Bekijk originele versie : ik wil een vriend voor ervaring...................
familliefreek
12-06-2004, 15:40
hee salaam allemaal jongens en meisje
ik krijg dat zooo vaak te horen van mensen
dan krijg ik deze vraag hee waarom heb jij nooit een vriend gehad... dan zeg ik mischien omdat het haram.... dat meisje antwoord weer maar hoe wil je dan ervaring opdoen....ik zo halllllllooo we hebben het niet over banen zoeken hoor.
Ik wordt er kotsmisselijk van dat meisjes niet gewoon w8ten tot dat ze gaan trouwen.
Ik heb et er absoluut niet voor over om een vriend te nemen en daarvoor naar jehenem te gaan. Ik w8 wel tot god me samenbrengt met mijjn man
Ik weet nu percies wat sommige mensen gaan zeggen namelijk ja maar hoe wil je gaan trouwen je moet hem toch leren kennen en blablabla bespaar me die vraag.
alsof onze ouders elkaar hebben leren kennen en kijk es aan ze zijn nog steed bij elkaar.
Maar de meiden en jongens die vriend of vriendin nemen en dan trouwen die scheiden veel sneller.
Ik wil jullie mening hier over horen en ik wil absoluut niemand aanvallen.
Ik heb lang gew8 om dit te plaatsen want ik weet dat sommige mensen hier gaan denken ooooh weer een scheinheilig meisje. Ik heb dat al vaker gelezen op de forums van marokko.nl
Ik wil graag sireuse reacties.
beslamma :zwaai: :)
DOUKALIA18
12-06-2004, 15:42
Sorry maar ik ben het niet met je eens ik wil de jongen zeker wel leren kennen ik wil weten met wat voor persoon ik te maken heb en passen we wij wel bij elkaar.
en om nou onze ouders als voorbeeld te nemen volgens mij had een paar jaar geleden ( misschien nu nog steeds) 50 % van de vrouwen thuis niets te zeggen nou wat een huwelijk
Meknesiaaaaaaaa
12-06-2004, 15:47
het is inderdaad beter om geen vriend te nemen je voorkomt zo alleen problemen en pijn...Trust me ;)
familliefreek
12-06-2004, 15:48
hee doukalia ik bedank je voor je reactie.
Kijk wat wil je liever je geluk hier of in het hiernamaals inshallah
ik kies voor het hiernamaals.
Ik wil niet op haram manier een jonegn leren kennen inshallah.
Onze ouders kan ik wel als voorbeeld nemen want echt meer dan de helft is wel gelukkig met haar of zijn partner.
en even eerlijk hoe kan je je zelf geven aan meerder jongens ( ik bedoel liefde hoor)
ik wil mijzelf geven aan een jongen en jarabi is het gelijk de goede jongen snappie
Ik wil niet dat als ik getrouwd ben nog aan mijn vorige vriendjes denken (als ik die had). Ik wil me concentreren op 1 man namelijk mijn man.
DOUKALIA18
12-06-2004, 15:49
Origineel gepost door Meknesiaaaaaaaa
het is inderdaad beter om geen vriend te nemen je voorkomt zo alleen problemen en pijn...Trust me ;)
En als je gaat trouwen wil je zeggen dat alles dan goed zal gaan dan ga je diegene pas goed leren kennen, en dan ga je al die problemen ook meemaken en dat eindig je in een misschien wel in eenscheiding
DaNGeRouZLy
12-06-2004, 15:53
ik denk ook net zoals jou familliefreek
kijk naar onze ouders 90% is nog getrouwd en gelukkig en mensen die al een lange relatie hebben gehad hebben alles al voor hun huwelijk meegemaakt en als ze gaan trouwen dan gaan veel huwelijken stuk. Misschien niet allemaal maar ja een relatie is haram dus zonder goedkeuren van Allah dus ik denk niet dat die mensen gelukkig kunnen zijn tenzij ze berouw tonen en hun huwelijk wel gezegend wordt
ciao xxx
familliefreek
12-06-2004, 15:53
nou dan heb je zoiets als sbar van god en ahl assabr liljanna
degen die sbar heeft op het pad van god eindigt inshallah in jenna.
je kan beter hier lijden dan dat je in de hel gaat leiden en geloof me dat wil je zeker niet.
familliefreek
12-06-2004, 15:54
goed zo dangerousely ik ben blij dat je er zo over denkt.
DaNGeRouZLy
12-06-2004, 15:57
Origineel gepost door DOUKALIA18
En als je gaat trouwen wil je zeggen dat alles dan goed zal gaan dan ga je diegene pas goed leren kennen, en dan ga je al die problemen ook meemaken en dat eindig je in een misschien wel in eenscheiding
het kan altijd mis gaan maar als je huwelijk gezegend wordt het je meer kans dat het goed gaat Insha`allah
wat een schattig meisje heb je op je avatar masha`allah
DaNGeRouZLy
12-06-2004, 15:58
Origineel gepost door familliefreek
goed zo dangerousely ik ben blij dat je er zo over denkt.
oke:D
:zwaai:
DaNGeRouZLy
12-06-2004, 15:59
ik neem aan dat je ook kotsmisselijk wordt als een jongen niet wacht?
Habibinur
12-06-2004, 16:04
ik dacht vroeger ook ik wil geen vriendje en het is haram. Totdat ik de mijne tegen kwam en we zijn nu meer als 4 jaar samen en zullen binnekort verloven. Ik ben zijn eerste vriendin en hij mijn eerste vriend.We love eachother very much en willen bijelkaar blijven tot de dood!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus ja je moet niet groot praten, dingen die voor je staan geschreven gaan gebeuren en misschien ontmoet je morgen de ware
familliefreek
12-06-2004, 16:06
in welke zin niet w8 sorry die begreep ik nie
ik w8 op je reactie
beslamma
DaNGeRouZLy
12-06-2004, 16:09
Origineel gepost door familliefreek
in welke zin niet w8 sorry die begreep ik nie
ik w8 op je reactie
beslamma
je schreef: Ik wordt er kotsmisselijk van dat meisjes niet gewoon w8ten tot dat ze gaan trouwen. daarom vroeg ik als je dat ook werd als een jongen niet wacht;)
JustMeNadia
12-06-2004, 16:14
Sorry hoor, ik wil later mijn leven niet delen met een gast die niet eens kan zoenen en geloof me, er zijn er veeell
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.