Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het verbreken van het vasten

BENTGHATAR
24-11-2002, 21:28

saalaam mensen als het 5 uur dan gaan we allemaal gelijk eten. we zeggen bismillah en proppen ons vol met eten maar ik wil jullie er even op wijze dat je wanneer je de ramadan verbreekt dit moet zeggen: Allahoemma iennie laka soemtoe wa bika amantoe wa alaa riezkika aftartoe. nou ik hoop dat je jullie dit gaan gebruiken. ik hoef geen reacties,maar ik ben al blij dat jij de moeite nam om even op deze topic te klikken sokran thallouw

tetouania_zina
24-11-2002, 21:29
shokran dat je dit ff meedeelt... ik zelf zeg altijd alleen bismillah, maar nu zal ik proberen die zin te onthouden ;)

Dida
24-11-2002, 21:33
BENTGHATAR..:goedzo: kzal proberen hem te onthouden..:D

loubna_tetuania
24-11-2002, 21:36
Aha, dat mompelt me vader dus.....Ik vroeg me al af wat ie steeds zei, ik heb het nooit gevraagd....

BENTGHATAR
24-11-2002, 21:36

graag gedaan tetouania en thanks rachida en kadir,dat was onze geheim toch> waarom zeg je dat zomaar:boos: waga fik turken zijn ook nooit te vertrouwen

BENTGHATAR
24-11-2002, 21:37
Origineel gepost door loubna_tetuania Aha, dat mompelt me vader dus.....Ik vroeg me al af wat ie steeds zei, ik heb het nooit gevraagd.... HAHAHAH IK OOK ben er ook pas achter gekomen

BENTGHATAR
24-11-2002, 21:43
Origineel gepost door Kadir :p :boos: SIKTERLAN.................. :kwaad: :D

BENTGHATAR
24-11-2002, 21:48
Origineel gepost door Kadir Tambonyemek voor jou:kwaad: wajooooooooooooooooooooo uhh wat effe dat is berbers wat betekent dat?? :D

BENTGHATAR
24-11-2002, 22:10
Origineel gepost door Kadir weet ik veel, dat zeggen de mokros altijd tegen mij:D:D:D:D echt een turk gewoon iets zeggen zonder dat ze weten wat het inhoudt :rolleyes: :D

BENTGHATAR
24-11-2002, 22:25
Origineel gepost door Kadir Ik weet dat het een scheldwoord is, dat is al genoeg:D :jammer: waaar gaat het heen met de turkse gemeenschap :D

BENTGHATAR
24-11-2002, 22:48
Origineel gepost door Mal-Moh Je behoord dit te zeggen Allahoemma iennie laka soemtoe wa bika amantoe wa alaa riezkika aftartoe....zoals bent ghatar al zei en dan voeg je dit eraan toe: Heleika ta wekaltoe, wa fer ghfilie makademtoe, wa ma aghartoe, dabaha damma, tebetiel hourok, wa tebtiel aghrou, inshallah, Bismilah Ik zal het wel onduidelijk hebben gespeld, maar vraag maar aan je ouders!! THANKS BRO DIT WIST IK NOG NIET