Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : waarom ??

Pagina's : [1] 2

Dawud_24
12-06-2004, 01:36

Ik ben pas getrouwd met een moslime meid uit een islamitische land. in het begin ze deed alles op haar eentje wat huishouding betreft maar na een paar maanden ze is veranderd moet ik haar steeds zeggen doe maar des en dat wat huishouding betreft. Soms denk ik dat ze maakt misbruik van dat ik heel vriendelijk geduldig en behulpzaam met haar ben. kortom ze is nu heel erg lauw geworden in vergelijkken met paar maanden gelden. Waarom ze veranderd is wil ik heel graag jullie mening ? Groetjes Dawud

tazaghiniagirl
12-06-2004, 09:23
...............:lol:.....................omdat ze van je profiteert....:lol:....zou ik ook gedaan hebben

missy_magrebia
12-06-2004, 11:14
Origineel gepost door tazaghiniagirl ...............:lol:.....................omdat ze van je profiteert....:lol:....zou ik ook gedaan hebben is niet grappig hoor.... :rolleyes:

PowerQueen
12-06-2004, 13:30
Volgens mij heb je d'r iets teveel vrijheid gegeven.

miss_hijab
12-06-2004, 16:26

Origineel gepost door Dawud_24 Ik ben pas getrouwd met een moslime meid uit een islamitische land. in het begin ze deed alles op haar eentje wat huishouding betreft maar na een paar maanden ze is veranderd moet ik haar steeds zeggen doe maar des en dat wat huishouding betreft. Soms denk ik dat ze maakt misbruik van dat ik heel vriendelijk geduldig en behulpzaam met haar ben. kortom ze is nu heel erg lauw geworden in vergelijkken met paar maanden gelden. Waarom ze veranderd is wil ik heel graag jullie mening ? Groetjes Dawud Salaam moeleikoem, Beste broeder misschien moet je daar eens met haar over gaan praten, En weet dat onze geliefde profeet vrede zijn met hem vaak zijn vrouwen hielp in de keuken...misschien moet je het ook anders bekijken zij kan niet heel het huishouden continu alleen doe vooral als het veel is en dat ze dan gauw moe word..en dat ze nou liever heeft dat je haar af en toe helpt. Praat erover met haar want wij kunnen niks voor jou doen zoek samen met haar een oplossing....Gair insha Allah. wa salaam moeleikoem.

Marusa
12-06-2004, 22:41
Je kan haar toch ook gewoon helpen?

Novell
12-06-2004, 23:11
salaam broeder, je bent niet de enige die met dat probleem kampt, vooral als ze uit een ander land komt dan NL en dus getrouwd is (verblijfsverhunning). Een vrouw laat zich altijd van de goede kant zien, vooral de eerste maanden, maar na een tijdje word ze zogenaam moe en als je dan niets zegt dan gaat ze gewoon door! Dus ik zou eens een hartig praatje met haar gaan maken, wil ze zich niet herstellen. Enkeltje thuisland, dan piept ze wel anders!

meknessia86
13-06-2004, 12:25
Origineel gepost door Novell salaam broeder, je bent niet de enige die met dat probleem kampt, vooral als ze uit een ander land komt dan NL en dus getrouwd is (verblijfsverhunning). Een vrouw laat zich altijd van de goede kant zien, vooral de eerste maanden, maar na een tijdje word ze zogenaam moe en als je dan niets zegt dan gaat ze gewoon door! Dus ik zou eens een hartig praatje met haar gaan maken, wil ze zich niet herstellen. Enkeltje thuisland, dan piept ze wel anders! Wallahila, zou ik ook doen :D

sweety21
13-06-2004, 12:53
wie zegt dat het haar werk is. jij kan ook wel wat doen in het huishouden. help haar gewoon.

AbdelMO
13-06-2004, 13:20
als ze haar papieren heeft gaat ze er vandoor:)

habiba24
13-06-2004, 14:06
misschien moet je ophouden met vriendelijk, geduldig en behulpzaam zijn.

nourelhouda
13-06-2004, 14:13
wees eens wat harder

habiba24
13-06-2004, 14:53
moe met wat? kom zeg, het huishouden is als je niet werkt zo gedaan, hoor. hoelang ben je daar nou mee bezig, als je geen kinderen hebt, is het al helemaal zo klaar. hij mag wel wat helpen, dat klopt, met de tuin en zo. maar binnenshuis (als zij niet werkt) moet ze zelf doen hoor. het probleem is gewoon, omdat hij zo behulpzaam, is zij luier geworden. that's it!!

stardust
13-06-2004, 17:20
Zo het verbaasd me dat de dames zo reageren? Kijk vrouwen zijn niet getrouwd met mannen om alleen het huishouden te doen!!! Misschien wilt ze nu ook iets anders..alleen schoonmaken is niet leuk..heeft ze wel vriendinnen in Nl? En twrns..jij mag best wel meehelpen hoor?? Elke dag hetzelfde is niet leuk!

soennia83
13-06-2004, 17:41

Habiba24 je haalt de woorden uit mijn mond!

Pagina's : [1] 2