Bekijk originele versie : Wat vinden jullie van de vernegering van de Marokkanen in NL???
Military_Minded
24-11-2002, 23:04
Dit is absoluut niet racistisch bedoeld!!
Maar veel marokkanen...beginnen te praten zoals die Rappers doen, ze beginnen zich zo te kleden...etc.etc.
Ik persoonlijk luister graag naar die muziek, maar daar houdt het dan ook bij!!
tegenwoordig als je een gesprek voert met een Marokkaan, begint die gelijk dingen te zeggen als "Aight", "4 Realz", "Wassup", "Thug-Life"...etc.etc.
P-
Military_Minded
24-11-2002, 23:06
Origineel gepost door Kadir
Dat noem ik niet echt negerstyle, als je nou zegt, HIPHOP style, dan begrijp ik je, en kan ik met wat argumenten komen;)
Ok dan Hip-Hop style...zo goed!!
P-
Jomielee
24-11-2002, 23:09
heey kil, beter ga je das......
gierapje hoor, ik vind het nep, wai moeten onz aigen taltjie anhoud en nait praten alz van die naigerz
Jomielee
24-11-2002, 23:16
ohooo dommerd, lach dan nu :D
Waar mensen zich druk om maken. Ik maak me eerder zorgen om de ont-islamisering van een groot deel van de Marokkaanse jongeren.
Military_Minded
24-11-2002, 23:37
Origineel gepost door Najib26
Waar mensen zich druk om maken. Ik maak me eerder zorgen om de ont-islamisering van een groot deel van de Marokkaanse jongeren.
Wat denk je dat vernegering is??
Dat Hip-Hop gedoe....je zo gaan kleden en gedragen!!!
dadelijk gaan de moslims nog de 5% stroming volgen!!
P-
Miss_Hexie
24-11-2002, 23:42
Nou als je in deze ramadan naar de moskeeen kijkt dan valt het alhamdoellilah wel mee, najib altijd een pessimist. Laat ook eens wat zien van je optimisme, het gaat alhamdoellilah wel goed met de imaan van onze landgenoten. Het moet alleen stapje voor stapje gebeuren. Inna allahoe jahdi man jasha!
GekkeTurk
25-11-2002, 00:27
Weetje wat voor taal dat is? Dat is straattaal! En dan vraag ik jullie, weten jullie hoe straattaal wordt genoemd? Dat wordt Murks genoemd de naam zegt het al MURKS! Dat houdt in Turks Marokaans Antaliaans Engels En Boerenederlands. Dat is juist mooi om te zien vindt ik zelf je speelt met verschillende talen doormekaar. Kijk je leeft in een multiculti land en over 20 jaar verstaat iedereen mekaar gewoon ook al heb je gebrekkig nederlands snapje waar ik heen wil :D
Itsjustme
25-11-2002, 10:14
ik vind het maar zielig identiteitscrisis ofzo 3wazza style en straattaal is toch wel wat anders dan fawaka brada ,misabi ,goudentand , ik heb die tory gelookood (jurgen) enz... ik vind het gewoon uitermate triest en gekke turk straat taal is wel leuk ja maar het hoeft niet perse de negertaal te zijn begrijp zoals je zei een mixje bv he lan kifesh ga je naar osso wela :ok ciao :P :) hhaha beslemma
Origineel gepost door Itsjustme
ik heb die tory gelookood (jurgen) enz...
meester ik ga voetballer worden ;):D
Military_Minded
25-11-2002, 13:45
^^^Uppin
P-
Itsjustme
26-11-2002, 10:11
haha cray mocro of niet !! :P
M_ROCPOWER
26-11-2002, 10:14
Marokkanen die ovedreven met rapteksten te koop lopen of de hele dag ****ed up zeggen, proberen stoer over te komen omdat het sukkeltjes zijn die met de wind meewaaien, zo onzeker :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.