Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rozenwater goed tegen onzuiverheden en vlekjes?

just_someone
25-11-2009, 23:25

Ik heb ergens gelezen dat rozenwater helpt tegen onzuiverheden en vlekjes??? Nu vraag ik me af of iemand hier ervaring mee heeft, want de laatste tijd heb ik echt mega last van onzuiverheden en ik heb echt van alles geprobeerd. Heeft iemand anders misschien nog tips? Alvast bedankt!!! :kus:

m0slimvr0uw
26-11-2009, 21:20
Dat is inderdaad wel goed omdat het puur natuur is. Maar hoe komt het dat je onzuiverheden hebt gekregen. Wat het beste is, is om het eerst op je binnenkant van je arm bij je elleboog te proberen. Dat heeft hetzelfde huid als je gezicht. Ieder huid is anders,en reageert er anders op.

just_someone
27-11-2009, 11:02
Ik denk dat de voornaamste reden voor mijn onzuiverheden stress is. Maar heel erg bedankt voor je tip, ik ga het zeker uitproberen :-D

lina2003
27-11-2009, 11:20
Gewoon uitproberen, zoals hier als is verteld ieder huid is anders....Maar ik persoonlijk heb er goede ervaringen mee. Maak mijn gezicht elke ochtend& avond ermee schoon, ben erg tevreden.

just_someone
27-11-2009, 11:39

Gewoon uitproberen, zoals hier als is verteld ieder huid is anders....Maar ik persoonlijk heb er goede ervaringen mee. Maak mijn gezicht elke ochtend& avond ermee schoon, ben erg tevreden. Je maakt je gezicht er iedere ochtend en avond mee schoon, maar je wast het af??? Hoe gebruik je het precies? Trouwens, l3ied moubarek :D

lellalella
27-11-2009, 16:38
ik gebruik het ook, ik heb altijd onzuivere huid gehad met vlekkjes, totdat ik rozenwater ging gebruiken, ik koop die van mij wel uit marokko, die werkt voor mij het beste. ik reinig me gezicht s ochtends dan dep ik me gezicht met een watje s avonds reinig ik me gezicht en dep ik het met een watje. ik voeg het ook toe in bad, ik gebruik ook rozenolie voor me huid

just_someone
28-11-2009, 10:55
ik gebruik het ook, ik heb altijd onzuivere huid gehad met vlekkjes, totdat ik rozenwater ging gebruiken, ik koop die van mij wel uit marokko, die werkt voor mij het beste. ik reinig me gezicht s ochtends dan dep ik me gezicht met een watje s avonds reinig ik me gezicht en dep ik het met een watje. ik voeg het ook toe in bad, ik gebruik ook rozenolie voor me huid Maar je dept je gezicht met rozenwater op een watje? Ook gewoon 's ochtends? Maar smeer je daarna ook nog dagcrème of cosmetica erop?

boemchakalaka
28-11-2009, 14:30
ik deed het ook elke avond op me gezicht het helpt wel, maar watt ik echt jammer vind is dat je er echt witt van wordt. daarom ben ik er ook mee gestopt

lina2003
30-11-2009, 11:03
ik gebruik het ook, ik heb altijd onzuivere huid gehad met vlekkjes, totdat ik rozenwater ging gebruiken, ik koop die van mij wel uit marokko, die werkt voor mij het beste. ik reinig me gezicht s ochtends dan dep ik me gezicht met een watje s avonds reinig ik me gezicht en dep ik het met een watje. ik voeg het ook toe in bad, ik gebruik ook rozenolie voor me huid Zo doe ik het ook!

ElHamdoellilaah
30-11-2009, 11:13
ik deed het ook elke avond op me gezicht het helpt wel, maar watt ik echt jammer vind is dat je er echt witt van wordt. daarom ben ik er ook mee gestopt :lol: ideaal product voor de inwoners van Marokko :gniffel: Rozenwater is ook goed voor de wallen :goedzo: heb dat een keertje gehoord op tv.

ANTMFreak
02-12-2009, 00:18
Rozenwater, waar is dat vekrijgbaar?

boemchakalaka
02-12-2009, 10:25
:lol: ideaal product voor de inwoners van Marokko :gniffel: Rozenwater is ook goed voor de wallen :goedzo: heb dat een keertje gehoord op tv. hahahha ja wollah echt he, omgekeerde wereld daarzo:hihi: