Bekijk originele versie : Help!! Ik kan niet inloggen op msn?
Crazygirl_
02-12-2009, 22:48
Ik kan met mijn zus ze acount wel aanmelden op msn maar met die van mij niet.. dit geeft die dan aan
Aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk
Het aanmelden bij windows live messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.
Foutcode: 8e5e0152
als iemand me kan helpen hoor ik het graag,
1.) Eerst sluit je Windows Live Messenger af
2.) Dan moet je verborgen mappen laten weergeven bij mapopties
3.) C: \ Gebruikersnaam \ Gebruikersnaam \ AppData \ Local \ Microsoft \ Windows Live Contacts , daar moet je alle mappen wissen.
4.) Dan weer WLM starten en nu werkt het weer
Zitoen00
03-12-2009, 10:20
1.) Eerst sluit je Windows Live Messenger af
2.) Dan moet je verborgen mappen laten weergeven bij mapopties
3.) C: \ Gebruikersnaam \ Gebruikersnaam \ AppData \ Local \ Microsoft \ Windows Live Contacts , daar moet je alle mappen wissen.
4.) Dan weer WLM starten en nu werkt het weer
als dit je probleem niet oplost kan je evt proberen je windows live messenger verwijdere en opnieuw installeren..
Is het probleem opgelost?
Zo niet dan kan je het beste even een kijkje nemen bij je antivirus ;)
deze moet je dan even uitzetten of helemaal verwijderen.. ;)
is het probleem nog steeds niet opgelost?
laat het maar weten..
Crazygirl_
03-12-2009, 14:28
Uhm heb ik weer iets doms gedaan nu kan ik geen msn meer starten omdat ik wat verwijderd had..en kan het ook niet meer opnieuw installeren? hij geeft dan namelijk aan dat die al geinstalleert is en heb m wel verwijderd bij programma's & onderdelen..
vertel is wat je heb gedaan, dat stomme iets.
Kijk of je tijd instellingen wel klopt!!! het kan zijn dat als je tijd verkeerd staat ingesteld!!! dan gaat hij niet werken.
marocieboy
03-12-2009, 20:46
Ik kan met mijn zus ze acount wel aanmelden op msn maar met die van mij niet.. dit geeft die dan aan
Aanmelden bij windows live messenger niet mogelijk
Het aanmelden bij windows live messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw.
Foutcode: 8e5e0152
als iemand me kan helpen hoor ik het graag,
ga eens alle stappen af van deze checklist:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2725881
succes :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.