Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LeTtInG gO?!

Hindaatje
24-11-2002, 21:35

salaam peepzz Stel je houd heeel erg van iemand,maar het is al een tijdje over tussen jullie... Je denkt ALLEEN nog maar aan die gene....Wat zou jij dan doen om hem te (proberen) te vergeten.. Veel Liefs Hinda :zwaai:

DieselGirly
24-11-2002, 21:42
Origineel gepost door Hindaatje salaam peepzz Stel je houd heeel erg van iemand,maar het is al een tijdje over tussen jullie... Je denkt ALLEEN nog maar aan die gene....Wat zou jij dan doen om hem te (proberen) te vergeten.. Veel Liefs Hinda :zwaai: Zorg dat je zoveel mogelijke leuke dingen doet, ga er op uit!! HELPT ZEKER......... je vriendinnen moeten je hierbij helpen, zoiets red je echt niet alleen, denk ik!! sterkte hiermee

soumaya1
24-11-2002, 21:42
Origineel gepost door Hindaatje salaam peepzz Stel je houd heeel erg van iemand,maar het is al een tijdje over tussen jullie... Je denkt ALLEEN nog maar aan die gene....Wat zou jij dan doen om hem te (proberen) te vergeten.. Veel Liefs Hinda :zwaai: ikzou afleiding gaan zoeken, lekker een weekje vakantie houden met een stel vriendinnen en veel lol maken, zodat je kan merken dat je ook zonder hem, plezier kan maken!

Hindaatje
24-11-2002, 21:46
Origineel gepost door Fouzia19 Zorg dat je zoveel mogelijke leuke dingen doet, ga er op uit!! HELPT ZEKER......... je vriendinnen moeten je hierbij helpen, zoiets red je echt niet alleen, denk ik!! sterkte hiermee Thanx meid

Hindaatje
24-11-2002, 21:48

Origineel gepost door soumaya1 ikzou afleiding gaan zoeken, lekker een weekje vakantie houden met een stel vriendinnen en veel lol maken, zodat je kan merken dat je ook zonder hem, plezier kan maken! Is geen slecht idee een vakantie :D

soumaya1
24-11-2002, 21:52
Origineel gepost door Hindaatje Is geen slecht idee een vakantie :D nee zeker niet, ben ook toe aan een lekker vakantie, zon zee en strand!

Missrapster
24-11-2002, 23:21
winkelen......het op papier schrijven......lol trappen met je vriendinnen...jongens gek maken....(helpt echt!!)

Itsjustme
25-11-2002, 10:21
juist vergeet hem ga leuke dingen doen, ik ben het helemaal met je eens missrapster vooral dat laatste ur the bomb!! haha

M_ROCPOWER
25-11-2002, 10:29
Concentreer jezelf en denk aan een rit naar maroc en opeens moet je nodig, de lange boodschappen wel te verstaan. Eindelijk heb je een wc gevonden, maar helaas het is een wc op z'n marokkaans, een hurkwc, misschien dat je dan je ex kan vergeten :zwaai:

Hindaatje
25-11-2002, 16:06
Origineel gepost door angel21 hey sweety, Je moet het tijd geven. Iemand waar je veel van houd vergeet je niet 123 of door te gaan winkelen of lol te gaan maken. Het is afleiding zeker, maar alleen voor dat moment. Maar zodra je weer alleen thuis zit, ga je weer aan hem denken. Alles komt weer naar boven. Doe gewoon de dingen die je altijd doet, naar mate de tijd verstijkt, denk je steeds minder aan hem. liefs Angel21 Ps. iemand waar je heel veel om geeft, zul je nooit helemaal vergeten. He has a special place in your heart. heey schatje... Je hebt gelijk...ik moet gewoon verder gaan :rolleyes: maaruuhh ik spreekje straks wel op msn ;) beslama :zwaai:

Hindaatje
25-11-2002, 16:14
Origineel gepost door angel21 Ja ik weet dat ik gelijk heb :D. And you know why ;) Insha Allah srpeek ik je straks op msn, we moeten ff bij praten ;) haha..gekkerd :D ...insha-allah tot strakies dan...moe je wel t 1 en andere zegguh :o :rolleyes: :zwaai:

sherine
25-11-2002, 16:21
nou ik heb zelf heel erg liefdes verdriet en dat blijft nog wel een tijdje. doe leuke dingen stappen met je vriendinnen shoppen roddelen zoek je oude bekende weer op...genoeg te doen...concentreer je op school en je werk.......dan denk je heus niet zoveel aan hem..als je dan weer thuis bent....ga je weer aan hem denken......laat het dan even gaan..lucht je hartje....schrijf het op...schreeuw mee met muziek.whatever.......je kan het niet zo 1 2 3 wegkrijgen..dat zou ook net gezond zijn als dat wel zo was..... bij mij helpt het wel heel goed.....af en toe je ups af en toe je down gewoon normaal menselijke gevoelens we overleven het wel ;)

Hindaatje
25-11-2002, 16:24
Origineel gepost door sherine nou ik heb zelf heel erg liefdes verdriet en dat blijft nog wel een tijdje. doe leuke dingen stappen met je vriendinnen shoppen roddelen zoek je oude bekende weer op...genoeg te doen...concentreer je op school en je werk.......dan denk je heus niet zoveel aan hem..als je dan weer thuis bent....ga je weer aan hem denken......laat het dan even gaan..lucht je hartje....schrijf het op...schreeuw mee met muziek.whatever.......je kan het niet zo 1 2 3 wegkrijgen..dat zou ook net gezond zijn als dat wel zo was..... bij mij helpt het wel heel goed.....af en toe je ups af en toe je down gewoon normaal menselijke gevoelens we overleven het wel ;) Thanx voor je advies lieverd....jij ook veel sterkte dan :D Boussa :zwaai:

sherine
25-11-2002, 16:31
ik doe me best om sterk te blijven !!!!!!! niemand is van steen. ik denk zo de gevoelens kwamen uit het niets die verlaten je ook uit het niets.....we hebben leuke tijden gehad denk ik..geen weggooide tijd.....we hebben er all1 maar van geleerd........positief blijven denken! dat houd je hoofd omhoog... maar mag ik vragen hoe het uit is gegaan ? hoelang je met hem had? gewoon alles dus eigenlijk ;) hahaha wat je maar kwijt wil