Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie ow wie weet echt iets tegen jeugdpuistjes

Pagina's : [1] 2

farah03
12-06-2004, 23:01

:confused: ik heb een probleem heb vaak last van uitslag op men gezicht (erger kan het niet maar ja). wie kan er helpen met iets dat wel werkt heb veel dingen al uitgeprobeerd maar ze kokmen steeds weer terug... ik wee nu ECHT NIETS MEER HELP !!!!!!!! :confused:

G-Bella
12-06-2004, 23:04
Een Tip: Gebruik niksssssss voor je gezicht... alles is troep!!! Ik kan alleen zeggen, altijd goed wassen met water....!!

farah03
12-06-2004, 23:08
Origineel gepost door Sweety20 Een Tip: Gebruik niksssssss voor je gezicht... alles is troep!!! Ik kan alleen zeggen, altijd goed wassen met water....!! niksssssssssssssss is geen antwoord !!! graag iets waar ik wel iets aan heb :rolleyes:

plattepiva
12-06-2004, 23:19
Arme meid.Ik ben bijna 24 en heb er nog altijd last van. Maar ik merk wel dat als ik mijn huid een paar dagen goed verzorg dat t beter is.Je ziet en voelt t verschil. Wat ik dan doe?Mijn gezicht wassen met Nivea gezichtswasgel.(Tube met lichtgroene inhoud en piepkleine blauwe stipjes) Daarna stoom ik mijn gezicht voor 10 minuutjes. Dan gebruik ik een scrubcreme (abrikozenscrubcreme van Kruidvat of die scrubmasker van de HEMA maar ik vind die van de kruidvat beter en is bovendien nog goedkoper en zit meer in) En dan gebruik ik een masker dat bestemd is voor onzuivere huid.Met klei en algen of met teatree dat zijn de besten voor de onzuivere huid. En dat moet je doen voor je gaat slapen want dan is je huid lekker zuiver en kan ze snachts goed ademen.En dat doet ze goed. Ga zeker nooit slapen met een vuil gezicht(make-up of zo) Als ik dat doe dan vervloek ik mezelf de volgende dag want dan is mijn gezicht een WAR-ZONE van pukkels. Hopelijk heb ik je een beetje geholpen. Ook niet te aggressief zijn met je huid dat is zeker niet goed en wekt de puistjes nog meer op want dan ga je het natuurlijk vet van je huid 'wakker maken'. GOOOOOOOOOOOOOOOOD LUCK SISTER

DOUKALIA18
12-06-2004, 23:22

Meid als je er echt last van hebt net als ik een jaar geleden begin dan aan de diana 35

plattepiva
12-06-2004, 23:22
Dit mag je wel maar 1 maal per week doen he. GROETJES en laat me zeker iets weten als je resultaat ziet,ok?

plattepiva
12-06-2004, 23:23
Origineel gepost door DOUKALIA18 Meid als je er echt last van hebt net als ik een jaar geleden begin dan aan de diana 35 Dat heb ik ook al eens gedaan maar dat hielp helemaal geen reet bij mij.

DOUKALIA18
12-06-2004, 23:26
Origineel gepost door plattepiva Dat heb ik ook al eens gedaan maar dat hielp helemaal geen reet bij mij. Nee stomen helpt als je echt last hebt van acne :rolleyes: en hoe lang heb je het geslikt want na 6 maanden zie je pas het echte resultaat je moet wel geduld hebben ;)

plattepiva
12-06-2004, 23:29
Sorry weet ik nie meer dan zal t wel geen 6 maand geweest zijn

DaNGeRouZLy
12-06-2004, 23:30
Origineel gepost door farah03 niksssssssssssssss is geen antwoord !!! graag iets waar ik wel iets aan heb :rolleyes: ze probeert je alleen maar te helpen:rolleyes:

karimmacho
12-06-2004, 23:35
Origineel gepost door plattepiva Dat heb ik ook al eens gedaan maar dat hielp helemaal geen reet bij mij. Plattepiva, wat betekent piva? ko.nt ofzo?!?! plattekont hahaha :hihi: :bril:

karimmacho
12-06-2004, 23:37
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ze probeert je alleen maar te helpen:rolleyes: Walahila stelletjes ondankbare mensen hier :kwaad: :bril:

G-Bella
12-06-2004, 23:54
Origineel gepost door farah03 niksssssssssssssss is geen antwoord !!! graag iets waar ik wel iets aan heb :rolleyes: Tazzz gelijk spijt... Gebruik maar lekker alles voor je gezicht.... verpest het maar... Geen dank

G-Bella
12-06-2004, 23:55
Origineel gepost door DaNGeRouZLy ze probeert je alleen maar te helpen:rolleyes: Origineel gepost door karimmacho Walahila stelletjes ondankbare mensen hier :kwaad: :bril: Wallahilaaa

SweetRose
13-06-2004, 00:05

KHeb de ideale oplossing!!! Ik geloofde het zelf ook niet int begin..kdacht..ach.;what tha heck..ff es proberen :rolleyes:..Maar na 3,4 weken :eek:...Echt super..Nu ist allemaal weg :melig:...Maar ik weet niet of het tekoop is in holland..

Pagina's : [1] 2