Bekijk originele versie : herkent iemand dit of weet iemand misschien wat t is?
Wat ik ook wil doen studeren, koken, afwassen..ik krijg het warm, duizeligheid..ik stop er dan mee..terwijl ik wil..
het lijkt ook alsof ik geen geduld heb..ik soms de hele dag verdrietig om niks en moet bijna huilen terwijl er niks aan de hand is..
ik weet niet..het is e cht raar
Experience
04-12-2009, 23:22
Misschien heb je last van boze oog.
Luister je weleens naar koran?
Onbewust heb je ergens om verdriet...
hoe kun je onbewust ergens verdriet om hebben?
Wat ik ook wil doen studeren, koken, afwassen..ik krijg het warm, duizeligheid..ik stop er dan mee..terwijl ik wil..
het lijkt ook alsof ik geen geduld heb..ik soms de hele dag verdrietig om niks en moet bijna huilen terwijl er niks aan de hand is..
Zijn er geen problemen of andere dingen in je leven die hier de oorzaak van zouden kunnen zijn?
dit heb ik ook gehad...
het is door depressie ( bij my wel)
(A)
volgens mij heb je ijzertekort....ik zou eens naar je huisdokter stappen als ik van jou was. Hij zal dan de juiste oorzaak geven, dat kan zijn; depressiviteit of vitaminetekort, in dat geval moet je gewoon dagelijks een vitaminesuppliment slikken en dan ga je je weer heel goed voelen. nou ik weet het niet zeker maar, zo denk ik erover ik ben natuurlijk geen dokter maar eerlijk gezegd ik zou niet te hard geloven in het boze oog of siher ofzo want dat gaat de situatie zeker niet beteren, ga maar naar je dokter dan komt het zeker wel goed. Sterkte:)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.