Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : titanic

Pagina's : [1] 2

zakia_1984
24-11-2002, 19:35

ja hoor mensen, heb me rot gejankt, waterpijl in nl was met een meter gestegen

NaDoR.ZiNa
24-11-2002, 19:37
Hahahahha ik snap dat niet he!!! De eerste keer dat ik die film keek ben ik in slaap gevallen en de tweede keer vond ik het dus weer zo saai dat ik hem gelijk terug pracht naar de videotheek! Maar jah smaken verschillen :D

kickboxgirl
24-11-2002, 19:41
hahhahhahahhahhahhahahhahha titanicccc dat was wel eeen leuke filmm zeker bij die autoo ahhahahahhah nee joh jook ik vond het leukste bij JIJ SPRINGT EN IK SPRING OOK echt betoverend gewoon niet normaal gewoon liefde snik snik snik snik snik gewoon mooi gewoon puur liefde liefde nou dit was het welll beslamaaaaaaaaaaaaaa

RaZer
24-11-2002, 19:46
Waariom gooit ze aan het einde die ketting of hoe het ook heet weg... dat ding was F O K I N G veel geld waard man. Is toch sonde.!! Zerma in het echt zou zo iemand dat kunnen :D

zakia_1984
24-11-2002, 19:58

Origineel gepost door RaZer Waariom gooit ze aan het einde die ketting of hoe het ook heet weg... dat ding was F O K I N G veel geld waard man. Is toch sonde.!! Zerma in het echt zou zo iemand dat kunnen :D you've missed the point

RaZer
24-11-2002, 20:01
Origineel gepost door zakia_1984 you've missed the point Leg uit!! :D

zakia_1984
24-11-2002, 20:04
Origineel gepost door RaZer Leg uit!! :D door dieketting in de zee te gooien bewijst ze hem haar liefde

RaZer
24-11-2002, 20:07
Origineel gepost door zakia_1984 door dieketting in de zee te gooien bewijst ze hem haar liefde haha ok.... Maar wat heeft hij eraan hij is toch al dood :stout: en met liefde kan je geen vette auto kopen :bril: ;)

Lady_moi
24-11-2002, 20:08
ik heb me kapotgelachen met die film ik wachte op grappige scenes bv toen die boot zo aan het zinken was en alle mensen naar beneden gleden als een glijbaan whaaaahahahahahah da was lacheuuuuuh :D en als ze zo van de boot vielen tegen die motor WHAAAAAAHAHAHHAA ik kan nog steeds nie stoppe me lache als ik er weer aan denk man :D

zakia_1984
24-11-2002, 20:15
Origineel gepost door RaZer haha ok.... Maar wat heeft hij eraan hij is toch al dood :stout: en met liefde kan je geen vette auto kopen :bril: ;) wat is er nou RAZERRRRRRRRRRR, a rabbi, je weigert gewoon romantisch te zijn, sorry je bent hopleoos :D :D :D :D :D :D :D

Lady_moi
24-11-2002, 20:17
ze doen alsof zakia hun hart is meestal zo zacht als marshmallows :D

zakia_1984
24-11-2002, 20:18
Origineel gepost door lady_moi ze doen alsof zakia hun hart is meestal zo zacht als marshmallows :D :D :D :D :D :D :D

RaZer
24-11-2002, 20:18
Origineel gepost door zakia_1984 wat is er nou RAZERRRRRRRRRRR, a rabbi, je weigert gewoon romantisch te zijn, sorry je bent hopleoos :D :D :D hahaha :D dan ben ik maar Hopeloos in vette M3 cabrio ;) Nee geintje hoor ik snap het wel :D :D zit maar een beetje te dollen.

zakia_1984
24-11-2002, 20:20
Origineel gepost door RaZer hahaha :D dan ben ik maar Hopeloos in vette M3 cabrio ;) Nee geintje hoor ik snap het wel :D :D zit maar een beetje te dollen. ja ja, cabrio m zoveel he?? bij de zeeman gekocht, zo'n miniatuurtje???? Heb ik ook. Ook een bmw en mercedes :D

salina83
24-11-2002, 20:22

Origineel gepost door lady_moi ik heb me kapotgelachen met die film ik wachte op grappige scenes bv toen die boot zo aan het zinken was en alle mensen naar beneden gleden als een glijbaan whaaaahahahahahah da was lacheuuuuuh :D en als ze zo van de boot vielen tegen die motor WHAAAAAAHAHAHHAA ik kan nog steeds nie stoppe me lache als ik er weer aan denk man :D dan moet je je voorstellen dat dat echt gebeurt is. natuurlijk niet echt zo precies maar zijn wel zoveel gestorven in die tijd. nou dan zie je mij niet meer lachen hoor!!!!!!!

Pagina's : [1] 2