Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Last van....

Pagina's : [1] 2 3

rachidabella
13-06-2004, 15:42

Je hebt continue een sombere stemmingen, staat 's morgens op en je voelt je gelijk al moe en er komt de rest van de dag weinig uit je handen. Met veel moeite doe je de dagelijkse verplichtingen en als het even kan lig je zoveel als mogelijk op de bank: uitgeput. Je hebt nergens zin in en er is ook niet veel meer waar je nog plezier aan beleeft: het mooie weer, je sociale kontakten, een boek of de krant lezen: het kan je allemaal gestolen worden. Je kunt je zo beroerd en waardeloos voelen dat je denkt: was ik maar dood ! of ik maak er een eind aan ! Je voelt je weken achtereen waardeloos en hopeloos. Je kunt je niet goed meer concentreren: je weet niet meer wat je gelezen hebt als je de krant uit hebt en als je televisie kijkt weet je eigenlijk niet eens waar je naar zit te kijken. Je bent erg prikkelbaar/geïrriteerd, je kan weinig meer hebben en een verkeerde opmerking van je omgeving kan je helemaal van slag of erg kwaad maken. Je gaat bekaf naar bed, valt gelijk (of niet) in slaap en je wordt midden in de nacht of veel te vroeg in de ochtend wakker. Of je kan niet verder slapen en staat op, of je valt weer in slaap en wanneer je dan weer wakker wordt is het al middag. s morgens en 's middags ben je stukken trager dan 's avonds Je hebt een slechte eetlust en bent mogelijk al vele kilo's afgevallen Je bent minder gevoelig voor gevoelens en indrukken, "eigenlijk voel ik niks. Geen of veel minder zin meer in seks. Wanneer je 'last' hebt van deze verschijnselen ben je ziek vanwege een depressie !

Lady_moi
13-06-2004, 15:48
Toen me eerste liefde me dumpte zat ik dus in een depressie.

rachidabella
13-06-2004, 15:49
Hoe ben je er over heen gekomen? :o

MocrowGirlBella
13-06-2004, 15:50
Origineel gepost door rachidabella Je hebt continue een sombere stemmingen, staat 's morgens op en je voelt je gelijk al moe en er komt de rest van de dag weinig uit je handen. Met veel moeite doe je de dagelijkse verplichtingen en als het even kan lig je zoveel als mogelijk op de bank: uitgeput. Je hebt nergens zin in en er is ook niet veel meer waar je nog plezier aan beleeft: het mooie weer, je sociale kontakten, een boek of de krant lezen: het kan je allemaal gestolen worden. Je kunt je zo beroerd en waardeloos voelen dat je denkt: was ik maar dood ! of ik maak er een eind aan ! Je voelt je weken achtereen waardeloos en hopeloos. Je kunt je niet goed meer concentreren: je weet niet meer wat je gelezen hebt als je de krant uit hebt en als je televisie kijkt weet je eigenlijk niet eens waar je naar zit te kijken. Je bent erg prikkelbaar/geïrriteerd, je kan weinig meer hebben en een verkeerde opmerking van je omgeving kan je helemaal van slag of erg kwaad maken. Je gaat bekaf naar bed, valt gelijk (of niet) in slaap en je wordt midden in de nacht of veel te vroeg in de ochtend wakker. Of je kan niet verder slapen en staat op, of je valt weer in slaap en wanneer je dan weer wakker wordt is het al middag. s morgens en 's middags ben je stukken trager dan 's avonds Je hebt een slechte eetlust en bent mogelijk al vele kilo's afgevallen Je bent minder gevoelig voor gevoelens en indrukken, "eigenlijk voel ik niks. Geen of veel minder zin meer in seks. Wanneer je 'last' hebt van deze verschijnselen ben je ziek vanwege een depressie ! :maf::maf: :zwaai:

rachidabella
13-06-2004, 15:51

Origineel gepost door MocrowGirlBella :maf::maf: :zwaai: ey hekssssssss hoe was het feetsje gisteren :boogie: :banana:

MocrowGirlBella
13-06-2004, 15:54
Origineel gepost door rachidabella ey hekssssssss hoe was het feetsje gisteren :boogie: :banana: Gezellie :lekkerpuh Ben wel moe lag pas om half vier in bed:maf: En ben nog steeds moe :o

Lady_moi
13-06-2004, 15:54
Ik weet het nie goed meer het was zomaar.. In die tijd ben ik me wel gaan verdiepen in de islam. Als ik me rot voelde dan zette ik koran op. Als ik verdrietig was deed ik doua's. Als ik nergens meer zin in had dan raapde ik m'n moed bij elkaar en ging dan bidden. Als ik humeurig was negeerde ik iedereen en stapte gewoon een moskee binnen om te bidden. Het begon zo een gewoonte te worden. Daarna ben ik mn gevoelens op papier beginnen zetten gedichten schrijven. Ik begon beetje te praten, m'n beste vriendin steunde me ook heel erg veel. Ik begon te beseffen dat m'n leven door moest gaan. En heb de draad weer opgepikt. Maar 1 ding weet ik zeker..Hij blijft een speciaal plekje bewaren in me hart. De eerste ware liefde en de laatste..

MocrowGirlBella
13-06-2004, 15:55
En was de lezing leuk? Ik wou ook gaan joh de hele week op verheugd komt dit ertussen:jammer:

MocrowGirlBella
13-06-2004, 15:55
En was de lezing leuk? Ik wou ook gaan joh de hele week op verheugd komt dit ertussen:jammer:

MocrowGirlBella
13-06-2004, 15:57
Origineel gepost door Lady_moi Ik weet het nie goed meer het was zomaar.. In die tijd ben ik me wel gaan verdiepen in de islam. Als ik me rot voelde dan zette ik koran op. Als ik verdrietig was deed ik doua's. Als ik nergens meer zin in had dan raapde ik m'n moed bij elkaar en ging dan bidden. Als ik humeurig was negeerde ik iedereen en stapte gewoon een moskee binnen om te bidden. Het begon zo een gewoonte te worden. Daarna ben ik mn gevoelens op papier beginnen zetten gedichten schrijven. Ik begon beetje te praten, m'n beste vriendin steunde me ook heel erg veel. Ik begon te beseffen dat m'n leven door moest gaan. En heb de draad weer opgepikt. Maar 1 ding weet ik zeker..Hij blijft een speciaal plekje bewaren in me hart. De eerste ware liefde en de laatste.. Je bent wel een sterke meid:goedzo:

Lady_moi
13-06-2004, 16:07
Nee joh had er bijna een einde aan gemaakt :maf3: Origineel gepost door MocrowGirlBella Je bent wel een sterke meid:goedzo:

rachidabella
13-06-2004, 18:02
Origineel gepost door MocrowGirlBella En was de lezing leuk? Ik wou ook gaan joh de hele week op verheugd komt dit ertussen:jammer: waarom twee keer hetzelfde reactie plaatsen:maf: en lady_moi inschallah heb je er wat van geleerd :o

MocrowGirlBella
13-06-2004, 18:05
Origineel gepost door rachidabella waarom twee keer hetzelfde reactie plaatsen:maf: en lady_moi inschallah heb je er wat van geleerd :o :lekkerpuh

rachidabella
13-06-2004, 18:11
Origineel gepost door MocrowGirlBella :lekkerpuh heks safi je mag niet met mijn broertje trouwen :ego:

MocrowGirlBella
13-06-2004, 21:02

Origineel gepost door rachidabella heks safi je mag niet met mijn broertje trouwen :ego: :auw: W8 maar...:D

Pagina's : [1] 2 3