Bekijk originele versie : Ideeee !!!!
anoniempjee
13-06-2004, 16:39
Salaaaam,
Zoals jullie weten is de zomer weer aangebroken.
Iedereen moet weet wat mee nemen voor je famillie.
Maar me vraag is weten jullie iets leuks voor je verloofde om mee te nemen want ik weet echt niks.
Geen parfum of zo want dat is zo gewoon.
Hebben jullie misschien een ideeeee?????? :zwaai:
Beslamaaa
PowerQueen
13-06-2004, 16:42
Van jou en hem een foto in een mooi lijstje enzo :verliefd:
Anders sieraden met de namen van elkaar erop
misz_bella
15-06-2004, 19:44
dure slippers heeft jlo ook gekregen van haar verloofde, alleen jij koopt ze dan niet van 20000 maar van 20 euro.
anoniempjee
15-06-2004, 20:49
Origineel gepost door misz_bella
dure slippers heeft jlo ook gekregen van haar verloofde, alleen jij koopt ze dan niet van 20000 maar van 20 euro.
Hahahaha ..... die is goed.
Soukran meid ......
BEslama ..... :zwaai: ano
misz_bella
15-06-2004, 21:14
Origineel gepost door anoniempjee
Hahahaha ..... die is goed.
Soukran meid ......
BEslama ..... :zwaai: ano
wel vertellen wat je uiteindelijk gekocht hebt, ben wel nieuwsgierig
:zwaai:
een geurtje is wel oke denk ik! als et er duur uitziet, is et altijd best! :D
anoniempjee
16-06-2004, 15:53
Origineel gepost door misz_bella
wel vertellen wat je uiteindelijk gekocht hebt, ben wel nieuwsgierig
:zwaai:
Ik laat het je zekers weten.
Maar ik denk toch dat ik voor een geurtje gaaaaa.
Alleen weeet ik niet welke ........ misschien dat jullie een lekker geurtje weten .
BEslamaaaa :zwaai:
Voor mijn verloofde had ik een heel mooi horloge van Swatch gekocht en een keer een hele mooie trui, geen duur merk hoor maar wel goede kwaliteit van de Bijenkorf.
Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar mensen in Marokko zijn gauw tevreden met een cadeau uit Europa, het heeft daar echt aanzien.
En als hij van je houdt dan is hij al blij met een goede knuffel!
Veel succes,
XXX
Amal.
anoniempjee
17-06-2004, 17:52
Origineel gepost door Amal77
Voor mijn verloofde had ik een heel mooi horloge van Swatch gekocht en een keer een hele mooie trui, geen duur merk hoor maar wel goede kwaliteit van de Bijenkorf.
Ik wil niet vervelend doen ofzo, maar mensen in Marokko zijn gauw tevreden met een cadeau uit Europa, het heeft daar echt aanzien.
Veel succes,
XXX
Amal.
Ik geef je groot gelijk een dikke knuffel das zekers genoeg
Beslama
Saidat0en
17-06-2004, 18:44
Origineel gepost door Amal77
Veel succes,
XXX
Amal.
Goed idee! Een mooie horloge en een trui. Niet te duur en je hebt gelijk, mensen uit Marokko zijn snel blij met iets uit Europa dus het maakt niet uit of het merkloos is ofzo. ;)
Lebda_boy
17-06-2004, 18:55
mooiste kado is natuurlijk een nederlands paspoort .. of een visum ik denk dan dat hij geen kadootje hoeft. :D
misz_bella
17-06-2004, 20:29
Origineel gepost door anoniempjee
Ik laat het je zekers weten.
Maar ik denk toch dat ik voor een geurtje gaaaaa.
Alleen weeet ik niet welke ........ misschien dat jullie een lekker geurtje weten .
BEslamaaaa :zwaai:
ja een geurtje is volgens mij toch het beste ja, maar ik weet echt niet wat voorn geurtje, ik weet alleen hoe ze eruit zien en hoe ze ruiken maar weet niet hoe ze heten, zo'n geelachtige potje is wel heel lekker, maar weet de naam niet, sorry
Origineel gepost door Lebda_boy
mooiste kado is natuurlijk een nederlands paspoort .. of een visum ik denk dan dat hij geen kadootje hoeft. :D
:giechel:
CharLie_Da
18-06-2004, 00:31
Die ielegalen krijgen toch een visum waarom moeten ze ook nog een kado krijgen waarom krijg ik niets;)
anoniempjee
19-06-2004, 19:46
Origineel gepost door CharLie_Da
Die ielegalen krijgen toch een visum waarom moeten ze ook nog een kado krijgen waarom krijg ik niets;)
Weet je wat ik niet vat WAAROM jullie je eigen landgenoten illiegalen noemen. Oki dat ze geen papieren hebben wilt niet zeggen dat jullie ze zo moggen noemen wollah 3somah :(
Beslamaaa
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.