Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Lijpe droommm..!

SmoothScorpio
24-11-2002, 14:31

goede morgen dames en heren..ik weet het is middag maar ben net wakker heheh...ik had vannacht een lijpe droom, vraag me af of jullie dit ook wel es hebben . ik heb heeeeeeel lang geleden toen ik 13 was ofzo een keertje een bandje overgetaped van een vriend van me met een paar RnB en Rap nummers erop..er stond ook eentje op die ik echt mooi vond ik wou em altijd downloaden op internet maar ik kon em nooit vinden omdat ik de titel nooit wist...het was namelijk maar een overgetaped bandje. dus vannacht droomde ik iets heel vreemds ik droomde dat ik iemand tegen kwam (weet niet meer wie) en we begonnen een gesprek...opeens vertelde hij me over dat bandje en dat nummer dat ik zo mooi vond, hij verteld me de titel van het liedje alles. ik werd wakker ik schrijf het gelijk op. en dan nu..net net...tik ik de titel in bij KaZaa...en wat denk je.??? liedje gevondennnnnn :D:D:D het was gewoon de goeie ik begrijp er helemaal nietsssssssss van want ik kende die titel nooit echt lijp hebben jullie wel eens zulke dromen of andere gekke dromen..?

Military_Minded
24-11-2002, 14:34
Origineel gepost door SmoothScorpio goede morgen dames en heren..ik weet het is middag maar ben net wakker heheh...ik had vannacht een lijpe droom, vraag me af of jullie dit ook wel es hebben . ik heb heeeeeeel lang geleden toen ik 13 was ofzo een keertje een bandje overgetaped van een vriend van me met een paar RnB en Rap nummers erop..er stond ook eentje op die ik echt mooi vond ik wou em altijd downloaden op internet maar ik kon em nooit vinden omdat ik de titel nooit wist...het was namelijk maar een overgetaped bandje. dus vannacht droomde ik iets heel vreemds ik droomde dat ik iemand tegen kwam (weet niet meer wie) en we begonnen een gesprek...opeens vertelde hij me over dat bandje en dat nummer dat ik zo mooi vond, hij verteld me de titel van het liedje alles. ik werd wakker ik schrijf het gelijk op. en dan nu..net net...tik ik de titel in bij KaZaa...en wat denk je.??? liedje gevondennnnnn :D:D:D het was gewoon de goeie ik begrijp er helemaal nietsssssssss van want ik kende die titel nooit echt lijp hebben jullie wel eens zulke dromen of andere gekke dromen..? Van wie was het liedje?? P-

SmoothScorpio
24-11-2002, 14:39
Be Cool van Mobb Deep

maghrabia82
24-11-2002, 14:40
hoi, ja is wel heel toevallig.Maar spontaan ineens wist je de titel ofzo??

Military_Minded
24-11-2002, 14:41

Origineel gepost door SmoothScorpio Be Cool van Mobb Deep Die is bijna zo goed als "Drop a Gem On Em" Maar ik heb nog nooit zoiets meegemaakt.....maar is wel handig!! P-

RaZer
24-11-2002, 14:43
In je onderbewust zijn wist je het nog alleen je kon het niet naar boven halen en door droom heb je het toch naar boven kunnen halen.

SmoothScorpio
24-11-2002, 14:43
Origineel gepost door maghrabia82 hoi, ja is wel heel toevallig.Maar spontaan ineens wist je de titel ofzo?? nee, die titel werd me verteld in die droom van me door iemand die volgens mij ken anders wist ik nog wel wie het was

SmoothScorpio
24-11-2002, 14:45
Origineel gepost door RaZer In je onderbewust zijn wist je het nog alleen je kon het niet naar boven halen en door droom heb je het toch naar boven kunnen halen. haha neeee...ik had nooit van die titel gehoord ik kende geen 1 van die liedjes op die bandje...ik had em gewoon overgetaped van een vriend

Tnawie
24-11-2002, 14:46
Origineel gepost door SmoothScorpio goede morgen dames en heren..ik weet het is middag maar ben net wakker heheh...ik had vannacht een lijpe droom, vraag me af of jullie dit ook wel es hebben . ik heb heeeeeeel lang geleden toen ik 13 was ofzo een keertje een bandje overgetaped van een vriend van me met een paar RnB en Rap nummers erop..er stond ook eentje op die ik echt mooi vond ik wou em altijd downloaden op internet maar ik kon em nooit vinden omdat ik de titel nooit wist...het was namelijk maar een overgetaped bandje. dus vannacht droomde ik iets heel vreemds ik droomde dat ik iemand tegen kwam (weet niet meer wie) en we begonnen een gesprek...opeens vertelde hij me over dat bandje en dat nummer dat ik zo mooi vond, hij verteld me de titel van het liedje alles. ik werd wakker ik schrijf het gelijk op. en dan nu..net net...tik ik de titel in bij KaZaa...en wat denk je.??? liedje gevondennnnnn :D:D:D het was gewoon de goeie ik begrijp er helemaal nietsssssssss van want ik kende die titel nooit echt lijp hebben jullie wel eens zulke dromen of andere gekke dromen..? Het is niet zo raar als jij denkt. :cool: het is zelfs rationeel te verklaren wat jou overkwam :rolleyes:

RaZer
24-11-2002, 14:48
Origineel gepost door SmoothScorpio haha neeee...ik had nooit van die titel gehoord ik kende geen 1 van die liedjes op die bandje...ik had em gewoon overgetaped van een vriend Ow Ok sorry niet goed gelezen :( dan is het wel heel erg vreemd.. :D

maghrabia82
24-11-2002, 14:49
vreemd,maar ja alles kan....

SmoothScorpio
24-11-2002, 14:51
Origineel gepost door TNAwie Het is niet zo raar als jij denkt. :cool: het is zelfs rationeel te verklaren wat jou overkwam :rolleyes: ojaa..? leg es uit