Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tranen Van Bloed....

Cina
24-11-2002, 21:50

Als je zou graag iets wil hebben Er naar verlangt met ongekend verlangen Als je iets wilt wat binnen je handbereik ligt Maar wat je niet kan ontvangen Omdat je het toch niet bereiken kan Hoe voel je je dan? Ik zou barsten van binnen Ik zou huilen, maar nooit hardop Ik zou verscheurd nog eens verscheuren Van alle emoties die ik opprop Nooit meer gemeend kunnen lachen Mijn ziel versnipperd, voorgoed Ik zou huilen in stilte Tranen van bloed Hoe vaak zou je dan wensen Dat er een wonder zou bestaan Hoe vaak zou je vurig vragen Of jouw wens in vervulling mag gaan? Maar heb je er wel eens bij nagedacht Dat er iets staat voor je gezicht Iets wat binnen handbereik Maar nog niet binnen hartbereik ligt: DE ISLAM Haal het binnen voordat je tijd om is Open je deuren en wees niet te laat Open je hart en heet de vrede welkom En weet waarom je op de wereld staat Voorkom een pijnlijke bestraffing Voorkom de eeuwig durende spijt Voorkom de tranen van bloed En wees vooral op tijd © Cina

Dida
24-11-2002, 21:53
wallah..echt mooi cina..:traan1: ..mooie gedichtje..wat zoveel zegt..:goedzo:

BENTGHATAR
24-11-2002, 21:54
:goedzo: mass'allah echt mooi inshallah zal het tot de mensen doordringen, dat morgen misschien wel te laat kan zijn :goedzo:

Uitgeblust
24-11-2002, 21:55
DIT IS HET MOOISTE DAT IK OOIT VAN JE GELEZEN HEB CINA :traan1:

Cina
24-11-2002, 21:56

Origineel gepost door -RaChiDa¿- wallah..echt mooi cina..:traan1: ..mooie gedichtje..wat zoveel zegt..:goedzo: Dank je lieverd inoe! :kusgrijs:

Cina
24-11-2002, 21:58
Origineel gepost door Uitgeblust DIT IS HET MOOISTE DAT IK OOIT VAN JE GELEZEN HEB CINA :traan1: Recht vanuit het hart.... Dank je wel lieverd! :Iluvu:

yasmine85
26-11-2002, 20:56
wow!!! Het is echt een mooi gedicht... kiss

Cina
26-11-2002, 21:03
Origineel gepost door yasmine85 wow!!! Het is echt een mooi gedicht... kiss Dank je :) Het gaat om de boodschap he ;)

Cina
26-11-2002, 21:04
Origineel gepost door leila19 jeojeojeoejeojeojeojaaaaaaaaaaaaaaaaa ammen azzin..je kan er best wat van he..keep writinggggggggggg Ahiya Leila!!! Ewa....keep joejoejoejoe-ing he? :D