Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de meisjes kijkt uit naar de volgende zomervakantie??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Marocca
24-11-2002, 19:02

Ik eigenlijk wel maar eigenlijk ook niet......... Wel omdat het daar gezellig is;mooie stranden enzo Niet omdat er teveel jongens zijn die mij niet van mijn vakantie gaan laten genieten!!Als je begrijpt wat ik bedoel....... :( :( :( :( :( :traan1:

soumaya1
24-11-2002, 19:04
ik zeker, ik ga volgend jaar, met 2 vriendinnen en mn zusje lekker naar marokko, en dan gewoon lekker toeren door marokko!

Onslaught
24-11-2002, 19:05
ik inshallah, want wil ook op safari toch je weet wel dieren kijken en aan raken:D insh allah

Marocca
24-11-2002, 19:06
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Moet ik nu een topic openen waarin ik vraag of ook de jongens er naar uit kijken??? Of kunnen we dat ook hier doen??? Thallaw Doe dat hier maar........Of anders; :zweep:

NoreJihan
24-11-2002, 19:07

Origineel gepost door Marocca Ik eigenlijk wel maar eigenlijk ook niet......... Wel omdat het daar gezellig is;mooie stranden enzo Niet omdat er teveel jongens zijn die mij niet van mijn vakantie gaan laten genieten!!Als je begrijpt wat ik bedoel....... :( :( :( :( :( :traan1: overdrijven is ook een vak zeg maroccaaaa Ja iederreen wordt wel in marokko lastig gevallen maar dat verpest nietgelijk mijn vakantie or whatever Sommige overdrijven hier echt en in Nederland wordt je ook wel lastig gevallen,versierd,om hand gevraagd door jongens Ze3ma ik wil aan de andere kant niet naar marokko vanwege jongens Wil je zo aandacht ofzo??? :rolleyes:

Marocca
24-11-2002, 19:07
Origineel gepost door soumaya1 ik zeker, ik ga volgend jaar, met 2 vriendinnen en mn zusje lekker naar marokko, en dan gewoon lekker toeren door marokko! ik zou dat ook wel eens willen doen........ :( Rustig en met mijn vriendinnen naar Marokko!!

RaZer
24-11-2002, 19:08
Origineel gepost door Djebli Salaam alikoem luitjes. Moet ik nu een topic openen waarin ik vraag of ook de jongens er naar uit kijken??? Of kunnen we dat ook hier doen??? Thallaw Goeie Vraag :D

JustAgirl
Origineel gepost door NoreJihan overdrijven is ook een vak zeg maroccaaaa Ja iederreen wordt wel in marokko lastig gevallen maar dat verpest nietgelijk mijn vakantie or whatever Sommige overdrijven hier echt en in Nederland wordt je ook wel lastig gevallen,versierd,om hand gevraagd door jongens Ze3ma ik wil aan de andere kant niet naar marokko vanwege jongens Wil je zo aandacht ofzo??? :rolleyes: Zo rustige meid, zoek je ruzie ofzo...het is toch haar mening!!

NaDoR.ZiNa
Hmmmm ik weet niet of ik wel zin heb!! Aan de ene kant wel want ik wil wel ff gezellig me stadje bekijken!! Maar aan de andere kant heb ik niet zo veel zin in me familie enzo!! En ik moet ook me schatje ongeveer 6 weken missen :( Maar jah we zien het wel zo ver is het tog nog niet :zwaai:

SweetRose
Origineel gepost door Marocca Ik eigenlijk wel maar eigenlijk ook niet......... Wel omdat het daar gezellig is;mooie stranden enzo Niet omdat er teveel jongens zijn die mij niet van mijn vakantie gaan laten genieten!!Als je begrijpt wat ik bedoel....... :( :( :( :( :( :traan1: Kweet het eigenlijk nog niet goed.. blijven mag ik zeker niet... dus...:rolleyes: we shullen wel shien :maf2: hihi

Marocca
24-11-2002, 19:09
Origineel gepost door NoreJihan overdrijven is ook een vak zeg maroccaaaa Ja iederreen wordt wel in marokko lastig gevallen maar dat verpest nietgelijk mijn vakantie or whatever Sommige overdrijven hier echt en in Nederland wordt je ook wel lastig gevallen,versierd,om hand gevraagd door jongens Ze3ma ik wil aan de andere kant niet naar marokko vanwege jongens Wil je zo aandacht ofzo??? :rolleyes: Wat wil je daarmee zeggen eh!!!! Als je commentaar hebt,reageer je gewoonweg niet he!!! En dat van die jongens;ik meen dat echt wel!!Dan mag je met mij meegaan dit jaar en dan zal je wel anders denken........

RaZer
24-11-2002, 19:09
Ik kijk er naar uit want dit jaar moet mijn eerste jaar worden met Rijbewijs :D

Marocca
24-11-2002, 19:10
Origineel gepost door JustAgirl Zo rustige meid, zoek je ruzie ofzo...het is toch haar mening!! thanks ya schatje!!!

soumaya1
Origineel gepost door Marocca ik zou dat ook wel eens willen doen........ :( Rustig en met mijn vriendinnen naar Marokko!! alles op zn tijd, ik heb er ook lang op moeten wachten , maar nu ik mn rijbewijs heb , kan ik het lekker doen, en wie weet jij ook wel een keer :D

JustAgirl

Ik wil zooo graaaaaaaag naar Marokko weer, ik verlang naar het warme zonnetje!! Kan gewoon niet wachten, ik zit al weer af te tellen! Beslama... :zwaai: Just A girl

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12