Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help me.. Dringen Advies nodig!!

Islamya_
05-12-2009, 10:43

Selaam alikom mensen, Ik ga zo naar mijn schoonouders. Ben alleen erg zenuwachtig omdat ik ze 6 maanden niet heb gezien vanwege de dood van mijn mannetje allah rahmoe. Ik weet niet zo goed wat ik moet meenemen. Ben woonachtig in Rotterdam dus Marokkaanse winkels genoeg. Moet alleen de halve wereld afreizen om bij hun te zijn en wil daarom iets speciaals en Marokkaans meenemen.. Ik neem iniedergeval een koranboekje mee, hoofddoekjes en Marokkaanse koekjes?? Of hebben jullie een betere idee? Laat me weten want ik wanhopig!:( Sorry, ik heb last van typgeprek maar dat zal vast door de zenuwen komen..:(

Islamya_
05-12-2009, 11:06
slaapt iedereen?

PaRaSoNiCa
05-12-2009, 11:54
Allahi ra7hmoe. Dat wat je mee wilt nemen is perfect.

Snowwhite23
05-12-2009, 14:31
Selaam alikom mensen, Ik ga zo naar mijn schoonouders. Ben alleen erg zenuwachtig omdat ik ze 6 maanden niet heb gezien vanwege de dood van mijn mannetje allah rahmoe. Ik weet niet zo goed wat ik moet meenemen. Ben woonachtig in Rotterdam dus Marokkaanse winkels genoeg. Moet alleen de halve wereld afreizen om bij hun te zijn en wil daarom iets speciaals en Marokkaans meenemen.. Ik neem iniedergeval een koranboekje mee, hoofddoekjes en Marokkaanse koekjes?? Of hebben jullie een betere idee? Laat me weten want ik wanhopig!:( Sorry, ik heb last van typgeprek maar dat zal vast door de zenuwen komen..:( Allah ie rahmoe :( Ik kan me goed voorstellen dat je heel zenuwachtig bent.. Dat wat je zelf opnoemt zal zeker goed zijn,het maakt echt niet uit wat je meeneemt. Heel veel sterkte :kus:

riffie_zina
05-12-2009, 15:05

Oh wat erg meid. Allah ie rahmoe. Dat is idd een goed idee. Dat wat je wilt meenemen is goed genoeg.

Islamya_
07-12-2009, 11:40
Bedankt dames voor advies, Mijn schoonmama en papa waren erg blij mee. Wat ik heb meegenomen zijn: Hoofddoeken Koranboekje Sbih3 en geurtje uit mekka Wierook Marokkaanse Koekjes En Marokkaans brood die ik zelf heb gemaakt. Ik kon mijn tranen niet inhouden toen zij de cadeautjes zag, ze werd helemaal emotioneel. En mij hele tijd omhelzen.. :( Ze zei ook sorry dat hij dood is en niet voor jou elmekteb was. God wilde hem graag terug hebben.. Ik zakte door de grond van huilen. Ik heb van haar ook koekjes gekregen, geurtje en een armband en sjaals. Echt lief van haar..:( Bedankt dames

jdidija2006
07-12-2009, 12:30
allahj rahmoe, sterkte meid.