Bekijk originele versie : Is dit waar!!!
vaatdoekje
25-11-2009, 22:00
Is het waar dat Jeblias vieze egoisten zijn.. ze komen uit de bergen en doen uit de hoogte maar in werkelijkheid stellen ze niks voor...
graag serieuze reacties
vrouwtje24
25-11-2009, 22:02
Pfff wat een domme vraag!!!!!!!!!!!!
Je hebt overal een aantal rotte appels maar niet iedereeen is zo!
paris123
25-11-2009, 22:05
Is het waar dat Jeblias vieze egoisten zijn.. ze komen uit de bergen en doen uit de hoogte maar in werkelijkheid stellen ze niks voor...
graag serieuze reacties
wie of wat zijn jeblias?
vaatdoekje
25-11-2009, 22:08
Jeblia's Dat zijn soort mensen die wonen in de bergen van Tanger.. de vrouwen dragen hoofdoeken en dan overheen een hele grote ronde rieten hoed..
Ja dat klopt wel je hebt overal rotte appels.. maar deze zijn niet te overtreffen...ze zijn zo boerig heb ik gehoord en doen of ze heel wat zijn..
paris123
25-11-2009, 22:15
Jeblia's Dat zijn soort mensen die wonen in de bergen van Tanger.. de vrouwen dragen hoofdoeken en dan overheen een hele grote ronde rieten hoed..
Ja dat klopt wel je hebt overal rotte appels.. maar deze zijn niet te overtreffen...ze zijn zo boerig heb ik gehoord en doen of ze heel wat zijn..
ik heb geen flauw benul over wie je het nu hebt
maar waarom kun je die mensen dan gewoon niet in hun waardigheid laten?
en je hebt het niet eens zelf gezien of ervaren
maar je hebt het van 'horen zeggen'
ewa bazzzz
vaatdoekje
25-11-2009, 22:28
Ik laat hun ook in hun waarde ik heb niemand beledigd.. ik was alleen benieuwd of er meer mensen zijn die zelfde ervaring mee hadden..
Klopt ja omdat ik het heb gehoord..dat is waarom ik ook benieuwd bennnnnnnn
tangaouiaatje
25-11-2009, 22:30
Nee hoor,, Die mensen van jbel zijn gewn ouderwets,, Zullen we zegge dan maar,, je hebt ze ook in hoceima,, nador,, overal zitten rotte appels :D
Jbala kan je juist mee lachen,, ;)
Vertel me welke jebli heeft je gebruikt als een hasjblaadje...:hihi:
Youssefi
25-11-2009, 23:28
Vertel me welke jebli heeft je gebruikt als een hasjblaadje...:hihi:
:confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.