Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ben Ik Hem Waard...lees mn verhaal...heb hulp nodig!!

Pagina's : [1] 2

M_girl
13-06-2004, 14:19

Salaam allemaal, Ik wil graag iets kwijt en zou graag wat advies willen. Aangezien ik het er nog met niemand over heb gehad wou ik het graag hier kwijt, het zit namelijk zo isinds december vorig jaar heb ik met een jongen die bij mij op school zit. We vonden elkaar leuk en waren echt helemaal verkocht van elkaar. De eerste twee maandjes ging het perfect, de dagen die erna volgden waren een soort van raadsels voor mij, hij liet weken niks van zich horen en op school liep hj gewoon langs mij alsof ik transparant was. Ik zei er nix van en liet ook nix van mij horen, omdat ik d8 dat hij er zijn redenen voor had. Later, na drie weken stuurde k m een smsje met erin dat het afgelopen was en vroeg waaraan k dit verdiend had. Hij reageerde er gelijk op en belde me terug, na uren gepraat te hebben deed ie weer hartstikke normaal en daar gingen we weer, hij had me omgekocht terwijl ik er zeker van was om hem te vergeten. De weken die hierna volgden gingen ook beter en toen kwam dat moment weer, hij liet weer nix van zich horen en ik zette er definitief een punt achter. Het zat hem blijkbaar dwars, en weer kocht hij mij om door zijn liefde aan mij te verklaren, hij zweerde dat ie om me gaf en ik geloofde het, want tjah liefde maakt nou eenmaal blind. Ok daar gingen we weer het ging een soort van goed, hij deed tenminste niet meer alsof ik transparant was op school en zocht me weleens op op school voor de verandering. Na een maan kreeg ik weer een week nix van m te horen en dat was echt de druppel, aangezien ik een meisje ben die alles in mn hart stopt en geduld heeft liet k er nix van merken en deed hetzelfde ik d8 ach j hebt van die rare wezentjes en daar heb ik nu mee te maken, maar na een week kreeg ik een telefoontje van hem, niet een gewone telefoontje ook, hij vroeg niet eens hoe t ging, hij vroeg naar of zo een vriendin van mij die ook bij ons p school zit een mobiel nummer had, ik zei jah en hij zei van mag k want het is echt dringend ik vertel je het nog wel een keertje, ik d8 ok en vroeg toestemming van tmeisje en gaf hem haar nummer. De volgde dag op school hadden ze met elkaar afgesproken op school en ik d8 hij vertelt het me wel maar nee hoor, ik ging echt kapot van binnen ik wist niet wat ik verkeerd deed, en het begon weer hij deed alsof k niet bestond en dit keer stuurde ik hem een smsje en daar reageerde hij niet op dus was het voor mij ook afgelopen. Dagen gingen voorbij, weken gingen voorbij en nu een maan later sprak ik hem op msn, en nu wil hij eht weer proberen, hij zegt dat ie om me geeft en nog van me houdt hij zegt ook dat er echt nix tuusen is met dat meisje van wie hij dr nummer vroeg, hij gebruikte zelfs allemaal bijnamen voor haar tegen mij. alleen ik weet echt niet wat ik moet doen het is wel een lieve jongen alleen wel een raar wezentje, toen hij vroeg of k nog m hem gaf wist k niet wat ik moest zeggen, want opzich geef k nog steeds om hem alleen heb ik mezelf echt beloofd om nix meer met hem te beginnen.........!! Ik zou graag wat advies van jullie willen of reacties die zullen me ook goed doen en ogeveer weten wat ik moet doen dus hem vergeten of ervoor gaan?!?! Ma3a salama, :zwaai:

Chaimaatje
13-06-2004, 14:23
Scotten.

PobriSita
13-06-2004, 14:25
Hij playt je dame

Miss_Saraatje
13-06-2004, 14:26
Dumpen hij playt je dat is duidelijk,, hij houd je aan het lijntje..

