Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verzekering

Pagina's : [1] 2

Evilash
01-12-2009, 21:09

Heb VGZ jongerenpakket en ik betaal echt veel terwijl ik nooit naar de huisarts ga 105 euro per maand en ik vind het best veel dus wil namelijk veranderen van verzekeringmaatschappij wat raden jullie mij aan? en ga aub niet jou verzekering noemen maar wat jullie mij aanraden alvast bedankt broeders en zusters

R.Abdel
01-12-2009, 23:21
Heb VGZ jongerenpakket en ik betaal echt veel terwijl ik nooit naar de huisarts ga 105 euro per maand en ik vind het best veel dus wil namelijk veranderen van verzekeringmaatschappij wat raden jullie mij aan? en ga aub niet jou verzekering noemen maar wat jullie mij aanraden alvast bedankt broeders en zusters Op www.independer.nl kun je een vergelijking maken van zorgverzekeringen. Zo kun je hier ook een pakket samenstellen dat overeenkomt met jouw wensen, dus niet meer verzekeren dan nodig is. Succes!

Evilash
02-12-2009, 22:35
Op www.independer.nl kun je een vergelijking maken van zorgverzekeringen. Zo kun je hier ook een pakket samenstellen dat overeenkomt met jouw wensen, dus niet meer verzekeren dan nodig is. Succes! dankjewel. iemand nog meer tips?

unforgettable
02-12-2009, 23:18
Heb VGZ jongerenpakket en ik betaal echt veel terwijl ik nooit naar de huisarts ga 105 euro per maand en ik vind het best veel dus wil namelijk veranderen van verzekeringmaatschappij wat raden jullie mij aan? en ga aub niet jou verzekering noemen maar wat jullie mij aanraden alvast bedankt broeders en zusters Ik werk bij VGZ, maar heb zelf nog CZ(Ben nog niet vast, anders was k direct over, collectief) Ik betaal zelf 98.00 euro Ook jongerenpakket.

Spoorloos85
03-12-2009, 00:28

Heb VGZ jongerenpakket en ik betaal echt veel terwijl ik nooit naar de huisarts ga 105 euro per maand en ik vind het best veel dus wil namelijk veranderen van verzekeringmaatschappij wat raden jullie mij aan? en ga aub niet jou verzekering noemen maar wat jullie mij aanraden alvast bedankt broeders en zusters Heb je dat gerekend met die 10 % korting?

unforgettable
03-12-2009, 00:31
Welke 10%, die kan je alleen krijgen, als je collectief verzekerd bent. Hij kan kijken op www.unitedconsumers.nl of hij hier lid kan worden, om zo in aanmerking te komen voor een collectieve verzekering via united consumers.

Hypnotic
03-12-2009, 00:36
ik ga voor CZ.

Spoorloos85
03-12-2009, 00:37
Welke 10%, die kan je alleen krijgen, als je collectief verzekerd bent. Hij kan kijken op www.unitedconsumers.nl of hij hier lid kan worden, om zo in aanmerking te komen voor een collectieve verzekering via united consumers. ja die bedoel ik ook. ik heb ook vgz en via unitedcosumer krijg ik dus 10 euro per maand

Evilash
03-12-2009, 17:20
Welke 10%, die kan je alleen krijgen, als je collectief verzekerd bent. Hij kan kijken op www.unitedconsumers.nl of hij hier lid kan worden, om zo in aanmerking te komen voor een collectieve verzekering via united consumers. dus moet ik me via die site aanmelden en de rest gaat vanzelf|?

unforgettable
03-12-2009, 21:12
dus moet ik me via die site aanmelden en de rest gaat vanzelf|? Nee, je moet lid worden van de site, daarna krijg je een collectiviteitsnummer..dat kun je dan gebruiken om voor de korting in aanmerking te komen. Meld je aan, de rest wijst zich vanzelf.

G_tanger
03-12-2009, 22:13
khad laast een brief ontvangen van een zorgvezekering, aleen weet ff niet hoe die heet speciaal voor studenten morgen zal ik het plaatsen inscha'allah ben van plan om die te nemen goedkoop aangezien ik nooit ergens gebruik van maak en het ziet er best goed uit mocht er wel wat aan de hand zijn.

G_tanger
03-12-2009, 22:16
ik heb het: www.na.nl/scholierenwerk. bellen kan ook: 078-632 75 32.

berbertje00
03-12-2009, 22:34
Heb momenteel ook VGZ, maar wil ook overstappen.. Ik twijfel of ik neem een goedkopere verzekering, of ik laat me collectief verzekeren via mijn werk.

raadmaar
03-12-2009, 22:36
Heb VGZ jongerenpakket en ik betaal echt veel terwijl ik nooit naar de huisarts ga 105 euro per maand en ik vind het best veel dus wil namelijk veranderen van verzekeringmaatschappij wat raden jullie mij aan? en ga aub niet jou verzekering noemen maar wat jullie mij aanraden alvast bedankt broeders en zusters Krijg je geen zorgtoeslag

berbertje00
03-12-2009, 22:40

Krijg je geen zorgtoeslag Dat staat er toch los van? Als je je ergens anders goedkoper kunt verzekeren, dien je daar toch gebruik van te maken..

Pagina's : [1] 2