Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ongelooflijk

Pagina's : [1] 2

thement_return
13-06-2004, 11:51

Doe even normaal zeg. Je bent 15 jaar en het enigste waar je aan kunt denken is trouwen. Nou dat moesten wij gisteravond aanhoren van een 15 jarige meisje uit duitsland. En ik ben te oud zegt zei :boos:. Ze zegt: als ik 16 jaar ben dan ga ik trouwen. Wajouw ben je dan zo hopeloos of wat. Maar wat mij wel opgevallen is dat de meiden hier uit nederland heel anders denken over trouwen dan de meiden die uit duitsland komen. Nederland : studie gaat voor / pas trouwen als je zo ver bent :goedzo: Duitsland: zodra je pubertijd begint willen zij gaan trouwen. :jammer: Meiden uit duitsland zijn echt wanhopig vind ik zelf.

BentFes
13-06-2004, 11:54
:eek: ernstig

Lady_moi
13-06-2004, 11:55
Jong trouwen vind ik beter. Zo heb je ook wat afstand genomen van fitna's. Inderdaad meiden van Nederland willen nu nog niet trouwen maar ze doen wel aan relatie's. De meesten dan.

thement_return
13-06-2004, 11:56
Origineel gepost door BentFes :eek: ernstig Te ernstig :jammer:

tarifisht
13-06-2004, 11:56

ja je hebt echt gelijk, maar ik denk niet dat alle meisjes daar in duitsland er wel zo over nadenken... ik heb wel een nichtje die is 16 jaar en zij is al verloofd"?????? is dat niet raar maar ja voor mij gaat de studie zeker wel voor, en ik trouw wel wanneer ik aan toe ben en wanneer ik me prins op het witte paard tegen kom :verliefd:

thement_return
13-06-2004, 11:57
Origineel gepost door Lady_moi Jong trouwen vind ik beter. Zo heb je ook wat afstand genomen van fitna's. Inderdaad meiden van Nederland willen nu nog niet trouwen maar ze doen wel aan relatie's. De meesten dan. Oke maar als je 15 jaar bent (het begon trouwens als op de 13de maar goed) dan ga je niet aan trouwen denken lijkt mij. Toen ik zo oud was het enigste waar ik mij op richte was school en niets anders ;)

Lady_moi
13-06-2004, 12:02
Waarom nie? Ik vind dat goed als ze aan zulke dingen nu al begint te denken. Ok op 15 jaar trouwen da vind ik weer te jong. Maar gewoon erover nadenken is toch nie erg? Zulke dingen horen bij het leven. Je moet erover nadenken. Je moet weten wat je wilt en wat je wilt bereiken in dit leven. En dan kan je eraan beginnen werken vanaf deze leeftijd (14-15). Je gaat toch nie pas op u 30ste beginnen denken aan trouwen enzo?? Origineel gepost door thement_return Oke maar als je 15 jaar bent (het begon trouwens als op de 13de maar goed) dan ga je niet aan trouwen denken lijkt mij. Toen ik zo oud was het enigste waar ik mij op richte was school en niets anders ;)

Mocro4eva
Ik denk dat sommige meisjes gewoon denken dat hoe eerder ze trouwen hoe beter, omdat het ze een bepaalde status geeft. :confused: Op mijn vijftiende kwam het woordje trouwen nog niet eens voor in mijn woordenschat.

thement_return
Origineel gepost door tarifisht ja je hebt echt gelijk, maar ik denk niet dat alle meisjes daar in duitsland er wel zo over nadenken... ik heb wel een nichtje die is 16 jaar en zij is al verloofd"?????? is dat niet raar maar ja voor mij gaat de studie zeker wel voor, en ik trouw wel wanneer ik aan toe ben en wanneer ik me prins op het witte paard tegen kom :verliefd: Klopt. Maar waar mijn tante vandaan komt daar verloven alle meiden zich op hun 15de, 16de jaar en ze kunnen alleen maar aan jongens denken dat is ook zo iets. Het is net een handel daar waar mijn tante woont. Ze ontmoeten elkaar in de moskee of thuis en het enigste waar ze over kunnen praten is trouwen, trouwen en nog eens trouwen. Als ik daar ben kijken ze mij aan van: "en heb je al iemand waarmee je gaat trouwen" :boos: Maar dan word ik ook :boos: Maar de meiden hebben zo van. O jij bent verloofd nou ik moet ook anders blijf ik hier oud worden en dat is de bedoeling niet. :moe: Natuurlijk gaat je studie voor meid en je trouwt zoals je zegt "wanneer je eraan toe bent" :goedzo:

