Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat staat hier

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Takchita
01-12-2009, 23:34

kouskous rgayrf me3mrin belkefta webesla we al 9nariya (gerchouf)bel ziton wel 7amed

_lina_
01-12-2009, 23:37
kouskous rgayrf me3mrin belkefta webesla we al 9nariya (gerchouf)bel ziton wel 7amed Couscous met gevulde msemen met gehakt en ui ( woord gerchouf kom ik even niet op) met olijven en citroen klinkt meer als een boodschappenlijst van een hongere man:hihi:

appeltje23
01-12-2009, 23:37
kouskous rgayrf me3mrin belkefta webesla we al 9nariya (gerchouf)bel ziton wel 7amed Ik zie je morgen om 08.00uur en als je niet komt dan zal ik je persoonlijk opzoeken. Hahahha nee hoor er staat Cousecouse, marokkaanse pannekoem gevuld met gehakt, ui en..... met olijven en citroen. Alleen weet ik niet wat 9nariya (gerchouf) in het nl is

StreetChic
01-12-2009, 23:48
Er staat je moet morgen couscous rgaif met kefta klaar hebben staan voor bezoek (schoonouders) :zwaai: kouskous rgayrf me3mrin belkefta webesla we al 9nariya (gerchouf)bel ziton wel 7amed

flipflippster
01-12-2009, 23:50

StreetChic, dat wat er in je ot staat.. is dat echt gezegd? :o sorry, ff offtopic.

sannie
02-12-2009, 00:00
Gerchouf is groente. Zo'n lange groene steel-achtige groenten.

StreetChic
02-12-2009, 00:00
Jammer genoeg wel :jammer: zieligste reactie 2009 StreetChic, dat wat er in je ot staat.. is dat echt gezegd? :o sorry, ff offtopic.

nuriye
02-12-2009, 00:03
gerchouf is artisjok, maar dan de steel

flipflippster
02-12-2009, 00:04
Jammer genoeg wel :jammer: zieligste reactie 2009 Gatver echt ziek gewoon.. Ik schrok want zie die lid vaak reageren, had het echt niet verwacht van haar. Echt erg gewoon.. :jammer: Hoe kan ze dat nou opeens zeggen?

StreetChic
02-12-2009, 00:07
Ze zegt is me verdiende loon :maf: omdat ik haar hoerekind noem ; halloooooo iemand die zoiets over myn babytje zegt is voor my PERSOONLYK wel een hoerekind se :confused: dat is niet eens meer beledigend wat ze zei maar super triestig :confused: Gatver echt ziek gewoon.. Ik schrok want zie die lid vaak reageren, had het echt niet verwacht van haar. Echt erg gewoon.. :jammer: Hoe kan ze dat nou opeens zeggen?

khadijaatje_
02-12-2009, 00:08
Gatver echt ziek gewoon.. Ik schrok want zie die lid vaak reageren, had het echt niet verwacht van haar. Echt erg gewoon.. :jammer: Hoe kan ze dat nou opeens zeggen? Omdat streetchick ook als eerst was begonnen met schelden en ook met erge uitspraken:D Het is eigenlijk zielig van streetchick wat zij maakt het erger en wil nu het slachtoffer rol spelen

StreetChic
02-12-2009, 00:14
Excuseer wie was er begonnen? :confused: je moet niet praten als je niks weet alstublieft niemand mag zoiets over myn baby of andermans baby zeggen ; want babys zyn de onschuldigste wezens op aarde ; ze zyn zo schattig :Iluvu: Omdat streetchick ook als eerst was begonnen met schelden en ook met erge uitspraken:D Het is eigenlijk zielig van streetchick wat zij maakt het erger en wil nu het slachtoffer rol spelen

StreetChic
02-12-2009, 00:15
& zy was eerst begonnen ze vond het nodig te zeggen om ergens anders te gaan blaffen ; meskiena ze had de verkeerde voor haar :haha:

MocroJurken
02-12-2009, 08:44
jij bent echt zielig ie wolllh! je zoekt aandacht! het was actie reactie lief! jij zegt hoerenkind, ik zeg dat!

MocroJurken
02-12-2009, 08:46

Omdat streetchick ook als eerst was begonnen met schelden en ook met erge uitspraken:D Het is eigenlijk zielig van streetchick wat zij maakt het erger en wil nu het slachtoffer rol spelen ze speelt zwaaaaaaaar de slachtofferrol! ik heb haar uitspraken toch ook niet in mijn ot geplaatst? terwijl zij begon! haahah het grappigst van al, ze zoekt mijn reacties op. en overal waar ik heb gereageerd maakt ze me zwart:rolleyes: Als ik een baby van 10 weken had zou ik niet tot 00.00 uur op marokko.nl blijven.

Pagina's : [1] 2 3 4 5