Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Internationale reis Marokko wie heeft tips en advies?

slimmemarokkaan
26-11-2009, 14:22

halo, Ik wil jullie vragen of jullie mij kunnen helpen voor reis die ik moet organiseren naar marokko met school. Met helpen bedoel ik vooral tips en advies waar ik op moet letten en dergelijke maar ook contacten en netwerken die ik mischien hier kan vinden. De bedoeling van de reis is dat we universiteiten en bedrijven gaan bezoeken. We gaan naar plaatsen als tetouan,tanger, marakkech,casablanca en rabat. Dus als jullie mischien bedrijven kennen waar we eventueel naartoe kunnen gaan zou ik het zeer op prijs stellen als ik dat van jullie kan krijgen. alvast bedankt allemaal als je uberhaupt dit heb gelezen.

nisrin83
26-11-2009, 14:32
Vanuit welke opleiding ga je daar heen?

slimmemarokkaan
26-11-2009, 14:59
zelfde opleiding als jij nies

slimmemarokkaan
26-11-2009, 15:00
hahahahahaha

slimmemarokkaan
26-11-2009, 16:01

sorry foutje dacht dat je mijn klasgenoot was die heet ook toevallig niesrien excuses moi.

nisrin83
26-11-2009, 17:11
dus welke opleiding?

Maroc_Tresure
26-11-2009, 17:26
Ik denk dat je dan het beste ministerie van toerisme in marokko kunt benaderen wellicht dat zij je kunnen helpen. Kijk daarvoor op de website van de marokkaanse consulaat. of http://www.tourisme.gov.ma/

slimmemarokkaan
26-11-2009, 17:46
maroc teusure bedankt voor de tip waardeer ik zeer ik ga t proberen. En nisrin ik zit op een economische hbo opleiding

BerBerGirl__
03-04-2010, 22:37
Mijn zus heeft het zovaak geprobeerd en haar school ook. Maar marokko komt zijn afspraken niet na, elke keer maar weer moeten ze het cancelen! Ik hoop dat het jou wel lukt inshallah.:goedzo: ps: dit hoort niet bij de topic, maar je reageerde op (vodafone dh) je zei dat het je neef was (meen je die of wat)? Zoja van welke kant :hihi:...

Kamarad
07-04-2010, 18:05
beste tip die ik je kan geven: GEWOON NIET GAAN NAAR DAT VERK.KERDE K..LAND Marokko is mooi. Maar het is jammer dat er marokkanen wonen