Bekijk originele versie : Masters of Love = verenigd u =
opjeplekje
05-12-2009, 18:51
Wie van jullie kan aantrekkingskracht beschrijven :D
opjeplekje
05-12-2009, 18:52
Oke Oke Hint 1 : Het is een gevoel....
Hint 2 : Leg al het logische opzij...
opjeplekje
05-12-2009, 19:33
hint 1: pick up artist info doornemen.
hint 2: ballen hebben
hahaha dat zijn de grootste losers die ik ken!!! ik wil jou wel zien in een langer termijn relatie
one night stands kennen we allemaal aankomen ;)
hahaha dat zijn de grootste losers die ik ken!!! ik wil jou wel zien in een langer termijn relatie
one night stands kennen we allemaal aankomen ;)
lange termijn...
Ok dat wordt een probleem xD
opjeplekje
05-12-2009, 19:39
lange termijn...
Ok dat wordt een probleem xD
;)
In Amerika is het trouwens een hype
Dat ``pickup artist`` shit.
Daar was trouwens een programma op tv over,in Nederland 3
opjeplekje
05-12-2009, 19:48
In Amerika is het trouwens een hype
Dat ``pickup artist`` shit.
Daar was trouwens een programma op tv over,in Nederland 3
Ja ik heb het een en ander al op youtube gezien maar is duidelijk niets voor mij. Je moet er maar net achter staan.
Ik heb een profielwerkstuk daarover voor Management & organisatie
``hoe kan je een rendabel pick-up art bedrijf opzetten``
Ik wou de PWS graag alleen doen (over de wetregeleing in europa)maar mocht niet,toen kwam zo`n hollandi en moest ik het met hem doen. Hij zij pick up art maar ik wist toendertijd niet wat het was.
dat is hoe ik er in aanraking mee kwam
Ik moet je zeggen dat er behoorlijk veel psychologie bij komt kijken >.>
opjeplekje
05-12-2009, 19:55
Ik heb een profielwerkstuk daarover voor Management & organisatie
``hoe kan je een rendabel pick-up art bedrijf opzetten``
Ik wou de PWS graag alleen doen (over de wetregeleing in europa)maar mocht niet,toen kwam zo`n hollandi en moest ik het met hem doen. Hij zij pick up art maar ik wist toendertijd niet wat het was.
dat is hoe ik er in aanraking mee kwam
Ik moet je zeggen dat er behoorlijk veel psychologie bij komt kijken >.>
Tsja ik weet het.
Zeg, is het nog geworden ? Ik denk dat er op dit moment een grote markt voor is, als ik de huidige maatschappij zo bekijk, gasten met knaken maar die geen meiden kunnen picken... Echt gast, daar je kun je echt op in gaan spelen en echt centen mee verdienen.... Ik ben trouwens ook bezig met een concept alleen niet voor de Europese markt. Alleen zijn er een aantal angsten (Marokko) ... ik moet me daar nog in verdiepen. Kan iemand met een marketing achtergrond goed gebruiken.
Ik ben op dit moment een balans aan het opstellen en site`s aan het maken.
probleem 1 is: ``hoe kan je losertjes hun geld lospeuteren``?
dat moet ik nog uitzoeken
probleem 2: Ik ben Moslim
opjeplekje
05-12-2009, 20:09
Ik ben op dit moment een balans aan het opstellen en site`s aan het maken.
probleem 1 is: ``hoe kan je losertjes hun geld lospeuteren``?
dat moet ik nog uitzoeken
probleem 2: Ik ben Moslim
Moet geen obstakel zijn. Eerder een stimulans. Dit soort zaken moeten analytisch opgelost worden. Aan mij heb je een goede.
Ik ben ook moslim, vroeger misschien wel veel meer als nu als ik dat mag zeggen. Je moest eens weten hoeveel geld ik heb 'geïnvesteerd ' in mezelf, ik denk dat in mijn omgeving zeker de economie een lichte impuls heb gegeven. Denken aan al dat kledij, horeca, kapsalons, restaurants en al dat ander onnodig gepush, het ergste : jezelf voor de gek houden en er kapot aangaan. Het heeft mij in ieder geval een kapitaal gekost. Als ik destijds op die leeftijd mijn leven kon veranderen voor 5k EUR.... Ik zou het serieus overwegen om je voeten te kussen bij wijze van spreken
Ik schaam me er ook niet om, ik was vroeger ook zo een wussy.
Tsja,
Dus jij bedoelt dat ik me niet zo`n point moet maken over de ``moslim`` zijn?
opjeplekje
05-12-2009, 20:22
Tsja,
Dus jij bedoelt dat ik me niet zo`n point moet maken over de ``moslim`` zijn?
Wel nee. Eigen ondernemersschap is iets om na te streven.
Met andere woorden : Je doet het of je doet het niet. Hoe jij of anderen er over denken, tsja waar hebben we het over. Ik ben echt geen heilige en daar schaam ik me ook niet voor.
Ik vind het zalig hoe jij problemen analytisch probeert op te lossen.
just like me :D
maar goed,je hebt vast gelijk met je laatste reactie.
opjeplekje
05-12-2009, 20:31
Ik vind het zalig hoe jij problemen analytisch probeert op te lossen.
just like me :D
maar goed,je hebt vast gelijk met je laatste reactie.
Ten opzichte van de normgroep scoor je zeer hoog op Onderzoekend. Je ziet werk duidelijk als een geestelijke activiteit. Problemen dienen in jouw ogen dan ook vooral analytisch en beredeneerd opgelost te worden. Hierbij staat een kritische analyse vooraf voor jou voorop, zo maar even iets direct doen vermijd je dan ook. Je hecht veel waarde aan het opdoen van kennis en ervaring. Zeker als je daardoor een nuttige bijdrage kunt leveren. Het bestuderen van theorieën, literatuur of complexe instructies zie je als een uitdaging, als iets dat leuk is om te doen.
Tsja het draait uiteindelijk om ervaring :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.