Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft ook dees probleem

Pagina's : [1] 2

IkBenSaliha
11-06-2004, 22:35

Je taille zijn gewoon goed... Elk truitje past je.... Ga je overstappen naar de broek.... Gaat die niet meer verder als ie bij de ronding is aangekomen bij je achterkant.... Verschrikkelijk!!!!!!!!!!!! :kwaad:

lady_khadija
11-06-2004, 22:38
nope, not me...

Gremling
11-06-2004, 22:47
Nee ik ook niet elhamdoelilah :D Hehehe meskina!! Afvallen dan maar he ;)

IkBenSaliha
11-06-2004, 22:52
Origineel gepost door Gremling Nee ik ook niet elhamdoelilah :D Hehehe meskina!! Afvallen dan maar he ;) Ik ben niet dik.... Nog een beetje en mijn botten steken uit mijn vel.... Ik heb een volle gezicht maar dat maakt niet uit niks mis mee. en een volle K..... :(

ik_oke_is
11-06-2004, 22:53

Origineel gepost door IkBenSaliha Ik ben niet dik.... Nog een beetje en mijn botten steken uit mijn vel.... Ik heb een volle gezicht en een volle achterkant :( ik wil je wel eens onderzoeken , en dan kunnen we samen "kijken" wat we eraan doen :maf: :maf:

Gremling
11-06-2004, 22:54
Origineel gepost door IkBenSaliha Ik ben niet dik.... Nog een beetje en mijn botten steken uit mijn vel.... Ik heb een volle gezicht maar dat maakt niet uit niks mis mee. en een volle K..... :( Hey lieverd, Wees gewoon blij met wat Allah je gegeven hebt, je kunt niet alles hebben in dit leven! Probeer er mee te leven :p Ja kijk, ik_oke_is wil je wel onderzoeken, misschien dat jullie er samen uitkomen!? :p :D

minous21
11-06-2004, 22:58
Origineel gepost door IkBenSaliha Je taille zijn gewoon goed... Elk truitje past je.... Ga je overstappen naar de broek.... Gaat die niet meer verder als ie bij de ronding is aangekomen bij je achterkant.... Verschrikkelijk!!!!!!!!!!!! :kwaad: Dit probleem heb ik ook!! :( Brede heupen.....(heb ik dan).... :o

alhoceimachaima
11-06-2004, 22:58
npe ik n iet :D

IkBenSaliha
11-06-2004, 23:01
Origineel gepost door minous21 Dit probleem heb ik ook!! :( Brede heupen.....(heb ik dan).... :o Is erg he..... :traan1: Ik had een hele mooie spijkerbroek gezien... de welbekende h en m ik pakte 36.... kwam niet naar boven.... ik pakte 38 was veel te wijd bij mijn benen... maar paste wel boven. lelijk zag dat eruit.... En dat is gewoon mijn verschrikkelijke probleem.:verdriet:

minous21
11-06-2004, 23:03
Origineel gepost door IkBenSaliha Is erg he..... :traan1: Ik had een hele mooie spijkerbroek gezien... de welbekende h en m ik pakte 36.... kwam niet naar boven.... ik pakte 38 was veel te wijd bij mijn benen... maar paste wel boven. lelijk zag dat eruit.... En dat is gewoon mijn verschrikkelijke probleem.:verdriet: Ik moet soms (bij bijvoorbeeld de Zara en Mango) maat 40 :eek: Ik sport heel vaak......eet niet veel..... tja....gewoon accepteren....:verdriet:

ik_oke_is
12-06-2004, 01:57
Origineel gepost door minous21 Ik moet soms (bij bijvoorbeeld de Zara en Mango) maat 40 :eek: Ik sport heel vaak......eet niet veel..... tja....gewoon accepteren....:verdriet: is vrouwelijk , brede heupen en geen vet lichaam = goede (lekkere) combinatie :maf:

RealCasawia
12-06-2004, 02:02
Had dat probleem ook maarja ben van onder 15 kg afgevallen en ben van een maatje 40 naar maatje 36 gegaan heupbroeken sluiten meestal mooi aan maar natuurlijk wel een truitje in je broek zetten of net eroverheen wantjah is niet echt fris bilnaad zichtbaar te maken

RealCasawia
12-06-2004, 02:18
Origineel gepost door Lella_Naima Bij H&M spijkerbroeken,moet ik ook maatje groter nemen. Echt een mooie broek hé,maar als ik hem een half uurtje aanheb,lijkt het alsof ik een lolo heb en vanachter is die helemaal uitgelopen... Dus ik koop nooit meer een jeansbroek bij de H&M. Beter doe je dat ook niet.. Het is maar net hoe jouw figuur is bij de ene past een H&M broek wel en bij de ander weer een een replay broek bijv. Enjah soms moet je je broek wel een maatje kleiner nemen, want de meeste rekken wel beetje uit

Lady_moi
12-06-2004, 12:11
Wwahawhawhhawaw ik heb ook een volle kont maar mij passen ze wel se :maf: Origineel gepost door IkBenSaliha Je taille zijn gewoon goed... Elk truitje past je.... Ga je overstappen naar de broek.... Gaat die niet meer verder als ie bij de ronding is aangekomen bij je achterkant.... Verschrikkelijk!!!!!!!!!!!! :kwaad:

lieve_meiske
23-06-2004, 19:14

is t dan zo errruuug???? ben blij dat t bij mij helemaaaaaaaaaal geen probleem is..draagt juist maatje 34!!!!11 :)

Pagina's : [1] 2