Bekijk originele versie : jongens deze vraag is aan jullie gericht
hia_ana1
12-06-2004, 20:23
mijn verloofde heeft op dit moment last van "seksuele frustraties" wat zou ik voor hem kunnen doen zonder met hem het bed in kruipen? er moet toch een manier zijn om hem een beetje te helpen ?
:zwaai:
Schatjee
12-06-2004, 20:25
Niks :hihi:
hia_ana1
12-06-2004, 20:26
Origineel gepost door puur_vrouw
doe het gewoon ben je van het gezeik af
nope toch niet liever gezeik dan
Schatjee
12-06-2004, 20:26
doe het gewoon ben je van het gezeik af
:eek: nee mag niet ..!
hia_ana1
12-06-2004, 20:28
Origineel gepost door Schatjee
:eek: nee mag niet ..!
eigelijk mag het wel we hebben al huwelijksakte maar ik doe het toch niet hoor hij krijgt maximum een kusje
op de wang dan nog wel :p
Schatjee
12-06-2004, 20:30
Origineel gepost door hia_ana1
eigelijk mag het wel we hebben al huwelijksakte maar ik doe het toch niet hoor hij krijgt maximum een kusje
Oh dan mag het wel doe dan :hihi:!
;)
ik zou die huwelijksakte gelijk ongedaan maken, en uit elkaar gaan!
het is nog maar aftellen dat hij hem smeert van jou!
hia_ana1
12-06-2004, 20:32
waarom doe je het dan niet ik bedoel je bent getrouwd en als je man het wil moet je het geven ;)
ik w8 liever tot na het feest ik wil dat die paar eerste nachten na ons huwelijksfeest toch een beetje speciaal blijven anders is het gewoon of we hadden juist een verjaardagsfeestje georganiseerd of zo snappie? alé zo denk ik erover iedereen zijn mening natuurlijk
hia_ana1
12-06-2004, 20:33
Origineel gepost door babyboy
ik zou die huwelijksakte gelijk ongedaan maken, en uit elkaar gaan!
het is nog maar aftellen dat hij hem smeert van jou!
:eek: en waarom denk jij dat dan wel?
:eek: en waarom denk jij dat dan wel?
zit ie al die tijd te wachten, huwelijksakte getekend, dan geef je hem maar een kus!
hallooooooooooooo, het is een jongen, voor je het weet zoekt ie het bij iemand anders!
hia_ana1
12-06-2004, 20:40
Origineel gepost door babyboy
zit ie al die tijd te wachten, huwelijksakte getekend, dan geef je hem maar een kus!
hallooooooooooooo, het is een jongen, voor je het weet zoekt ie het bij iemand anders!
ow je bedoelt het zo nee gaat ie lekker toch ni doen anderzijds heeft die mij hierdoor wel al vanaf onze eerste ontmoeting leren respecteren plus ik denk ni dat ik de enige ben die zo handelt hij zal ff moette w8e
hia_ana1
12-06-2004, 20:41
ik snap het , maar je moet hem ook snappen
ik snap hem helemaal ik ben ook een mens met gevoelens en verlangens misschien gewoon dat wij ons ietsje meer kunnen inhouden
maar ik zie geen oplossing voor hem op dit moment spijtig genoeg
Via een nederlandse trouwakte ben je denk ik in de ogen van Allah (swt) nog niet getrouwd...
mojojojo
12-06-2004, 21:10
Hoelang duurt het voordat jullie het feest gaan geven :D
ik_oke_is
12-06-2004, 21:11
mijn verloofde heeft op dit moment last van "seksuele frustraties" wat zou ik voor hem kunnen doen zonder met hem het bed in kruipen? er moet toch een manier zijn om hem een beetje te helpen ?
:zwaai:
je kunt eens aan zijn klo ten trekken, :rolleyes:
maar zeg die ondertekening mag dringend verbeterd worden
zehmaa frans :confused: :kwaad: :confused:
:maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.