Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarzegster....?

Pagina's : [1] 2 3

Samia504
13-06-2004, 16:30

wie is er weleens geweest en klopte alles ook? ik ben gewoon benieuwd... :D

PowerQueen
13-06-2004, 16:34
Ben ik ook benieuwd naar.. :D

anoniempjee
13-06-2004, 16:34
Het is toch haram om naar zo iemand te gaan ??????

Mocro4eva
13-06-2004, 16:35
Ja, toen ik 6 was ofzo op een of andere activiteitendag in het buurthuis. Er werd me verteld dat ik 6 kinderen zou krijgen en heel arm zou zijn. :D

Samia504
13-06-2004, 16:35

t is zeker haram ja... maar toch gebruiken veel mensen t, ik vraag me af of ze ook iets ermee opschieten

Mocro4eva
13-06-2004, 16:37
Origineel gepost door anoniempjee Het is toch haram om naar zo iemand te gaan ?????? Ja, is shirk.

PowerQueen
13-06-2004, 16:39
Origineel gepost door Mocro4eva Ja, toen ik 6 was ofzo op een of andere activiteitendag in het buurthuis. Er werd me verteld dat ik 6 kinderen zou krijgen en heel arm zou zijn. :D :hihi: Ik hoop dat dat niet uitkomt voor je :o

Mocro4eva
13-06-2004, 16:42
Origineel gepost door PowerQueen :hihi: Ik hoop dat dat niet uitkomt voor je :o Ik ook niet. It would be a nightmare coming true. :D

PowerQueen
13-06-2004, 16:43
Origineel gepost door Mocro4eva Ik ook niet. It would be a nightmare coming true. :D Precies.. :)

swirna
13-06-2004, 20:46
oh getver....wie gaat nou naar een waarzegster\???niemand weet wat er met jouw zal gebeuren aleen allah swt ....personelijk vind ik als je naar een waarzegster of fkih en noem maar op [ze heeben veel andere namen] dan ben je gewoon deboiel,,,megool analfebetiesch...kom op zeg....als zij iets kan maken dan zou ze eerst haar toekomst beter maken in plaats van een een hutje mensen zitten te w8ten om iets te vertellen wat totaaaaaal niet bestaat.....

swirna
13-06-2004, 20:48
hey damme geloof je nou echt dat je 6 kinderen krijgt en arm word???wahahhahahahahahhaha nou dan ben je totaaaaal gek...zie je die trut die je dit heeft verteld heeft je nu totaal van gedachte verandered ze3ma je weet nu dat je 6 kinderen krijgt mischien ga je helmaal niet trouwen omdat je rijk en beroemd word en...weet ik het.....maar jah geloof het maar ....hahahhahahahahhhaha

GoogolPlex
13-06-2004, 20:53
Origineel gepost door Samia504 wie is er weleens geweest en klopte alles ook? ik ben gewoon benieuwd... :D Ik ben wel eens naar een waarzegtster gegaan, met een buurmeisje in maroc.... ik zat er alleen bij en ik wist toen niet dat het haram is!

Mocro4eva
13-06-2004, 20:58
Origineel gepost door swirna hey damme geloof je nou echt dat je 6 kinderen krijgt en arm word???wahahhahahahahahhaha nou dan ben je totaaaaal gek...zie je die trut die je dit heeft verteld heeft je nu totaal van gedachte verandered ze3ma je weet nu dat je 6 kinderen krijgt mischien ga je helmaal niet trouwen omdat je rijk en beroemd word en...weet ik het.....maar jah geloof het maar ....hahahhahahahahhhaha :giechel: Lieve schat ik was 6. Heb je ergens gelezen dat ik het geloof? :giechel:

swirna
13-06-2004, 21:02
ja lieve schat als het nou echt zo is dat je het niet geloof dan ben ik echt blij voor je want het is echt haram...maar hoe verklaar je dit dan??[Ik ook niet. It would be a nightmare coming true. ewa hbiba zo te zien heb je toch 20% dat het uit kan komen...maar hbiba geloof me ik zal blij voor je zijn als je het niet geloofd

Mocro4eva
13-06-2004, 21:06

Origineel gepost door swirna ja lieve schat als het nou echt zo is dat je het niet geloof dan ben ik echt blij voor je want het is echt haram...maar hoe verklaar je dit dan??[Ik ook niet. It would be a nightmare coming true. ewa hbiba zo te zien heb je toch 20% dat het uit kan komen...maar hbiba geloof me ik zal blij voor je zijn als je het niet geloofd Als j terug leest zie je al dat ik eerder heb gezegd dat het haram is, omdat het shirk is. Dat was een reactie op het antwoord van de topicstartster dat als grapje was bedoelt. ;)

Pagina's : [1] 2 3