Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer ben je stoer?

Pagina's : [1] 2 3

BentDagilia
24-11-2002, 20:37

Zeg het maar... Bent Dagilia :zwaai:

zakia_1984
24-11-2002, 20:38
als je je zwakheden durft te tonen

RaZer
24-11-2002, 20:39
wanneer je je stoer gedraag :confused: wel een goeie Topic! :D

BENTGHATAR
24-11-2002, 20:40
als ik de islam verdedig naast de niet gelovigen

Dida
24-11-2002, 20:41

Ik ben Stoerder dan Stoer, ik ben een FREAK dat is meer dan STOER zijn..stoer zijn is voor mensen die denken dat ze STOER zijn maar geeneens weten wat stoer zijn IS ! :bril:

BentDagilia
24-11-2002, 20:42
hmm.. wanneer je je stoer gedraagt maar dan hoef je niet per definitie stoer te zijn tochh ... je gedragen als en het zijn daar zit een verschil in... KOm OP wat duidelijker a U b Bent Dagilia :D is hij stoer? http://www.kiss951.com/personalities/high5graph/jarule.jpg Bent Dagilia

saidaaatje
24-11-2002, 20:43
hjmmm wanneer ben je stoer.........als je gewoon freaky bent (zoals rachida:D) enne als je gewoon niets van aantrekt van anderen enzz gewoon....say whats on ya mind..

Dida
24-11-2002, 20:44
Origineel gepost door saidaaatje hjmmm wanneer ben je stoer.........als je gewoon freaky bent (zoals rachida:D) enne als je gewoon niets van aantrekt van anderen enzz gewoon....say whats on ya mind.. ik ben niet STOER im a FREAK OK ! :bril: (K)

Onslaught
24-11-2002, 20:45
stoer zijn is als je eigen geloof en andere geloof repecteerd, maar zonder dat je stoer erbij voelt, stoer zijn is als je iemand help of je turk of chinees ben, zonder dat je ook je hoog gaat voelens, stoer is als je schaamt en van je fouten leert dat is stoer, want je leer wat het leven is, dat is voor mij stoer:D

BentDagilia
24-11-2002, 20:45
Hmmm RAchida zegt net dat ze een Freak is... Ik raak in de war :d hahaha maar kan je als Nerd stoer zijn als je je van niemand iets aantrekt en zegt wat je wilt??? Bent Dagilia

saidaaatje
24-11-2002, 20:47
ja vind ik wel...je ebnt dan stoetr omdat je niks van anderen aantrekt en toch nerdje blijft:D stoer betekent niet meteen moterjasje superveel gel in je haar kaugum sigaret:D

NaDoR.ZiNa
24-11-2002, 20:47
Origineel gepost door Bent Dagilia hmm.. wanneer je je stoer gedraagt maar dan hoef je niet per definitie stoer te zijn tochh ... je gedragen als en het zijn daar zit een verschil in... KOm OP wat duidelijker a U b Bent Dagilia :D is hij stoer? http://www.kiss951.com/personalities/high5graph/jarule.jpg Bent Dagilia Hahhaha stoer???? die nerd de ze3ma tupac is??? hahaha neeeeeee stoer is iemand die zich aan de 5 zuilen houd :zwaai:

BentDagilia
24-11-2002, 20:52
Hmm.. nou ik heb altijd een jonge in me gedachte met redskins ... inderdaad een kilo gel.. sigaret in zijn mond , grote mond, en natuurlijk veel meiden aan ze zij :D hahahah Dat is mijn beeld maar jullie betrekken de islam er veel bij en dat vind ik leuk om te hore nu kijk ik anders naar STOERE mensen':D Bent Dagilia

Dida
24-11-2002, 20:53
Origineel gepost door Bent Dagilia Hmmm RAchida zegt net dat ze een Freak is... Ik raak in de war :d hahaha maar kan je als Nerd stoer zijn als je je van niemand iets aantrekt en zegt wat je wilt??? Bent Dagilia ...ja im a FREAK :bril: ..hoe komt het dat je dan in de war raakt..? :)

M_ROCPOWER
24-11-2002, 20:57

stoer zijn is als je jezelf benadeeld door een ander een gunst te verlenen, puur uit je hart :cool:

Pagina's : [1] 2 3