Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stem nooit weer!

Pagina's : [1] 2 3

ErTaN
11-06-2004, 12:07

Salaam Alaikum, Hierbij wil ik een ieder duidelijk maken waarom het stemmen op westerse politieke partijen onverstandig is. 1) Alle westerse partijen zijn in essentie hetzelfde, want ze baseren zich op het secularisme (kufr). 2) Stemmen voor een of andere westerse partij betekent dus stemmen voor de verdere onderdrukking van je eigen moslimbroeders en -zusters hier maar ook elders, zoals in Irak. 3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah. De Ummah moet zich verenigen en zich niet laten verdelen door de seculiere westerlingen. En spreek recht tussen hen naar hetgeen Allah u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen Allah u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat Allah hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam. (Koran 5:49) Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit? (Koran 5:50)

NoisySilence
11-06-2004, 12:29
Ben je daar nu pas achter gekomen?. Beter laat dan nooit! :D

ErTaN
11-06-2004, 12:32
Ik vraag mij af hoeveel van mijn moslimbroeders en -zusters dit weten?

DonAgewan
11-06-2004, 12:35
Je kan ook je eigen partij oprichten en je eigen punten maken en kijken of er veel mensen zullen zijn die wel op jou willen stemmen. Stemmen is het enige middel dat je hebt om je macht als groep te verkrijgen dus niet stemmen is het meest onzinnige verhaal dat je hier op kan hangen omdat je dan helemaal niks meer te vertellen krijgt.

rnaj
11-06-2004, 12:36

Origineel gepost door ErTaN Salaam Alaikum, Hierbij wil ik een ieder duidelijk maken waarom het stemmen op westerse politieke partijen onverstandig is. 1) Alle westerse partijen zijn in essentie hetzelfde, want ze baseren zich op het secularisme (kufr). 2) Stemmen voor een of andere westerse partij betekent dus stemmen voor de verdere onderdrukking van je eigen moslimbroeders en -zusters hier maar ook elders, zoals in Irak. 3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah. De Ummah moet zich verenigen en zich niet laten verdelen door de seculiere westerlingen. En spreek recht tussen hen naar hetgeen Allah u heeft geopenbaard en volg hun boze neigingen niet en wees op uw hoede dat zij u niet afleiden van hetgeen Allah u heeft geopenbaard. Maar indien zij zich afwenden, weet dan, dat Allah hen voor sommige hunner zonden wenst te treffen. En een groot aantal mensen is inderdaad ongehoorzaam. (Koran 5:49) Wensen zij het oordeel van onwetendheid? En wie is een betere rechter dan Allah voor een volk dat zekerheid van geloof bezit? (Koran 5:50) Niet echt een democratische opstelling Ertan...... Als jij je zelf nog een beetje serieus neemt, richt dan een partij op die geen last heeft van de boven genoemde bezwaren. Inplaats van op te roepen om democraticsche rechten links te laten liggen..... En verder is een blanco stem biljet altijd nog democratischer dan niet gaan stemmen.... Veel plezier met de rest van je leven, ik neem aan dat je binnenkort naar SA verhuist :D

NoisySilence
11-06-2004, 12:45
Het is zowiezo verboden(vraag het na, moslims) om te stemmen op partijen die niet regeren met islamitische wetten en zelfs indruisen tegen de islamitische shari3a, seculier dus. Democratisch ja, volgens het secularisme. Gelukkig hebben de mensen de keus om wel of niet te stemmen, dus moslims kunnen beter niet stemmen, nationaal of internationaal.

