Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Pottenkijkers

De_goeiste
03-12-2009, 19:47

Ik kreeg een tijdje geleden zomaar pop-ups in het beeld met "Hi" of "goldengirl" waarbij je op OK kon klikken. Ik drukte altijd kruisje maar ik weet niet wat mijn broer doet als hij erachter zit. Misschien heeft hij zo'n popup totgestaan uit nieuwsgierigheid, want ik heb er geen last meer van Maar, ik heb sterk het vermoeden dat iemand met mij mee kijkt op de laptop. Soms is mijn mail gelezen voordat ik erbij kon. Iemand is mijn computer binnengedrongen. Ik weet het bijna zeker Maar hoe kan ik dit checken? Kan ik dat ergens achterhalen?

marocieboy
03-12-2009, 20:57
zo te horen heb je last van pop-up ads (reclame)..gebruik de 4 programma's in mijn o.t en volg de link daar voor alle info en hopelijk lost dat alle problemen. succes

wickedmen
03-12-2009, 21:02
Ik kreeg een tijdje geleden zomaar pop-ups in het beeld met "Hi" of "goldengirl" waarbij je op OK kon klikken. Ik drukte altijd kruisje maar ik weet niet wat mijn broer doet als hij erachter zit. Misschien heeft hij zo'n popup totgestaan uit nieuwsgierigheid, want ik heb er geen last meer van Maar, ik heb sterk het vermoeden dat iemand met mij mee kijkt op de laptop. Soms is mijn mail gelezen voordat ik erbij kon. Iemand is mijn computer binnengedrongen. Ik weet het bijna zeker Maar hoe kan ik dit checken? Kan ik dat ergens achterhalen? was dat berichtje dat je kreeg toevallig bij de hotmail pagina

De_goeiste
03-12-2009, 21:16
zo te horen heb je last van pop-up ads (reclame)..gebruik de 4 programma's in mijn o.t en volg de link daar voor alle info en hopelijk lost dat alle problemen. succes Het is geen reclame. Er staat verder geen add bij of iets. Gewoon een popup met in het midden hi of goldengirl en dan kun je op ok klikken. that's all, geen tierlantij kleurtjes, namen, merken of wat dan ook.

De_goeiste
03-12-2009, 21:17

was dat berichtje dat je kreeg toevallig bij de hotmail pagina Ik kreeg het vaker. Niet op specifieke tijden of momenten. Gewoon zomaar op willekeurige dagen/ tijden of ook als ik net de laptop had opgestart.

wickedmen
03-12-2009, 21:24
Ik kreeg het vaker. Niet op specifieke tijden of momenten. Gewoon zomaar op willekeurige dagen/ tijden of ook als ik net de laptop had opgestart. http://www.malwarebytes.org/ downloaden installeren en scannen naar virussen nadat je dit hebt gedaan vertel je mij of tie een virus hebt gevonden

De_goeiste
03-12-2009, 21:51
http://www.malwarebytes.org/ downloaden installeren en scannen naar virussen nadat je dit hebt gedaan vertel je mij of tie een virus hebt gevonden Wicked thanx man :bril: :hihi: Had een andere tip binnen gekregen, wordt ingewikkeld maar als dat niets kan uitmaken i'll try this. Hoop dat ik kan zien of iemand idd mee kijkt. Of wordt zoiets gewoon aangegeven als virus? Anyway, thanx very much. Ik hou je op de hoogte

marocieboy
04-12-2009, 14:50
Wicked thanx man :bril: :hihi: Had een andere tip binnen gekregen, wordt ingewikkeld maar als dat niets kan uitmaken i'll try this. Hoop dat ik kan zien of iemand idd mee kijkt. Of wordt zoiets gewoon aangegeven als virus? Anyway, thanx very much. Ik hou je op de hoogte installeer ook spybot, ad-aware en spywareblaster. Update ze en scan daar ook mee (behalve spywareblaster daar kun je niet mee scannen). verwijder alles wat ontdekt word. succes :)

De_goeiste
07-12-2009, 11:28
Pottenkijkers met champot glazen? :hihi: :maf: Als ik dat had geweten had ik ze allang stukgegooid (om daarna gillend weg te rennen ofcourse)

De_goeiste
07-12-2009, 11:29
installeer ook spybot, ad-aware en spywareblaster. Update ze en scan daar ook mee (behalve spywareblaster daar kun je niet mee scannen). verwijder alles wat ontdekt word. succes :) Thanx, ik zit met van alles en nog wat te klooien. Anyhoe, denk dat ik er een deze dagen vanzelf achterkom 't Is igg goed voor mijn technische ontwikkeling. :nerd:

De_goeiste
07-12-2009, 13:32
Als je wat geweten had? :maf: Of die mafketel die (mogelijk) mee kijkt jampotglazen heeft. Dan zou ik dus ook geweten hebben wie diegene is. Zo technisch is het niet, is meer een standaard issue wat iedereen tegenwoordig onder knie moet hebben. Ik kreeg in een andere topic tips van Tahmid. En dat vergt wat uitpluis werk.