Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dit vind ik zoooo raar!!

Pagina's : [1] 2

babybruidje
12-06-2004, 23:06

salaam aleykoem weet je wat ik niet begrijp....dat iedereen zo vaag doet over de prijzen van catering tuurlijk begrijp ik dat het kan verschillen personen wat je te eten had enzo...maar waarom word er niet gewoon verteld hoeveel je kwijt was enzo...jah tuurlijk je kan wel bellen maar we nemen toch ook de prijzen van negaffa annasiet dj door dus waarom niet de catering??? dus dames hebben jullie prijzen van catering bedrijven ;) ?

rock
13-06-2004, 10:44
DAt is toch voor iedereen anders, kijk wat wil je, en waar wil je gebruik van maken. Er zijn mensen die alleen de bediening willen, en het kan ook zijn dat je bepaalde gerechten wilt . Demeeste hebben foto"s van decoratie en gerechten maak dan je keus mijn num 1 zijn cateting Saada. groetjes

UndercoverAngel
14-06-2004, 08:57
Catering Jamama uit Rotterdam heeft een website www.jamama.nl en daar staan de prijzen per arrangement en de prijzen per gerecht als je die apart wilt bestellen.. Ik vind dat alle Cateraars met een website de prijzen erbij moeten zetten.. In plaats van dat gebel of gemail heen en weer om eindelijk het totaal bedrag te horen.. Als het op hun website staat kun je het thuis (of op je werk :D ) op je dooie gemakje uitrekenen en weet je meteen of het in je budget past en of het de moeite waard is om een belletje te plegen.. :) .:UcA.:

babybruidje
14-06-2004, 11:42
inderdaad undercoverangel dat vind ik nou ook!!

babybruidje
14-06-2004, 11:44

trouwens die salade die er op staat he voor hoeveel personen zou dat zijn??

UndercoverAngel
14-06-2004, 12:08
Origineel gepost door babybruidje trouwens die salade die er op staat he voor hoeveel personen zou dat zijn?? Ik denk voor 8 of 10 personen.. Dat is bij die Bastilla's en Tajine etc.. ook zo.. ;) .:UcA:.

babybruidje
14-06-2004, 12:11
Origineel gepost door UndercoverAngel Ik denk voor 8 of 10 personen.. Dat is bij die Bastilla's en Tajine etc.. ook zo.. ;) .:UcA:. oww oke dank je :o ga jij gebruik maken van catering? ik waarschijnlijk niet huur een paar vrouwen in om te komen koken

UndercoverAngel
14-06-2004, 12:14
Origineel gepost door babybruidje oww oke dank je :o ga jij gebruik maken van catering? ik waarschijnlijk niet huur een paar vrouwen in om te komen koken Ik weet het niet.. Ik denk dat ik ook gewoon iemand laat komen om te koken.. Al vraag ik me af waar ze dat moet komen doen tegen die tijd.. Keuken is thuis niet bepaald "groot".. Misschien dat ik het bij Jamama catering ga bestellen.. Pff.. Ik weet het echt niet.. :( Wanneer ga jij trouwen? .:UcA:.

babybruidje
14-06-2004, 12:19
hemm het was eerst begin oktober maar het word nu eind sep jahh en ik laat gewoon een vrouw komen om te koken en maakt niets uit jo als de keuken klein is die vrouwen zijn wel meer gewend hoor

UndercoverAngel
14-06-2004, 12:27
Origineel gepost door babybruidje hemm het was eerst begin oktober maar het word nu eind sep jahh en ik laat gewoon een vrouw komen om te koken en maakt niets uit jo als de keuken klein is die vrouwen zijn wel meer gewend hoor Ga je het thuis houden of in een zaal? Ik ben zo erg aan het twijfelen.. Het liefst wil ik het zo klein mogelijk houden.. Thuis.. Geen Catering.. Geen DJ.. Etc.. Omdat het Haram is en je verspilt onnodig veel geld.. Maar aan de andere kant is het een Speciale dag die je Insha Allah 1 keer in je leven meemaakt.. Hoop dat ik snel een keuze kan gaan maken.. :( .:UcA:.

babybruidje
14-06-2004, 12:32
jahh lieverd ik begrijp je twijfels die had ik dus ook...het is wel de mooiste dag in je leven maar juist dan moet je aan Allah denken toch? en hem bedanken en er stil bij staan dat zonder zijn zegeningen niets mogelijk is...ik doe het wel in een zaal en geen muziek

UndercoverAngel
14-06-2004, 12:35
Origineel gepost door babybruidje jahh lieverd ik begrijp je twijfels die had ik dus ook...het is wel de mooiste dag in je leven maar juist dan moet je aan Allah denken toch? en hem bedanken en er stil bij staan dat zonder zijn zegeningen niets mogelijk is...ik doe het wel in een zaal en geen muziek Inderdaad.. Zo denk ik er dus ook over.. Ik ga het gewoon met mijn verloofde bespreken en Insha Allah kunnen we dan een beslissing nemen.. :) .:UcA:.

babybruidje
14-06-2004, 13:09
jahh oegtie geloof me je zou je dan echt beter voelen hoor als je het doet zoals Allah het wil en niet zoals sjetaan het wil ik wens je veel sterkte met de juiste keuze te maken

Faatje_Zohra
14-06-2004, 13:22
Heeeeeey verse bruidjes!!! Hebben jullie al iemand die voor jullie gaat koken??? Ik ken namelijk iemand die ontzettend goed kan koken. Heb haar vaak meegemaakt op feesten. Iedereen is altijd zeer tevreden over haar kookkunsten. Ze heet Aziza en komt uit Tiel. Haar nummer is 06-21438925. Bel haar een keer als je wat meer wilt weten. Ze is echt een ontzettend lieve vrouw en kan goed tegen stress. Of ze nou thuis kookt in een kleine keuken of in een grote keuken in een zaal, het maakt niet uit. Echt een SUPERvrouw!!! Veel succes verder met het regelen van jullie bruiloft!! Liefs, Faatje_Zohra!

UndercoverAngel
14-06-2004, 13:26

Origineel gepost door Faatje_Zohra Heeeeeey verse bruidjes!!! Hebben jullie al iemand die voor jullie gaat koken??? Ik ken namelijk iemand die ontzettend goed kan koken. Heb haar vaak meegemaakt op feesten. Iedereen is altijd zeer tevreden over haar kookkunsten. Ze heet Aziza en komt uit Tiel. Haar nummer is 06-21438925. Bel haar een keer als je wat meer wilt weten. Ze is echt een ontzettend lieve vrouw en kan goed tegen stress. Of ze nou thuis kookt in een kleine keuken of in een grote keuken in een zaal, het maakt niet uit. Echt een SUPERvrouw!!! Veel succes verder met het regelen van jullie bruiloft!! Liefs, Faatje_Zohra! Zou ik misschien zo vrij mogen zijn om te vragen hoeveel ze vraagt? Ik ken er namelijk ook 1 maar die komt uit Almere volgens mij.. :) .:UcA:.

Pagina's : [1] 2