Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zoek een zaal in alphen of omgeving!

Pagina's : [1] 2

miss__1984
11-06-2004, 12:43

wie kent er een goede mooie iets... met 2 zalen die ze verhuren in omgeving van alphen aan den rijn.. moet wel een beetje mooi zijn en groot eentje voor mannen en andere voor vrouwen en kleine ruimte als keuken en kleedkamer gebruiken... en natuurlijk BETAAL BAAR!... maar jah alle tips zijn welcome wil je me dan pmen of hier op reageren thanxxx :D

miss__1984
11-06-2004, 17:27
waloe????

miss__1984
11-06-2004, 19:15
misschien.... ken je een mooie zaal? als je me denk je persoonlijk kent moet je me maar pmén aight xx miss 19

miss__1984
14-06-2004, 11:24
of omgeving leiden / gouda / ofzo ???

miss__1984
25-06-2004, 11:44

Ja over mij roddelen in alphen is heel makkelijk he.. maar om gewoon netjes te reageren met behulp van pm ofzo is er moeilijk.. als je wat van me wilt weten.. bijvoorbeeld of ik ga trouwen... dan moet je dat aan mij vragen... ik zal je eerlijk antwoord geven en daarnaast goed vertellen dat het je voor de rest geen ene f*u*k aan gaat. maar dat is niet erg.. iedereen is wel eens nieuwsgierig.. iwa als je zoo graag informatie van mij of iemand anders wilt weten dan vraag je het de volgende keer maar aan mij.. zo doe je dat .. en niet eerst aan heel bodegraven en alphen door vertellen en dan pas vragen.. laat dit een wijze les voor je zijn.. dit is bedoeld voor de alphenaren, en bodegravers die zich aangesproken voelen.. beslamaa bye bye

miss__1984
25-06-2004, 11:52
nog zalen trouwens of niet:maf3:

miss__1984
01-07-2004, 21:51
JOEHOOOOOOOOOOO ALPHENAREN LEIDENAREN GOUDENAREN EN OMGEVING!!!!! IK BEN HOPPELOOOS OPZOEK NAAR 2 GOEDE ZALEN.... HELP!!!!!!!

nadoria_zinador
02-07-2004, 21:00
Ja mensen kom op help deze meid eens. Hebben jullie dan niks in de buurt moet toch wel iets zijn! Maar meid succes!!!!

mimi_tangaouia
02-07-2004, 21:46
probeer leiden en die kleine dorpen er om heen ik denk dat je daar wel zou kunnen slagen, probeer buurthuizen, sportkantines en vraag gewoon rond

miss__1984
02-07-2004, 22:07
Origineel gepost door bouchra_1984 Jo, wat dacht je van dans en party centre Kools!!!!! waar zit dat dan?

miss__1984
02-07-2004, 22:10
Origineel gepost door nadoria_zinador Ja mensen kom op help deze meid eens. Hebben jullie dan niks in de buurt moet toch wel iets zijn! Maar meid succes!!!! haha thanxx lieve schat...pff ik heb een helle lijst hierzo.. maar overal is er wel wat mis. ik wil gewoon mn eigen eten en drinken mee nemen enz pff wat doen die hollanders moeilijk :(

Jeblia_Tetouania
03-07-2004, 16:09
Ik kom zelf uit Alphen aan de rijn, heb tijdje geleden een bruiloft bij gewoond in Ter Aar dorpshuis, wel klein maar niet duur! In de buurt van de Aarhof, Nabij, duur maar heel mooi en groot! Succes en gefeliciteerd mocht je gaan trouwen:) Ciao

miss__1984
03-07-2004, 21:26
Origineel gepost door Jeblia_Tetouania Ik kom zelf uit Alphen aan de rijn, heb tijdje geleden een bruiloft bij gewoond in Ter Aar dorpshuis, wel klein maar niet duur! In de buurt van de Aarhof, Nabij, duur maar heel mooi en groot! Succes en gefeliciteerd mocht je gaan trouwen:) Ciao nee ik ben geweest bij die dorpshuis,, kost 750 euro opzich niet zo duur maar dan moet 1.50 per drinken betalen en ik heb shie uhmm ff denken ongeveer shie 300 a 350 mensen.. en dan willen ze ook nog eens shie 3 a 4 keertjes drinken je mag niet eens een barleduce op tafel zetten.. nou sorrie hoor dat word het gauw duur en triest .. vind ik dan niet leuk meer en hij was niet zo wow :wow: hellaas die staat van mn lijst afgestreept.. ik ga nabij wel proberen was wel mooi toen ik een keertje daarzo op een bruiloft was geweest.. lijkt me wel duur jah maar het moet gewoon de moeite waard zijn snapie ik trouw inhshallah maar een keer toch allah ie barak fiek en el3oqba 3endik inshallah mocht je nog niet getrouwd zijn :zwaai:

Jeblia_Tetouania
04-07-2004, 17:36
Origineel gepost door miss 17 nee ik ben geweest bij die dorpshuis,, kost 750 euro opzich niet zo duur maar dan moet 1.50 per drinken betalen en ik heb shie uhmm ff denken ongeveer shie 300 a 350 mensen.. en dan willen ze ook nog eens shie 3 a 4 keertjes drinken je mag niet eens een barleduce op tafel zetten.. nou sorrie hoor dat word het gauw duur en triest .. vind ik dan niet leuk meer en hij was niet zo wow :wow: hellaas die staat van mn lijst afgestreept.. ik ga nabij wel proberen was wel mooi toen ik een keertje daarzo op een bruiloft was geweest.. lijkt me wel duur jah maar het moet gewoon de moeite waard zijn snapie ik trouw inhshallah maar een keer toch allah ie barak fiek en el3oqba 3endik inshallah mocht je nog niet getrouwd zijn :zwaai: Nabij schijnt wel prijzig te zijn nog duurder dan dat dorpshuis, maar zoals jij zelf zegt trouwen doe je maar 1 keer;) Ik heb daar een keer een bruiloft bijgewoond weet niet of het dezelfde was als die jij ook hebt bijgewoond maar de jongen in kwestie had een catering gehuurd, de reclame ervan kun je hier vaak vinden kan niet op de naam komen, maar was echt een top catering!!! Duur maar top! Succes Ciao

MiSs_AlGeRiA
07-07-2004, 18:40

hee meid...probeer het eens in Woerden....1 grote zaal...2 kamers en 1 met zijl voor te koken het is goed koop wollah....voor een hele dag ben je ongeveer 150 euro kwijt ewa als je intresse heb heb ik het nummer voor je....beslemaa liefs n.

Pagina's : [1] 2