Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meisjes,wat gaan jullie aandoen op het suikerfeest?!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Marocca
24-11-2002, 18:06

Ik zou dat wel graag willen weten aangezien iedereen zich anders kleedt........... Ik ben gisteren naar rue de brabant geweest en heb een heel mooi kleed gekocht!!!Een kaftaan....(je weet wel wat ik bedoel he :D ) En jullie??? Broeken doe ik nooit aan op deze dag........ :o

SweetRose
24-11-2002, 18:12
Origineel gepost door Marocca Ik zou dat wel graag willen weten aangezien iedereen zich anders kleedt........... Ik ben gisteren naar rue de brabant geweest en heb een heel mooi kleed gekocht!!!Een kreftaan....(je weet wel wat ik bedoel he :D ) En jullie??? Broeken doe ik nooit aan op deze dag........ :o als het op zes december valt dan is het vrijdag en moet ik stage lopen..maar..en dan nog..Aïd..oké..alles mooi opgepoets..iedereen is blij...maar zo echt nieuwe kleren gaan kopen..pff mijn familie woont te ver..iedereen moet werken..ik zou niet weten wie er zou komen.of waar we naartoe gaan..misschien de volgende dag naar brussel...dan doe ik wel mijn chiqueste kleren aan :D :D :zwaai: Aïd mobarak ..:D

Marocca
24-11-2002, 18:14
Origineel gepost door zin 'n midar als het op zes december valt dan is het vrijdag en moet ik stage lopen..maar..en dan nog..Aïd..oké..alles mooi opgepoets..iedereen is blij...maar zo echt nieuwe kleren gaan kopen..pff mijn familie woont te ver..iedereen moet werken..ik zou niet weten wie er zou komen.of waar we naartoe gaan..misschien de volgende dag naar brussel...dan doe ik wel mijn chiqueste kleren aan :D :D :zwaai: Aïd mobarak ..:D Vieren jullie dat niet samen ofzo??? Je mag altijd bij mij komen schatje!!! :D Gezellig toch? :)

Onslaught
24-11-2002, 18:14
ik draag me normaal pak saiyans pak aan:D

soumaya1
24-11-2002, 18:15

Origineel gepost door Onslaught ik draag me normaal pak saiyans pak aan:D verander je ondertekening, want ik ben er weer!!!! :D

Marocca
24-11-2002, 18:15
Origineel gepost door Onslaught ik draag me normaal pak saiyans pak aan:D origineel ja!! :rolleyes: :rolleyes:

SweetRose
24-11-2002, 18:16
Origineel gepost door Marocca Vieren jullie dat niet samen ofzo??? Je mag altijd bij mij komen schatje!!! :D Gezellig toch? :) Jawel dan vieren wij dat met mijn schoonzussen enzo... ik wil wel komen naar u..geef u adres maar :D :D :zwaai:

NA3_NA3
24-11-2002, 18:16
Origineel gepost door Onslaught ik draag me normaal pak saiyans pak aan:D WOW :eek:

SweetRose
24-11-2002, 18:17
Origineel gepost door Onslaught ik draag me normaal pak saiyans pak aan:D hihii..en ontvangt uw familie u met open armen??!! :D

Onslaught
24-11-2002, 18:18
oke soumaya is terug:D:D

NA3_NA3
24-11-2002, 18:19
SAYAINS HEBBEN NIET ZO VEEL FAMILIE HE WAT WAS ER MET HUN PLANEET GEBEURD????

Marocca
24-11-2002, 18:19
Origineel gepost door zin 'n midar Jawel dan vieren wij dat met mijn schoonzussen enzo... ik wil wel komen naar u..geef u adres maar :D :D :zwaai: Ja dat is goed maar ik ga dat niet hier zitten want anders komt iedereen af!!! :D :D :D :D :D :D

Marocca
24-11-2002, 18:21
Origineel gepost door Onslaught oke soumaya is terug:D:D niet van onderwerp veranderen he gij!!!! :stout:

berbertje00
24-11-2002, 18:22
Origineel gepost door Marocca Ik zou dat wel graag willen weten aangezien iedereen zich anders kleedt........... Ik ben gisteren naar rue de brabant geweest en heb een heel mooi kleed gekocht!!!Een kreftaan....(je weet wel wat ik bedoel he :D ) En jullie??? Broeken doe ik nooit aan op deze dag........ :o Ik weet nog niet wat ik aan ga doen, heb je nog wat advies??

_MaJesTeiT_
24-11-2002, 18:22

Origineel gepost door soumaya1 verander je ondertekening, want ik ben er weer!!!! :D welkom terug.......meid.......gelukkig.... ;) xx Saida :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5