Bekijk originele versie : tips iemand?
hia_ana1
12-06-2004, 18:34
salam ou alikom
hé allemaal heeft er misschien iemand tips voor mij? het zit zo elke relatie heeft zo zyn zn ups and downs en we zitte nu in een down periode :( ik weet ni juist wat er is maar ik praat niet meer zo gemakkelijk met hem het is niet dat mijn gevoelens voor hem zijn veranderd nee helemaal niet ik hou heel veel van hem dus kan er iemand ons helpe tips of zo??
alvast bedankt :zwaai:
moslimawomen
12-06-2004, 18:37
gewoon niet aan een relatie beginnen!!!!!!!!!!!!!
Een relatie brengt alleen problemen met zich mee....en het verhardt het hard!!!!!!
wa salam oealaikom warahmatahoe wabarakatahoe!!
Als je iets specifieker bent want ik begrijp niet wat t probleem is?
hia_ana1
12-06-2004, 18:37
hij is mijn verloofde?
hia_ana1
12-06-2004, 18:38
Origineel gepost door Chyhaan
Als je iets specifieker bent want ik begrijp niet wat t probleem is?
dat is het nu juist ik weet ook niet echt wat er aan de hand is ik heb gewoon het gevoel dat het een beetje stroever gaat als anders
pcies ik ben het met haar eens....maar als je echt niet van hem weg kan dan heb je vast een periode nodig om even aan je zelf te komen zeg maar: niet met hem praten enzo tot dat je hem mist
hia_ana1
12-06-2004, 18:41
Origineel gepost door swirna
pcies ik ben het met haar eens....maar als je echt niet van hem weg kan dan heb je vast een periode nodig om even aan je zelf te komen zeg maar: niet met hem praten enzo tot dat je hem mist
hij is mijn verloofde
Origineel gepost door hia_ana1
dat is het nu juist ik weet ook niet echt wat er aan de hand is ik heb gewoon het gevoel dat het een beetje stroever gaat als anders
Laat ik andere vraagstellen!
Wat ging er vroeger jou beter dan nu?
Wat doet hij nie tgoed in jouw ogen en andersom?
hia_ana1
12-06-2004, 18:46
onze gesprekken bijvoorbeeld liepen vlotter hij had vroeger meer behoefte om me elke dag te zien belde mij wel 2 keer per dag op enz van die dingen
ik weet het niet meer hoor ik krijg mijn twijfels
Ik persoonlijk zou het als volgt aanpakken:
Stel dat hij me minder aand8 geeft en dat t stroefjes verloopt tussen mijn vriend en ik...
Dan zou ik dat aankaarten bij hem.. Ik zou zeggen sorry schat, ik vind je echt geweldig je bent mijn mannentje, maar je geeft me het gevoel dat ik je niet meer zo interesseer!
Je kan beter to the point zijn. Zou ik zeggen denk eens terug aan vroeger schat, we hadden lol we konden makkelijk me t elkaar praten we begrepen elkaar en kijk nu het enige wat we hebben is ruzie onze gesprekken verlopen moeizaam!!
En dan zal hij wel reactie daarop geven...
A) Hij biedt zijn verontschuldigingen aan en hij maakt t dubbel zo goed..
B) Het laat m koud en zegt wat wil je dan...
C) Hij zegt dat het idd niet lekker tussen jullie gaat en dat hij er een punt achter wil zetten
Dit is toch echt de beste manier, want anders blijft het spelen in je hoofd!!
hia_ana1
12-06-2004, 18:54
Origineel gepost door Chyhaan
Ik persoonlijk zou het als volgt aanpakken:
Stel dat hij me minder aand8 geeft en dat t stroefjes verloopt tussen mijn vriend en ik...
Dan zou ik dat aankaarten bij hem.. Ik zou zeggen sorry schat, ik vind je echt geweldig je bent mijn mannentje, maar je geeft me het gevoel dat ik je niet meer zo interesseer!
Je kan beter to the point zijn. Zou ik zeggen denk eens terug aan vroeger schat, we hadden lol we konden makkelijk me t elkaar praten we begrepen elkaar en kijk nu het enige wat we hebben is ruzie onze gesprekken verlopen moeizaam!!
En dan zal hij wel reactie daarop geven...
A) Hij biedt zijn verontschuldigingen aan en hij maakt t dubbel zo goed..
B) Het laat m koud en zegt wat wil je dan...
C) Hij zegt dat het idd niet lekker tussen jullie gaat en dat hij er een punt achter wil zetten
Dit is toch echt de beste manier, want anders blijft het spelen in je hoofd!!
een punt achter zetten? :( :confused:
dunyazina
12-06-2004, 18:55
salam ou alikom
hé allemaal heeft er misschien iemand tips voor mij? het zit zo elke relatie heeft zo zyn zn ups and downs en we zitte nu in een down periode :( ik weet ni juist wat er is maar ik praat niet meer zo gemakkelijk met hem het is niet dat mijn gevoelens voor hem zijn veranderd nee helemaal niet ik hou heel veel van hem dus kan er iemand ons helpe tips of zo??
alvast bedankt :zwaai:
hallo zina,
ik weet precies wat je bedoelt bij mij thuis is het nu net zo maar wij
bidden ervoor dat allah ons helpt dit is gewoon het werk van sjathan
suc-6 verder
hia_ana1
12-06-2004, 18:56
Origineel gepost door dunyazina
hallo zina,
ik weet precies wat je bedoelt bij mij thuis is het nu net zo maar wij
bidden ervoor dat allah ons helpt dit is gewoon het werk van sjathan
suc-6 verder
bedankt schat
hia_ana1
12-06-2004, 18:58
mannen krijg ik geen reactie van jullie? wat denken jullie dat er aan de hand is? hebben jullie ook jullie "periodes" of zo???
moslimawomen
12-06-2004, 18:59
hij is mijn verloofde
sorry meid..dat wist ik niet
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.