M_girl
13-06-2004, 14:28

Origineel gepost door PobriSita Hij playt je dame Jah dat d8 ik dus ook alleen kan het me haast niet voorstellen, hij heeft maar twee vriendinnetjes gehad en om belangrijke redenen ging het uit en nu heeftt mij en wil me maar niet los laten, hij doet nix verkeerds behalve dan dat ie soms vaag is, ik heb het ook heel vaak tegen hem gezegt zo van wat zit je mij te flashen met ik hou va je en geef nog om je, en dan kijkt ie me aan en zegt zou ik dat doen, hschoema en zo en dan heeft ie me weer helemaal verkocht :maf:

tazaghiniagirl
13-06-2004, 14:31
hij eet van meerdere walletjes..:D en playt je..:jammer:....

M_girl
13-06-2004, 14:31
Origineel gepost door Miss_Saraatje Dumpen hij playt je dat is duidelijk,, hij houd je aan het lijntje.. Jah dumpen dat heb ik dus al in totaal vier keer gedaan en elke keer praat ie me weer om:huil: Ik weet geen raad meer heb het zelfs ook tegen hem gezegt en hij zegt hetzelfde weer...maar veel van jullie denken dus dat ie mij playt, adat is de gedachte die ik ook heel erg vaak in me hoofd had..!! en er dan weer uitzette nadat hij me weer ompraatte.

PobriSita
13-06-2004, 14:36
M_GIRL heb hetzelfde meegemaakt zet je er over heen er zijn zat andere leuke jongens geloof me :hihi:

Lucky_Star
13-06-2004, 14:42
hij weet niet wat hij wil. Ik zou zeggen dunpen want er zijn genoeg visjes in het water;) Die je aandacht wel waard zijn

M_girl
13-06-2004, 14:42
Origineel gepost door PobriSita M_GIRL heb hetzelfde meegemaakt zet je er over heen er zijn zat andere leuke jongens geloof me :hihi: :) echt een opluchtng voor me.....jah ik ben het ook van plan om dat te doen, hij wou dus een antwoord van me een ja of nee als tie online zou komen zou ik het antwoord moeten zeggen.....nou d8 t nie dankzij jullie reacties ben ik sterk genoeg om hem dit keer mij niet te laten omkopen!! Thnxxxxxx;) :zwaai:

M_girl
13-06-2004, 14:45
Origineel gepost door PobriSita M_GIRL heb hetzelfde meegemaakt zet je er over heen er zijn zat andere leuke jongens geloof me :hihi: Dus er zijn meerdere van dat soort rare wezentjes op deze aarde :jammer: :hihi: Dat wordt dus nog steeds uitkijken;):zwaai:

M_girl
13-06-2004, 14:54
Origineel gepost door miss tanger2003 ik zou hem laten weten dat je bestand bent tegen zijn liefde en zijn mooie praatjes want misschien denkt hij dat je iedere keer omslaat als hij tegen je zegt van ik hou van je of ik geef om je ik denk dat je die fout hebt gemaakt want zo lijk je lekker makkelijk meid en dat wil geen enkel meisje makkelijk lijken je moet gewoon doen alsof je er niks om geeft dat ie mooie woorden tegen je zegt en zoiezo meid zon jongen daar heb je niks aan praatjes vullen geen gaatjes je moet een jongen hebben die daden heeft geen woorden ik hoop je hier mee geholpen te hebben liefs ik yah lieverd, dat is ook wat ik weet, toen hij mij dus telkens omkocht dan zei er elke keer bij van nu moet je niet denken dat ik makkelijk ben of wat dan en dan zei die van tuurlijk niet.......en normaal ben ik echt niet makkelijk alleen het is echt liefde die blind maakt maar zoals in de egsprekken op msn zegt ie wel van je doet moeilijk blablabla en dat komt weer omdat ik mezelf echt heb beloofd om nix meer te beginnen wat voor lieve woorde hij ook tegen me zegt! :zwaai:

mazhar
13-06-2004, 15:01
:ego: wat is hij voor'n *** dumpen :banana: er is beters voor jou ;)

DOUKALIA18
13-06-2004, 15:21
Hij verdient je niet meisje

MocrowGirlBella
13-06-2004, 15:59

:regie: DumPeN die handel!

Pagina's : [1] 2