Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : duidelijkheid verzekering!

zhara
26-11-2009, 23:12

Dag broeders en zusters als eerste ied mobarak.:) Oke nu is mijn vraag wie kan mij duidelijk vertellen over de verzekering MENZINS, AGIS en DSW??:confused: BEN OPZOEK naar een Verzekering die een Beugel, Bril en Lenzen vergoed ik draag namelijk een bril af en wil een beugel laten zetten. 1. of ze het een ervan vergoeden? 2. hoeveel vergoeden ze in euros? 3.en offertes kan het echt niet vinden dus vraag ik van de 3 soorten een link ervan? ben aan het zoeken maar gaat moeilijk...graag help aub alvast bedankt.

zhara
26-11-2009, 23:47
niemand???

lieve_l3ayla
02-12-2009, 19:41
heey meiske menzis vergoed wel voor orthodontie, je moet dan voor pakket 3 kiezen. je krijgt alles vergoed tot 22jaar. en voor bril/lenzen weet ik niet, moet je ook even navragen bij menzis.. ik denkt het wel hoor... succes..

zhara
04-12-2009, 18:52
heey meiske menzis vergoed wel voor orthodontie, je moet dan voor pakket 3 kiezen. je krijgt alles vergoed tot 22jaar. en voor bril/lenzen weet ik niet, moet je ook even navragen bij menzis.. ik denkt het wel hoor... succes.. thnks up

RiffiaGirl87
04-12-2009, 21:53

alles staat op hun site vermeld.je kunt beter alles na lezen dan dat je gaat geloven wat men zegt.heb zelf ook een tijdje met de vraag gelopen of ik bij Menzis moest blijven of niet.ik zal als ik jou was alles eerst na lezen en dan bellen als er toch iets niet helemaal duidelijk is.succes verder!

zhara
05-12-2009, 01:04
ja klopt,heb ook op de site gekeken maar als ik klik op b.v. tandartsvergoedingen krijg ik van die hele kleine letters op beeld en is niks te lezen...en heb ook gebeld en infotmatiepakket aangevraagd heb ik ook nog steeds niets??? maar ga zoiezo de laatste paar vragen via tel doen en dan pas kiezen..maar thnks