Saartje20
11-06-2004, 12:46
Origineel gepost door ErTaN Salaam Alaikum, Hierbij wil ik een ieder duidelijk maken waarom het stemmen op westerse politieke partijen onverstandig is. 1) Alle westerse partijen zijn in essentie hetzelfde, want ze baseren zich op het secularisme (kufr). 2) Stemmen voor een of andere westerse partij betekent dus stemmen voor de verdere onderdrukking van je eigen moslimbroeders en -zusters hier maar ook elders, zoals in Irak. 3) Het stemmen voor een westerse partij betekent dus politieke zelfmoord voor de Ummah. Dit vind ik dus ook je reinste bullshit weet je. :D Als je dan toch perse denkt dat jouw luttele stemmetje voor Groenlinks of zo de hele onderdrukking gaat veroorzaken van de Islam in de wereld , dan ben je toch echt wel verkeerd en totaal niet in staat een globaal beeld te stellen, noch te nuanceren, noch redelijk te denken. Het is natuurlijk altijd wel makkelijk jezelf en de gemeenschap als slachtoffers van de wereld te zien en hierdoor wantrouwig te staan tegenover alles dat nog maar de W van Westers heeft, maar daar schiet je in feite geen sikkepit mee op en dat heeft hoogstwaarschijnlijk ook een boomerangeffect. Grow some balls zou ik zeggen en kijk recht in de ogen van de oprechte tegenstaander i.p.v jezelf te verbergen achter zelfgemaakte zelfverzonnen theorietjes die op niets gebaseerd zijn en op niets slaan. Ik weet niet of je het beseft, maar ten eerste, je LEEFT in een westerse samenleving. Als je denkt dat alleen je STEMmetje al onderdrukking kan brengen voor de moslimbroeders, wat dacht je dan van de consumaties die je elke dag verricht in een Westers land? Ooit bij stilgestaan? En dan nog te zwijgen over de consumatie van Amerikaanse producten, die de oorlog in Irak (on)rechtstreeks) financieren? Nou als je denkt dat alleen al stemmen de religie gaat bedreigen, dan zou ik ook maar gelijk ophouden met Coca Cola te drinken, Tanken bij Esso of Texaco, Kraft producten te eten, naar de Mc Donalds te gaan, Bepaalde spijkerbroeken dragen, Tropicana vruchtendranken drinken en zo kunnen we uuuuuren verder gaan. :D Zodus een stem op een links progressieve partij, zal je de HELE moslimgemeesnschap niet veel kwaad kunnen doen, en zal geen oorlog in Irak kunnen veroorzaken. Kan je beter eerst stoppen met Marlboro roken en cola drinken :D :zwaai:

batata112
11-06-2004, 13:20
Origineel gepost door NoisySilence Het is zowiezo verboden(vraag het na, moslims) om te stemmen op partijen die niet regeren met islamitische wetten en zelfs indruisen tegen de islamitische shari3a, seculier dus. Democratisch ja, volgens het secularisme. Gelukkig hebben de mensen de keus om wel of niet te stemmen, dus moslims kunnen beter niet stemmen, nationaal of internationaal. precies. en voor de moslims die dan zeuren over te weinig invloed: je kun taltijd nog emigreren

batata112
11-06-2004, 13:28
Origineel gepost door Poitiers Kunnen we hierbij dan afspreken dat geen enkele moslim , nu en in de toekomst, nog ooit gaat stemmen? Nou, dat is uit demografisch oogpunt een hele opluchting voor vele autochtonen. Blijven we uiteindelijk toch nog de baas. Bedankt voor je ondersteuning, Zotte Koning... goed toch? zijn we allemaal blij

DonAgewan
11-06-2004, 13:32
Origineel gepost door batata112 precies. en voor de moslims die dan zeuren over te weinig invloed: je kun taltijd nog emigreren Deze hele democratie staat dichter bij de islam dan wat er is aan niet democratische regeringen in Arabische landen.

batata112
11-06-2004, 13:34
Origineel gepost door DonAgewan Deze hele democratie staat dichter bij de islam dan wat er is aan niet democratische regeringen in Arabische landen. \ ach ja met een klein verschil: de een ontkent Allah Shoebhana wa Taala en de andere niet. ach ja wat je maar dichter bij islam noemt

DonAgewan
11-06-2004, 13:37
Origineel gepost door batata112 \ ach ja met een klein verschil: de een ontkent Allah Shoebhana wa Taala en de andere niet. ach ja wat je maar dichter bij islam noemt Dat is hun keus en zoals je weet moet je je godsdienst anderen niet opleggen. Verder krijg je hier meer rechten die je ook van d eislam krijgt dan onder welke arabische regime waar ook. Arabische regimes houden de Islam met betrekking tot hun macht ook kort dus als je alles bij elkaar optelt kan je er bijna niet omheen dat een democratie meer gemeen heeft met de Islam dan een dictatuur.

grendel
11-06-2004, 13:55
Origineel gepost door rnaj Als jij je zelf nog een beetje serieus neemt, :D :D :D

grendel
11-06-2004, 13:56
Origineel gepost door DonAgewan Deze hele democratie staat dichter bij de islam dan wat er is aan niet democratische regeringen in Arabische landen. Precies, maar dat snappen sommige poffertjeshoofden hier niet :D

rnaj
11-06-2004, 14:03

Origineel gepost door grendel Precies, maar dat snappen sommige poffertjeshoofden hier niet :D :hihi: :hihi: Mag ik deze onthouden om te quoten, kaaskoppen en poffertjeshoofden.... :boogie:

Pagina's : [1] 2 3