geloven, dan is het onzin.
Ohhhhw, ik snap het al, BB is natuurlijk van een hoger niveau...
lamerz
beppie_truus
25-11-2002, 00:45
ik had het ook gezien vond het wel grappig dat hij de moeite neemt
SweetCheeks
25-11-2002, 00:55
Heb t nie gezien maar wel gehoord over die Stefan geval ensjow...
Laylainthahouse
25-11-2002, 08:55
Origineel gepost door Onslaught
:D
Saaaa jij hebt echt leuke vechtende poppetjes beneden, jaloers gek!
Origineel gepost door Zelfkritiek
Als het NMO een uizending maakt over gelijkenissen met vasten binnen verschillende geloven, dan is het onzin.
Ohhhhw, ik snap het al, BB is natuurlijk van een hoger niveau...
lamerz
Omdat er deze keer die Marokkaan meedoet is het ineens kwaliteitstelevisie. Het is en blijft natuurlijk pulp voor selectieve kijkers, maar die zijn er hier schijnbaar niet zoveel, want er is sprake van een ware Moessie-hype. :eek:
Intisar1985
25-11-2002, 10:58
he wat vinden jullie van moes?>?????
ik vind dat er eindelijk een goede nette opgeleide jongen en ook nog eens een marokaan in het bb zit en dan nog geen discussies over integratie overslaat hebben jullie die aflevering gezien over integratie en schotels????
Beter als die Aziz in de Bus en Bouchra in Starmaker????? mijn mening
ik vind moessie echt de man
Hij is nou een typisch voor beeld van een marokkaan
===gewoon lekker rustig
===je moet niet met hem sollen anders heb je een probleem
===eigen mening
===goed opgeleid
===vasthoudend aan zijn eigen cultuur en geloof
kiojk en dat is weer wat anders dan die bouchra en aziz
Moessie ga dooooooorrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik ben het helemaal met je eens hij is mooi lekker
maar toch vindt ik hem wel een beetje dom voor een rechte student bijv: (de manier van praten) het uitleggen van de bedoeling van de Ramadan
als je bb hebt gevolgd dan weet je wat ik bedoel
Soraya_e
26-11-2002, 07:16
nou volgens mij doen wij de ramadan niet voor de armen die weinig tot niets te eten hebben ik bedoel als de zond onder is zie ik een ghanees niet 5 kippen eten en helemaal geen soep waar je moeder 4uurtjes mee bezig is!
Bedankt! Mostafa Maar geen Mustafa
Origineel gepost door rachda
ik ben het helemaal met je eens hij is mooi lekker
maar toch vindt ik hem wel een beetje dom voor een rechte student bijv: (de manier van praten) het uitleggen van de bedoeling van de Ramadan
Iemand met een beetje niveau doet sowieso al niet mee aan BB. En dat is mijn mening.
Sjakiebousjans
26-11-2002, 12:28
Origineel gepost door Junkie
Iemand met een beetje niveau doet sowieso al niet mee aan BB. En dat is mijn mening.
:rolleyes: Daar zit wat in! Wat moet de moeder van mousie denken als die lelijke daniele takzint naakt door het huis huppelt. Mousie wil beroemd worden denk ik? Maar daar zijn we niet voor op aarde gezet neem ik aan?
Zelf weten!!!! Zolang hij dat schorem daar maar aanpakt is het goed. ;)
en jij mag lekker blijven door rappen i.p.v te lezen in de Koran
Lees jij wel de Koran dan! als dat wel zo is maar dat betwijfel ik dan moet je het voor je houden.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.