thement_return
13-06-2004, 12:07
Origineel gepost door Lady_moi Waarom nie? Ik vind dat goed als ze aan zulke dingen nu al begint te denken. Ok op 15 jaar trouwen da vind ik weer te jong. Maar gewoon erover nadenken is toch nie erg? Zulke dingen horen bij het leven. Je moet erover nadenken. Je moet weten wat je wilt en wat je wilt bereiken in dit leven. En dan kan je eraan beginnen werken vanaf deze leeftijd (14-15). Je gaat toch nie pas op u 30ste beginnen denken aan trouwen enzo?? Oke we denken er wel aan maar we halen het niet naar voren. Tenminste ik niet. Maar dan op je 15de hardop zeggen dat je wilt gaan trouwen zodra je 16 word en het maakt je niks uit met wie (ook is hij boven de 30 bijwijze van) vind ik wel heel ernstig. Het meisje is nog niet klaar met haar studie en ze begint daar al over. Ik weet hoe zij zijn want, we gaan vaak daar naar toe en dan heb ik het niet alleen over mijn nichtje maar over waar zij vandaan komt. De meiden willen alleen maar trouwen. En zoals ik het zeg te ernstig hoe zij erover praten.

Lady_moi
13-06-2004, 12:12
Da's toch haar probleem. Als ze weer snel gaat scheiden dan heeft ze weer een goeie levensles gekregen. Als ze niet scheid dan betekend het dat ze er echt klaar voor is. Jah kan toch éh. Ok ik geef u ook voor de helft gelijk sommigen zijn hopeloos en willen gewoon effe van de liefde proeven. Zulke dames ken ik ook. Origineel gepost door thement_return Oke we denken er wel aan maar we halen het niet naar voren. Tenminste ik niet. Maar dan op je 15de hardop zeggen dat je wilt gaan trouwen zodra je 16 word en het maakt je niks uit met wie (ook is hij boven de 30 bijwijze van) vind ik wel heel ernstig. Het meisje is nog niet klaar met haar studie en ze begint daar al over. Ik weet hoe zij zijn want, we gaan vaak daar naar toe en dan heb ik het niet alleen over mijn nichtje maar over waar zij vandaan komt. De meiden willen alleen maar trouwen. En zoals ik het zeg te ernstig hoe zij erover praten.

thement_return
13-06-2004, 12:15
Origineel gepost door Lady_moi Da's toch haar probleem. Als ze weer snel gaat scheiden dan heeft ze weer een goeie levensles gekregen. Als ze niet scheid dan betekend het dat ze er echt klaar voor is. Jah kan toch éh. Ok ik geef u ook voor de helft gelijk sommigen zijn hopeloos en willen gewoon effe van de liefde proeven. Zulke dames ken ik ook. Betreft scheiden heeft haar zus meegemaakt. Zij wilde ook zo snel trouwen en nee dat is niet een les voor hun. Gewoon doorgaan. :eek:

Lady_moi
13-06-2004, 12:17
Jawel toch.. Nie de eerste beste momo kiezen bij wijze van spreken. Origineel gepost door thement_return Betreft scheiden heeft haar zus meegemaakt. Zij wilde ook zo snel trouwen en nee dat is niet een les voor hun. Gewoon doorgaan. :eek:

thement_return
13-06-2004, 12:18
Origineel gepost door Lady_moi Jawel toch.. Nie de eerste beste momo kiezen bij wijze van spreken. Nee :haha: maar die zus van haar is nu al weer verloofd. Ga weg zeg "dat is wat ik tegen haar zei" :maf2:

Lady_moi
13-06-2004, 12:28

Hoe oud is ze dan :) Origineel gepost door thement_return Nee :haha: maar die zus van haar is nu al weer verloofd. Ga weg zeg "dat is wat ik tegen haar zei" :maf2:

Pagina's : [1] 2