Bekijk originele versie : heelllppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp AUBBB!!!
halfbloed-krull
05-12-2009, 02:51
zoek heeeel DRINGEND naar werk, maakt niet uit of het zwart of wit is!!!!!!
wie kan me helpen.. als ik geen werk heb lig ik op straaat
aub helppp meeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom wil je zwart werk?
halfbloed-krull
05-12-2009, 03:00
hoeft niet.. mij gaat het om werken.. als het maar geen vies werk is natuurlijk
maar zwart kan ook ergens in een zaak zijn of een of andere klein restaurant..
halfbloed-krull
05-12-2009, 03:02
pff luister jongeman ik heb hier geen zin in UW domme grapjes... ik ben echt dringend op zoek naar werk.. het is geen grap..
als je me graag wilt helpen mra7ba biek zo niet ellah yehennik!
halfbloed-krull
05-12-2009, 03:04
pff kan wel al die solicitatie brieven invullen maar ze bellen nooit!!
dus ik dacht ik probeer het ff hier!!
Oh ok, ga kijken werk.nl.
Succes meid.
Bella_Nourya
05-12-2009, 05:47
Dat vraag je hier aan die clowns,
voor je het weet bungel je aan een stringetje achter de ramen ofzo. Pas maar op hoor schatteke.
halfbloed-krull
05-12-2009, 06:02
Dat vraag je hier aan die clowns,
voor je het weet bungel je aan een stringetje achter de ramen ofzo. Pas maar op hoor schatteke.
waarom altijd zo negatief man jezes!! dat jij zo onzeker bent over jezelf betekend natuurlijk niet dat alle meiden zo zijn! ik weet heus wel waar ik mee bezig ben en wat ik wel en niet doe! dus hou je er maar buiten en vooral als je niks nuttigs te doen hebt!!!
beslama
Bella_Nourya
05-12-2009, 06:05
waarom altijd zo negatief man jezes!! dat jij zo onzeker bent over jezelf betekend natuurlijk niet dat alle meiden zo zijn! ik weet heus wel waar ik mee bezig ben en wat ik wel en niet doe! dus hou je er maar buiten en vooral als je niks nuttigs te doen hebt!!!
beslama
Amai krulleke gij hoeft niet tegen mij uit te vallen he allee toch.
Ik geef u alleen advies vraag niks hier aan die clowns maar als gij dat toch wil doen is dat uw'n probleem dan ligde misschien straks niet op straat maar achter de ramen.
Oke beslama schatje.
halfbloed-krull
05-12-2009, 06:11
Amai krulleke gij hoeft niet tegen mij uit te vallen he allee toch.
Ik geef u alleen advies vraag niks hier aan die clowns maar als gij dat toch wil doen is dat uw'n probleem dan ligde misschien straks niet op straat maar achter de ramen.
Oke beslama schatje.
nou mevrouwke de belg!!! ik hoef UW mening niet?
en ik val jouw niet uit.. ik wil jouw alleen laten weten dat je niet zo negatief moet denken..
Bella_Nourya
05-12-2009, 06:14
nou mevrouwke de belg!!! ik hoef UW mening niet?
en ik val jouw niet uit.. ik wil jouw alleen laten weten dat je niet zo negatief moet denken..
Ik wil u alleen behoeden van 't slechte zou niet willen dat u zo direct te prooi valt in verkeerde handen. Het is immers nooit zeker met wie dat ge te maken hebt.
halfbloed-krull
05-12-2009, 06:17
Ik wil u alleen behoeden van 't slechte zou niet willen dat u zo direct te prooi valt in verkeerde handen. Het is immers nooit zeker met wie dat ge te maken hebt.
kijk eens aan.. als je dat nou in het begin zei en op een normaal manier zoals deze! zou ik het op prijs stellen! maar goed..
tog bedankt zuster!
MEKNESIIAAA
05-12-2009, 08:12
Check je pm meid;)
heeey meid zo je heel graag wille helpe ik werk zelf in een eetcafetje in alexander ze zoeke nog mensen mogt je intresse hebben laat me weten :) help je graag xxx
Casawia-
05-12-2009, 10:57
Die belgishe taal irriteert mij hier, deze site eindigt duidelijk met .NL !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.