Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokkaanse muziek!!!

Pagina's : [1] 2 3

miss_sugar
13-06-2004, 15:07

willen jullie alsjeblieft helpen met namen van goeie zangers/zangeressen... zoveel mogelijk.. arabiesch berbers maakt niet uit :D reggada, rai maakt niet uit... mij msn is sweet_tears40@hotmail.com.. je bent welkom! :) kijken of jullie smaak hebben! ;) hahhahahaha xxxxxxxxxx

miss_sugar
13-06-2004, 15:08
oja jallal heb ik al heee!!!

lale_boeja
15-06-2004, 14:14
1) Najwa Salam 2) Jalal el hamdoui 3) Hicham 4) hasna

lale_boeja
15-06-2004, 14:17
hey jongen je praat poep.

HANSZETOUNI
15-06-2004, 14:35

Rwisha das pas berber muziek, en kom niet lullen met je arabische strings want er kan weinig tippin aan dit. vergelijk het maar met Nass el Ghiwane of wil je zeggen dat dat ook kut muziek is

lela_Hanan
15-06-2004, 15:55
Origineel gepost door Justified ik heb nog nooit zulke belachelijke muziek gehoord als berbers hwhahahaah dammmn wat een K u t- muziek is dat wahahahahahahahahaahahahahaha Berbers muziek= wack Arabische muziek valt nog wel mee, hou van de strings!!!!!!!! :eek: Weeeejowwwwww..wat ben jij een HATER zegggg..damnnnn!!! Heb je iets tegen de berberse taal ofso?

lela_Hanan
15-06-2004, 17:32
Origineel gepost door Justified Nogmaals, ik zie geen verschil tussen berbers of Arabieren oke begrijp me niet verkeerd, ik zie iedereen als marokaan. Begrijp niet waarom mensen hekel hebben aan Arabieren heb wel gehoord dat veel berbers een hekel aan Arabieren hebben wat ik dus helemala niet begrijp!!! Berbers een hekel aan Arabieren?... Zeggen ze vaker..maaruh bij mij is het niet het geval....mensen moeten respect voor elkaar hebben!!! Dusse bij deze dont hate each other !!!!!!! Thalaaa :zwaai:

chavezz
15-06-2004, 19:56
Origineel gepost door Justified ik heb nog nooit zulke belachelijke muziek gehoord als berbers hwhahahaah dammmn wat een K u t- muziek is dat wahahahahahahahahaahahahahaha Berbers muziek= wack Arabische muziek valt nog wel mee, hou van de strings!!!!!!!! dan ben je zeker een mongool met een mongoolse smaak. :nerd: :p de berberse muziek oftewel de amazigh muziek is 1 van de beste muziek style die puur is en niet jat van andere muziek stylen zoals de arabische muziek meestal gejat is uit turkije en india en noordfrikaanse inheemse stylen. en de meeste noordafrikaanse muziek die zichzelf difinieert als arabisch muziek is en heeft gewoon amazigh roots en kan niet eens arabische muziek genoemd worden. (zoals het geval is bij rai en chaabi muziek) integendeel tot jou, ik heb veel verstand van muziek en ik vind berberse muziek 1 van de mooiste muziek stylen. ;)

Masriya
16-06-2004, 16:44
SHARKY THE BEST :D

DazDillinger
16-06-2004, 17:35
Origineel gepost door Justified ik heb nog nooit zulke belachelijke muziek gehoord als berbers hwhahahaah dammmn wat een K u t- muziek is dat wahahahahahahahahaahahahahaha Berbers muziek= wack Arabische muziek valt nog wel mee, hou van de strings!!!!!!!! Je Hebt Er Nooit Naar Geluisterd...:moe: Anders Is Jou Smaak Zwaar Waardeloos...:moe:

samira365
16-06-2004, 17:47
Arabische muziek beter als berbers? Nou d8 het niet!! Maar arabisch klinkt ook wel lekker hoor!!! Ooit vroeg een vriendin mij of goed arabisch sprak, ik lachte haar uit en zei, ik kan het wel, maar Marokko bestaat voor 80 % uit berbers, dus daar doe ik liever wat aan!!! ;)

Masriya
16-06-2004, 19:51
Origineel gepost door samira365 Arabische muziek beter als berbers? Nou d8 het niet!! Maar arabisch klinkt ook wel lekker hoor!!! Ooit vroeg een vriendin mij of goed arabisch sprak, ik lachte haar uit en zei, ik kan het wel, maar Marokko bestaat voor 80 % uit berbers, dus daar doe ik liever wat aan!!! ;) je bedoeld de marokkanen uit nederland bestaan voor 80% uit berbers, want in marokko wonen grotendeels arabieren :o

88nabila88
17-06-2004, 16:13
sorry hoor maar arabieren doen als of ze arabieren zijn terwijl ze 100% berbers zijn voor al in marokko thallaa ** Tangawia ** en ** Riffia **

riffia_lady1
17-06-2004, 16:54
Origineel gepost door miss_sugar oja jallal heb ik al heee!!! heb je ook masdakti van jalal???

samira365
17-06-2004, 17:06

Nee de marokkanen in Marokko bedoel ik. Het was heel lang van de berbers weten we nog????????

Pagina's : [1] 2 3