Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kga binnekort trouwen..! Alleen kzit met iets..!!

Pagina's : [1] 2 3 4

Dilara..
28-11-2009, 14:57

:( [Khoop dat meiden mij een beetje kunnen helpen,, kga dus binnekort trouwen alleen kschaam me ontzettend voor mijn geslachtsdeel..! :( komt omdat mn binneste schaamlippen een beetje nr buiten zijn.. ! kweet nie ofdat normaal is maar ben zeer onzeker..! ik durf haast niet ... !:( je mag me ook pmen..!:(]

nederland20
28-11-2009, 14:59
Niet stressen meid,dat is echt niet nodig.

changedMan888
28-11-2009, 15:01
is normaal hoor. je moet daar niet onzeker over zijn, anders maak je je partner ook onzeker. gewoon ervoor gaan. kdenk niet da hij je schaamlippe gaat onderzoeken, zolang de seks maar lekker is:)

Dilara..
28-11-2009, 15:02
Niet stressen meid,dat is echt niet nodig. Doe ik ook niet,, maar kwil graag weten ofdat dat normaal is... want bij kleine meisjes zie je dit niet.. :(

Dilara..
28-11-2009, 15:03

is normaal hoor. je moet daar niet onzeker over zijn, anders maak je je partner ook onzeker. gewoon ervoor gaan. kdenk niet da hij je schaamlippe gaat onderzoeken, zolang de seks maar lekker is:) kprobeer daar ook niet onzeker over te zijn..! maar toch blijf dat in mijn hoofd haken.. straks gaat hij het gek vinden ofzo je weet niet hoe je partner zal reageren dat is het m juist..

changedMan888
28-11-2009, 15:07
kprobeer daar ook niet onzeker over te zijn..! maar toch blijf dat in mijn hoofd haken.. straks gaat hij het gek vinden ofzo je weet niet hoe je partner zal reageren dat is het m juist.. wat bedoel je met kleine meisjes? lengte of leeftijd? als je leeftijd bedoeld is dat ook normaal e. die zijn daar nog niet ver ontwikkeld e. kijk als jullie beiden opgewonden zijn, gaat hij het zelfs niet opmerken. en als hij het opmerkt, is zo'n kutje minder lekker ofzo? ik heb ni zoveel ervaring:lekkerpuh

shentef
28-11-2009, 15:16
Doe ik ook niet,, maar kwil graag weten ofdat dat normaal is... want bij kleine meisjes zie je dit niet.. :( nee dat is niet normaal, tegenwoordig kan je wat er aan doen

Dilara..
28-11-2009, 15:18
wat bedoel je met kleine meisjes? lengte of leeftijd? als je leeftijd bedoeld is dat ook normaal e. die zijn daar nog niet ver ontwikkeld e. kijk als jullie beiden opgewonden zijn, gaat hij het zelfs niet opmerken. en als hij het opmerkt, is zo'n kutje minder lekker ofzo? ik heb ni zoveel ervaring:lekkerpuh Nou ik werk bij een kinderdagverblijf en kzie dat kleine meisjes gwne normale schaamplipjes hebben dt de binnekant niet een beetje naar buiten steekt..:confused: daarom vond ik het raar dat ik dat wel heb..! nee dat is niet normaal, tegenwoordig kan je wat er aan doen meen je dat??.. hoezo is dt niet normaal dan ben kziek ofzo dan..?? :(

berberahanjar
28-11-2009, 15:24
niets mis mee alleen niet aan denken jou partner zal niets merken komt goed

Dilara..
28-11-2009, 15:32
dus kmoet er niet aandenken,,! kheb het gevoel dat ik daa rjuist wel aan ga denken en dat ik dan onzeker ga doen..!:hihi: dat is nou het probleem..

berberahanjar
28-11-2009, 15:35
dus kmoet er niet aandenken,,! kheb het gevoel dat ik daa rjuist wel aan ga denken en dat ik dan onzeker ga doen..!:hihi: dat is nou het probleem.. nee gewoon doe alof je niets hebt echtwaar:)

Dilara..
28-11-2009, 15:38
nee gewoon doe alof je niets hebt echtwaar:) ik hoop het.. ben ik ook van plan.. maar kweet hoe hij is..! meeste dingen moeten perfect zijn..! dat maakt mij denk ik ook onzeker helaas...

berberahanjar
28-11-2009, 15:46
ik hoop het.. ben ik ook van plan.. maar kweet hoe hij is..! meeste dingen moeten perfect zijn..! dat maakt mij denk ik ook onzeker helaas... ah ben je zo geboren? wij mannen sommige dus alleen als we zin krijgen weten we niet hoe geslachtsdeel in elkaar zit:hihi: wij moeten alleen van genieten

paris123
28-11-2009, 15:47
niets mis mee alleen niet aan denken jou partner zal niets merken komt goed ey die avatar is eng precies een scene uit final destination VIIIIIII:gniffel:

Dilara..
28-11-2009, 15:49

ah ben je zo geboren? wij mannen sommige dus alleen als we zin krijgen weten we niet hoe geslachtsdeel in elkaar zit:hihi: wij moeten alleen van genieten :haha: e nee ik bedoel bij hem...! ahh kwacht maar af joh..! je weet nooit hoe je geliefde gaat reageren tis maar afwachten op de dag zelf.. :D

Pagina's : [1] 2 3 4