Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Afvallen!!

Pagina's : [1] 2 3 4

tangia26
03-12-2009, 23:38

Wie doet mee? IK wil 5 kg afvallen maar lukt me niet zo. 15 kg zijn al eraf door ww en sporten maar nu geen energie om te sporten maar toch wil ik die 5 kg af,sporten komt later wel.

Muwahidda
03-12-2009, 23:46
Ja ik wil ook weer wat kilo'tjes afvallen... Ik kan het heeeeel hard roepen maar ik doe er niet zoveel aan ,behalve gezonder eten... sinds ik thuis zit, drama..!!!

chocogek
04-12-2009, 07:46
ik moet ook 5 kilootjes afvallen. wil maar niet lukken en geen motivatie. Heel de dag gaat het goed maar een uurtje na het avondeten gaat het mis.. DE DRANG NAAR CHOCOLA EN ZOETIGHEID is te groot.

Godvruchtig
04-12-2009, 08:29
Zoals ik eerder iemand had aangeraden, Citroen Detox.

Comet
04-12-2009, 08:29

Ik ben al 2 kilo afgevallen in 1 week, maar dat kwam door stress, dansen en niet eten.

chocogek
04-12-2009, 09:30
Zoals ik eerder iemand had aangeraden, Citroen Detox. Wil liever niets innenemen maar weet niet wat dit is. Vertel er meer over svp.

Godvruchtig
04-12-2009, 09:33
Wil liever niets innenemen maar weet niet wat dit is. Vertel er meer over svp. Dit is the master cleanser diet. Je mag geen vast voedsel binnen krijgen binnen die 2 weken, 6-8 op een dag "limonade"drinken, op basis van water/spa met citroen, cayenne peper en mapel siroop (of honing).

Maram
04-12-2009, 09:38
afvallen kun je beter doen door gezonder en regelmatig te eten, je frisdranken vervangen door thee en water en alle zoetigheden en lekkernijen te laten staan! wat meer beweging is uiteraard ook een must! zo´n crashdieet kan nooit goed zijn en zodra je weer in je oude eetgewoonten vervalt, kom je alles weer aan!

tangia26
04-12-2009, 09:45
Dit is the master cleanser diet. Je mag geen vast voedsel binnen krijgen binnen die 2 weken, 6-8 op een dag "limonade"drinken, op basis van water/spa met citroen, cayenne peper en mapel siroop (of honing). dat is heeeeeeeeeeeeel slecht! 2 weken lang ook nog. Je krijgt al je vitamines en mineralen niet binnen in die 2 weken en dat doet je gezondheid/haar/tanden/nagels en gezicht geen goed!

tangia26
04-12-2009, 09:47
afvallen kun je beter doen door gezonder en regelmatig te eten, je frisdranken vervangen door thee en water en alle zoetigheden en lekkernijen te laten staan! wat meer beweging is uiteraard ook een must! zo´n crashdieet kan nooit goed zijn en zodra je weer in je oude eetgewoonten vervalt, kom je alles weer aan! ik deed de ww dieet (je mag blijven eten wat je gewend alleen veel minder en teld dus ook je punten op). Ik ging toen ook geen frisdrank meer drinken en zoetigeheden anders was ik over mijn punten heen. Ik deed dat samen met half uurtje sporten thuis en was 15 kg afgevallen. maar 2 kg zijn weer aan en wil minimaal 5 kg afvallen nu. laatste kilo's zijn zwaaaar. heb nu ondermaat 40 en bovenmaat 36/38 en zou graag meer bij mijn kont willen afvallen:moe:

Godvruchtig
04-12-2009, 09:50
dat is heeeeeeeeeeeeel slecht! 2 weken lang ook nog. Je krijgt al je vitamines en mineralen niet binnen in die 2 weken en dat doet je gezondheid/haar/tanden/nagels en gezicht geen goed! Je hebt altijd nog vitamine en minerale pillen. Als je voldoende vitamine c binnen wilt krijgen - bijvoorbeeld- dien je 50 sinaasappelen te eten per dag, dat lukt nooit. Er is niks mis mee om de tekorten zo op te vullen. Maar goed als je alle tijd hebt is het t beste om gewoon hard te trainen in de sportschool en minder te eten, ik heb het over de degene die binnen nu en een maand op de streefgewicht willen zitten.

chocogek
04-12-2009, 09:51
Dit is the master cleanser diet. Je mag geen vast voedsel binnen krijgen binnen die 2 weken, 6-8 op een dag "limonade"drinken, op basis van water/spa met citroen, cayenne peper en mapel siroop (of honing). Dit is niks voor mij, lijkt me niet zo gezond.

chocogek
04-12-2009, 09:52
ik heb ook ww gedaan en ben daarmee ook afgevallen maar de laatste 5 kilo wil maar niet, de laatste loodjes he..

Maram
04-12-2009, 09:53
ik deed de ww dieet (je mag blijven eten wat je gewend alleen veel minder en teld dus ook je punten op). Ik ging toen ook geen frisdrank meer drinken en zoetigeheden anders was ik over mijn punten heen. Ik deed dat samen met half uurtje sporten thuis en was 15 kg afgevallen. maar 2 kg zijn weer aan en wil minimaal 5 kg afvallen nu. laatste kilo's zijn zwaaaar. heb nu ondermaat 40 en bovenmaat 36/38 en zou graag meer bij mijn kont willen afvallen:moe: ik weet er alles van meid! ik ben ook 12 kilo afgevallen en eigenlijk wil er nog 3 af, maar dat lukt maar niet. maar gair, ik ben eigenlijk ook wel tevreden zo. ik let nog steeds op mijn eten en inshaAllah gaan die 3 er ook vanaf op den duur!

maaltje
04-12-2009, 10:03

Je hebt altijd nog vitamine en minerale pillen. Als je voldoende vitamine c binnen wilt krijgen - bijvoorbeeld- dien je 50 sinaasappelen te eten per dag, dat lukt nooit. Er is niks mis mee om de tekorten zo op te vullen. Maar goed als je alle tijd hebt is het t beste om gewoon hard te trainen in de sportschool en minder te eten, ik heb het over de degene die binnen nu en een maand op de streefgewicht willen zitten. Vitamines behoor je binnen te krijgen via je voeding en niet via preparaten. Die pillen zijn bedoeld als AANVULLING op je normale voedingspatroon en niet als VERVANGING. Binnen nu en een maand op je streefgewicht zitten als je met overgewicht kampt, is vragen om problemen, immers de enige manier om dat doel te bereiken is op een ongezonde manier. Door fattburners, crashdieten en noem het maar op berokken je je lichaam alleen maar schade. Dik word je niet binnen een maand of binnen korte tijd, maar door verloop van tijd. Om het gewicht weer kwijt te raken dien je dat op een gezonde manier te doen, door gezonder te eten en meer te bewegen.

Pagina's : [1] 2 3 4