Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : hee jongens wat vinden jullie.......

Pagina's : [1] 2 3

familliefreek
12-06-2004, 01:08

hee ik heb een vraag aan de heren wat vinden jullie mooi een slank meisje of een dik meisje heel eerlijk antwoorden ik wil graag sirieuse reacties een moddellenfiguur of een mollige dikke meid oke ik hoor nog wel van jullie beslamm :zwaai:

ik_oke_is
12-06-2004, 01:28
iemand met borsten en een kont ; ik wil in ieder geval géén ribben ofzo voelen :engel: :maf:

familliefreek
12-06-2004, 01:32
IS DAT HET ENIGSTE WAT JE MOOI VIND IK_OKE_IS EEN MEISJE DIE SLANK IS DIE IS GEWOON MOOI ZE HEEFT EEN PR8TIGE PLATTE BUIK EEN MOOIE STRAKKE BROEK STAAT HAAR EN EEN MAROKKAANSE JURK STAAT HAAR VIND JE NIET

ik_oke_is
12-06-2004, 01:36
Origineel gepost door familliefreek IS DAT HET ENIGSTE WAT JE MOOI VIND IK_OKE_IS EEN MEISJE DIE SLANK IS DIE IS GEWOON MOOI ZE HEEFT EEN PR8TIGE PLATTE BUIK EEN MOOIE STRAKKE BROEK STAAT HAAR EN EEN MAROKKAANSE JURK STAAT HAAR VIND JE NIET mijn vrouw moet geen strakke broek dragen om indruk te maken, in feite heb ik liever dat ik zo gewoon de contouren zie is genoeg :maf: maar ze moet niet zo dun zijn , dat het kleinste maatje te groot is ; maar ook niet zo dat het grootste maatje te klein is :hihi:

familliefreek
12-06-2004, 01:45

DIE BROEK MOET ZE NATUURLIJK ALLEEN VOOR HAAR MAN DRAGEN IK KAN OOK GEEN STRAKKE BROEK VOOR DE BUITEN WERELD DRAGEN IK DRAAG HOOFDDOEK MAAR IK DOE HET THUIS WEL EN LATER VOOR MIJN MAN INSHALLAH OOK MAAR TOCH VIND IK SLANK MOOIER DAN DIK SAM7EJ WAT VIND JE VAN MAATJE 34 OF 36 VOOR EEN MEISJE

ik_oke_is
12-06-2004, 01:47
Origineel gepost door familliefreek DIE BROEK MOET ZE NATUURLIJK ALLEEN VOOR HAAR MAN DRAGEN IK KAN OOK GEEN STRAKKE BROEK VOOR DE BUITEN WERELD DRAGEN IK DRAAG HOOFDDOEK MAAR IK DOE HET THUIS WEL EN LATER VOOR MIJN MAN INSHALLAH OOK MAAR TOCH VIND IK SLANK MOOIER DAN DIK SAM7EJ WAT VIND JE VAN MAATJE 34 OF 36 VOOR EEN MEISJE hmm sam7ej ???????????? :confused: :eek: :confused: heb je iets uitgespookt dan :kwaad: ?? maar nee , wat is maatje 34 of 36 , zeg me liever hoe lang je bent en hoeveel je weegt (+/-) of de maat van je borsten , daar kan ik me ook wel iets duidelijks bij voorstellen maar maatje 34 -36 niet echt :maf:

Fliefla
12-06-2004, 01:59
ik zelf als meisje vind een rond figuur mooier, dus niet dik/flink maar ongeveer maatje 38/40 in de broek(een vrouwelijk figuur) maatje 34:maf: lelijk! die wijven hebben toch geen kont/benen/heupen gewoon getraind en strak in je vel, maatje 38 is mooi, niet hoger als 40

ik_oke_is
12-06-2004, 02:06
Origineel gepost door Fliefla ik zelf als meisje vind een rond figuur mooier, dus niet dik/flink maar ongeveer maatje 38/40 in de broek(een vrouwelijk figuur) maatje 34:maf: lelijk! die wijven hebben toch geen kont/benen/heupen gewoon getraind en strak in je vel, maatje 38 is mooi, niet hoger als 40 hangt er toch allemaal maar vanaf hoelang je bent of niet ??????????????? :maf:

Fliefla
12-06-2004, 02:09
nee hoor lengte heeft er weinig mee te maken :o is een fabeltje want maat 36/38 is zogenaamd 'de' maat die zowel ideaal is voor lange/kleine dames(heb in een kledingzaak paar jaar gewerkt) :o

ik_oke_is
12-06-2004, 02:12
Origineel gepost door Fliefla nee hoor lengte heeft er weinig mee te maken :o is een fabeltje want maat 36/38 is zogenaamd 'de' maat die zowel ideaal is voor lange/kleine dames(heb in een kledingzaak paar jaar gewerkt) :o dé maat vind ik wat magertjes ; mohiem ik wil borsten zien hangen en een kont zien , en niet zo een plankske :maf:

familliefreek
12-06-2004, 13:29
hee daar ben ik weer ik zeg je eerlijk iemand met maat 34 of 36 hoeft niet plat te zijn. Ik vind gewoon dat sommige marokkaanse meiden te dik zijn en wat ik bedoel met te dik ze hebben bijna allemaal een buik en een vetrol als ze een strakke broek aan hebben. Ik vind dat een meisje geen vetrol moet hebben het moet gewoon strak zijn bij de bui en taille maar dat is weer mijn mening. trouwens bedankt voor jullie reactie tot nu toe maar hou het wel een beetje beschaafd aub ik w8 op andere reacties kom op allemaal.

Sweetmocro1
12-06-2004, 13:30
Whahahahahahah........:lol:

DOUKALIA18
12-06-2004, 13:33
34 :ego: niet te dun gewoon mooi slank

familliefreek
12-06-2004, 14:52
he doukalia18 is toch mooi slank kijk maar als een slank iemand een bruidsjurk aan heeft ajemaaaaa isbouhloj gewoon (pr8tig voor de niet rifis onder ons) maar ik w8 nog op meer reacties hoor kom op allemaal

guppie
12-06-2004, 14:56

Origineel gepost door ik_oke_is iemand met borsten en een kont ; ik wil in ieder geval géén ribben ofzo voelen :engel: :maf: :( Oke ik zal wat meer eten!

Pagina's : [1] 2 3