Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aankomen! Help!!

lieve_farida
28-11-2009, 00:16

[oke wie heeft vooor mij tips om aan te komen.]

D.anootje
28-11-2009, 13:51
[oke wie heeft vooor mij tips om aan te komen.] Zou ik ook wel willen weten.,!:o

lieve_farida
28-11-2009, 15:25
kom op mensen ik heb gehoord dat de pil heel goed werkt. maar ik durf er niet aan de beginnen omdat je allemaal verschijnselen kunt krijgen

Bouchra112
28-11-2009, 15:38
Hoi meid Hoelang ben je en hoeveel weeg je dan?

lieve_farida
28-11-2009, 15:48

Hoi meid Hoelang ben je en hoeveel weeg je dan? ik ben 1.57 en ik weeg 48 kilo.

Bouchra112
28-11-2009, 15:51
ik ben 1.57 en ik weeg 48 kilo. Dat is inderdaad heel weinig... weetje wat je het beste kan doen voor dat je gaat slapen veel eten dus elke dag vlak voor je gaat slapen prop je zelf vol met eten doe dit 2 maanden ofzo wollah je zult zien dat je aankomt en DRINK vooral veel melk schijnt men van aan te komen:maf: gebruik geen pill om aan te komen is zonde lieve schat veel eten doet wonderen:D

lieve_farida
28-11-2009, 16:40
Dat is inderdaad heel weinig... weetje wat je het beste kan doen voor dat je gaat slapen veel eten dus elke dag vlak voor je gaat slapen prop je zelf vol met eten doe dit 2 maanden ofzo wollah je zult zien dat je aankomt en DRINK vooral veel melk schijnt men van aan te komen:maf: gebruik geen pill om aan te komen is zonde lieve schat veel eten doet wonderen:D neej neej meid je wilt niet weten hoeveel ik me prop met eten vooral als ik ga slapen ik kom gwn niet aan. ik weet egt niet wat het is ik eet dagelijks papat met majo of pizza en van al die snacks mohioem ik eet gwn als een gemiddeld mens moet eten maar wello:o ik word er zo moe van:moe:

Bouchra112
28-11-2009, 16:42
neej neej meid je wilt niet weten hoeveel ik me prop met eten vooral als ik ga slapen ik kom gwn niet aan. ik weet egt niet wat het is ik eet dagelijks papat met majo of pizza en van al die snacks mohioem ik eet gwn als een gemiddeld mens moet eten maar wello:o ik word er zo moe van:moe: Dan moet je aan de pill gaan ken genoeg die daar van aan zijn gekomen hoor daar niet van, maar goed dat heeft zo z,n voor en nadelen dus informeer eerst heel goed bij je huisarts voor je begint met slikken:kus: