Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tips voor de bruiloft

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

mimi_tangaouia
12-06-2004, 11:31

de zomer komt er weer aan en veel mensen stappen dan in het huwelijksbootje deze topic is speciaal bedoeld om elkaar tips te geven voor de bruiloft

mimi_tangaouia
12-06-2004, 11:43
ipv koekdozen ( die standaard iedereen op zijn bruiloft heeft) kan je de koekjes verpakken in een plastic boterham zakje je hebt van die kleine tasjes ( bij hema, v&d verkrijgbaar ligt bij de cadeaupapier) van dik papier bedrukt met een leuk design daar doe je dan de koeken in een leuk lintje eraan met bedank kaartje en je hebt wat leuks

Babe82
12-06-2004, 15:19
Salaam lieffie Leuk en lief idee om deze topic te openen! :goedzo: Zo kunnen we elkaar helpen, InchaAllah. Vooral de dames, zoals jij Mimi, kunnen ons goed helpen. Jullie hebben de ervaring al beleefd :Iluvu: :belgie: :zwaai:

beppie_truus
12-06-2004, 17:52
kies een thema voor je bruiloft.

mimi_tangaouia
12-06-2004, 18:26

tegenwoordig moet je een contract tekenen voor de dj, band, negaffa, catering enz neem eerst contract goed door en bekijk of het gunstig is voor je nooit zomaar tekenen het beste is natuurlijk altijd achteraf betalen mocht er iets niet goed geleverd zijn dan kan je altijd nog weigeren om te betalen

minous21
12-06-2004, 19:14
Geen kinderen toestaan op je bruiloft!!! :blauwkus: voor Mimi en Beppie.....:blauwkus:

Fadilah
12-06-2004, 21:18
waarom geen kinderen?

minous21
12-06-2004, 21:36
Origineel gepost door Fadilah waarom geen kinderen? Omdat veel marokkaanse kinderen op een bruiloft zeer vervelend worden....... En omdat kinderen onder de 12 jaar in bed horen te liggen en niet tot 3.00 uur in de nacht horen rond te hangen.... In mijn ogen worden veel bruiloften van mensen verpest door veel (vervelende) kinderen...Maar ja ieder zijn mening ;)

asana
12-06-2004, 21:43
geen kinderen?kifes,kinderen zijn net de bloemmetjes op onze feesten,waarom zouden we ze uitsluiten. nog meer tips....zorg voor genoeg eten,liever teveel als te weinig laat de zianna iets vroegr komen dan je normaal voorzien had,ziannas komen meestal toch laat..dus pas op ...anders kan je feest heel laat uitlopen.

babybruidje
12-06-2004, 23:54
hemm asana ik wil je niet aanvallen...maar ik ben juist van mening kook niet te veeeeeeeel!! heel vaak word er vlees gemaakt en de helft word weggegooid dat vind ik echt haram het is geen speelgoed.....maar over die kinderen heb je wel gelijk waarom zouden kinderen niet moge komen? ik bedoel een kind mag het geluk toch ook mee maken

al_hamka
12-06-2004, 23:59
Origineel gepost door minous21 Omdat veel marokkaanse kinderen op een bruiloft zeer vervelend worden....... En omdat kinderen onder de 12 jaar in bed horen te liggen en niet tot 3.00 uur in de nacht horen rond te hangen.... In mijn ogen worden veel bruiloften van mensen verpest door veel (vervelende) kinderen...Maar ja ieder zijn mening ;) Ik ben het helemaal met je eens :goedzo: Irritante kinderen altijd die op en neer rennen en sda3 maken. Ik heb geen hekel aan kinderen hoor, maar op bruiloften moeten kinderen verboden worden :D En zoals je al zei: kinderen moeten gewoon in bed liggen dan. TIP ---> REGEL EEN OPPAS :hoera:

mimi_tangaouia
13-06-2004, 01:45
Origineel gepost door minous21 Geen kinderen toestaan op je bruiloft!!! :blauwkus: voor Mimi en Beppie.....:blauwkus: ja dat heb ik ook gewoon op de uitnodiging gezet echt waar want kinderen verpesten gewoon de bruiloft

asana
13-06-2004, 11:39
ok kinderhaters..haha.. nee ergens hebben jullie wel gelijk...kinderen zijn soms wel een beetje te stout,en te wild,dat zit nu eenmaal in het marokkaans bloed..hun hersenen zeggen;val op..en zo goed mogelijk,dus verzinnen ze allerlei dingen om in de kijker te komen.kheb meegemaakt dat kinderen op de tafel met de bedankjes sprongen en dan met de bedankjes begonnen te gooien..erggggggggggg was dat . over het eten..liever teveel als te weinig,en wie zegt dat je he moet weggooien,wij gooien nooit iets weg.mijn pa geeft vlees weg aan mensen die niemand hebben,aan jonge illigalen die weinig hebben,aan buren,vrienden,famillieleden.....

babybruidje
13-06-2004, 11:53
dat is erg goed asana alleen ik zie vaak dat ze het weggooien vandaar ..... maar ik zou je iets zeggen ik had vandaag een nachtmerrie!!!! ik droomde dat ik samen met een meisje het huwelijksfeest deelde zij zou eerst gaan haah en daarna zou ik komen...nou dat meisje viel flauw doen ze binnen kwam lopen dus ik mocht nou ik kwam binnelopen het was een soort bios zaal met een grote rode loper mijn haren zagen er niet uit drie plukken...ik was harstikke witjes nou ik liep langs alle mensen het was donker in de zaal dus ik zag niet wie er was...toen kwamen er 3 neven binnen van mijn man dus werd ik boos (ik draag hjiaab) en had die dus niet aan dus ik flipte dat ze weg moesten gaan en ik deed het licht aan en weet je!!! ER ZATEN WEL EEN STUK OF 50 MANNEN!!!! dus ik flippen dat ze weg moesten enzo en toen dacht ik nog!! hahahahah echt subban Allah....ik dacht ik moet snel op het forum van yasmina zetten een tip zet op je bruiloft kaart mannen en vrouwen apart hahahhahahhahah erg he dat heb ik gedroomd :o :D :confused:

Fadilah
13-06-2004, 13:05

hmz i did some thing wrong .... ok ben blond ;) Maar goed ... Over kids. Onlangs heb ik zelf een bruiloft mee gemaakt, en daar waren kinderen aanwezig in de leeftijd van 4 jaar tot 12 jaar, deze kinderen vermaakte elkaar. Dit ging echt zonder problemen! Tuurlijk, ik ben ook moeder en vind ook dat kinderen op een normale tijd moeten slapen, maar je heb nou eenmaal niet iedere dag een bruiloft..... dus ach ...... gewoon lekker mee laten feesten, zijn ze moe dan vinden ze wel een plekje om te slapen .......

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14