Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : HeT iS aLLeMaaL wEL tE GeK vOoR wOoRdEN.......

Pagina's : [1] 2 3

misz_sanae
11-06-2004, 16:01

SALAAM ELIKOUM MENSEN, ik heb een vriendin die ik beschouw als een zus...ze was altijd een goeie meisje die niets van mensen aan trok en ze lulde ook nooit over mensen dat vond ik zo goed van haar...maar op een dag vertelde zei me dat ze gepakt was door een paar marokkaanse jongens en ze haar mishandeld hebben en dan echt hard..ze werd de auto meegesleurd en hadden haar verkracht...ze knepen in haar tieten ..(meiden jullie weten hoe pijn dat doet) meskina toen ze dit aan mij vertelde kon ik het bijna niet geloven ...meskina ze kan geen ene jonge meer aanzien..als we in de les zitten en ze moet samen werken met een jonge raakt ze helemaal in paniek...elke dag huilt ze het bij me uit...ze zegt elke dag van: HOE KAN IK MIJN MAN NOG AANKIJKEN? dan krijg ik echt zo'n brok in mijn kil...ze wil er ook met niemand over praten..ik heb nog gezegt dat ze met een maatschappelijkwerkster moet gaan praten of zo maar dat wil ze niet..ewa mensen ik vind het zo erg dat mensen dit doen echt waar...vooral dat het marokkanen waren..hoekunnen ze mensen dit elkaar dit aan doen..HOEEEE?????? :confused: xxxx :(

misz_sanae
11-06-2004, 16:05
wat doe je dagelijks???? toch niet meisjes verkrachten he????????????:(

DOUKALIA18
11-06-2004, 16:07
Origineel gepost door Clitcorrector doe ik dagelijks hoor!! doe eens normaal joh :kwaad: ooo dat lijkt me zo erg :( :( :( het zal je maar overkomen

sexywoman
11-06-2004, 16:07
Origineel gepost door Clitcorrector doe ik dagelijks hoor!! maar van jou begrijpen we het wel anders zou je je hele leven maagd moeten blijven, en dat is ook niet de bedoeling..............

babyvanbelisma
11-06-2004, 16:08

Let maar niet op hem... Maar ja, dat is echt erg. Schaamtelijk van die jongens inderdaad. Maar zij moet niet denken dat het haar schuld is. Zou ze haar man niet kunnen vertellen wat er gebeurd is? En ze moet naar de politie gaan. Misschien wil ze het niet omdat ze zich schaamt maar zij is het slachtoffer en niet de dader!

DOUKALIA18
11-06-2004, 16:09
Origineel gepost door Clitcorrector oops mijn aanstaande liefde is hier ff braaf zijn :D :Iluvu: jaa ik ben er weer ik hou je in de gaten ander :stout:

sexywoman
11-06-2004, 16:10
Origineel gepost door Clitcorrector ik ben ook magd ik knijp alleen in de tieten en rij de auto de rest van de jongens doet het vieze werk :rolleyes: :rolleyes: oh tieten knijpen mag wel als je maar niet verder gaat.........

misz_sanae
11-06-2004, 16:14
WAT VINDEN JULLIE DIT DAN EEN NORMALE ZAAK...DAT MEISJE HUILT EN SCHREEUWT IN HAAR SLAAP EN KAN NIET EENS NORMAAL DOOR HET LEVEN....ZE LACHT NIET MEER .. NIKS

nawel
11-06-2004, 16:15
Origineel gepost door misz_sanae SALAAM ELIKOUM MENSEN, ik heb een vriendin die ik beschouw als een zus...ze was altijd een goeie meisje die niets van mensen aan trok en ze lulde ook nooit over mensen dat vond ik zo goed van haar...maar op een dag vertelde zei me dat ze gepakt was door een paar marokkaanse jongens en ze haar mishandeld hebben en dan echt hard..ze werd de auto meegesleurd en hadden haar verkracht...ze knepen in haar tieten ..(meiden jullie weten hoe pijn dat doet) meskina toen ze dit aan mij vertelde kon ik het bijna niet geloven ...meskina ze kan geen ene jonge meer aanzien..als we in de les zitten en ze moet samen werken met een jonge raakt ze helemaal in paniek...elke dag huilt ze het bij me uit...ze zegt elke dag van: HOE KAN IK MIJN MAN NOG AANKIJKEN? dan krijg ik echt zo'n brok in mijn kil...ze wil er ook met niemand over praten..ik heb nog gezegt dat ze met een maatschappelijkwerkster moet gaan praten of zo maar dat wil ze niet..ewa mensen ik vind het zo erg dat mensen dit doen echt waar...vooral dat het marokkanen waren..hoekunnen ze mensen dit elkaar dit aan doen..HOEEEE?????? :confused: xxxx :( Salaam Ou Alikom Sanae Wlad de hram :kwaad: Allah zal ze wel straffen, en hoop zo snel mogelijk. Waarom doet ze geen aangifte, dat soort jongens horen achter slot en grendel. Dieren dat zijn het :kwaad: Je vriendin moet echt met een maatschappelijkwerker praten en aangifte doen. Ik wens haar heel veel sterkte met het verwerken. En allah j 3wna enchallah. Thalla Naoual

misz_sanae
11-06-2004, 16:18
TIETEN KNIJPEN IS PIJNLIJK HOOR...ALS IEMAND ALLEEN AL PRONGELIJK TEGEN MIJN TIETEN AAN KOMT DOET HET AL PIJN LAAT STAAN ALS IEMAND DRUKT EN ZE WIL VERPLETTEREN...IEWW...NIET NORMAAL GEWOON...ECHT WEL PIJNLIJK....MAAR JONGENS ZULLEN ER NOOIT ACHTERKOMEN

nawel
11-06-2004, 16:21
Origineel gepost door Clitcorrector bedankt Naoual ben je toevallig ook een maatschappelijkwerkers of heb je er zelf een nodig? :rolleyes: Hoe kom je erbij dat ik er een nodig zal hebben? Dat arme meisje moet nu met een trauma leven ja en een maatschappelijk werkster zou kunnen helpen of een psychiater ofzo. Heb jij er een nodig? Volgens mij wel.

misz_sanae
11-06-2004, 16:27
ACH JA VOLGENS MIJ HEEFT IE ER OOK EEN NODIG....HET IS TOCH TRIEST DAT MENSEN DIT DOEN...

nawel
11-06-2004, 16:28
Origineel gepost door Clitcorrector ik heb een hele team van psychiaters die geen raad met mij weten :o Ewa mischien is moet je proberen medicijnen te slikken, dan heeft een kalmerende werking op de "niet normale mensen"!!!

nawel
11-06-2004, 16:34
Origineel gepost door Clitcorrector niks helpt :eek: Dan moeten ze je maar opsluiten in een gekkenhuis, schijnt ook iets van een positieve werking hebben:cool: Of helpt dat ook niet?

nawel
11-06-2004, 16:39

Origineel gepost door Clitcorrector heeft geen zin :) Dan weet ik het ook niet meer... maar laten ze jou gewoon los lopen? Zomaar op straat? :schok: Vind het een grote risico hoor!!!

Pagina's : [1] 2 3