Bekijk originele versie : oke weer hulp nodig haha
babybruidje
11-06-2004, 11:18
salaam aleykoem
gelukkig heeft een schat van een meid ;) me geholpen met een leuk plaatje!! maar nu wil ik een ondertekening zeg maar weet iemand hoe dat moet?
Mysticalia
11-06-2004, 11:26
Origineel gepost door babybruidje
salaam aleykoem
gelukkig heeft een schat van een meid ;) me geholpen met een leuk plaatje!! maar nu wil ik een ondertekening zeg maar weet iemand hoe dat moet?
awel...
:o
...:verdriet: weet ik zelf nie :maf:
maar wil het ook wel weten :D
Als je gewoon tekst wilt, ok, maar een plaatje in je ondertekening kan ik ook niet.
Mysticalia
11-06-2004, 12:12
salaam aleykoem
Nu moet jij meens uitleggen hoe je die baby daar hebt gekregen :kwaad:
:hihi:
Please :o
babybruidje
11-06-2004, 12:15
hahahhah nou hemmm (van iemand anders een kei lieve meid wilde me uitleggen) nu moet ik he tproberen
oke je gaat naar een site daar vind je een leuk plaatje....dan ga je met je muis op dat plaatje en dan rechter muis knop zie je helemaal onder aan staan properties druk je op en dan het adres kopieer je....
dan ga je naar yasmina en bij profiel kan je je ondertekening iets zetten zeg maar eerst doe je [img]dan hier het adres en dan weer op het einde[img] en dan safie opslaan hoop dat he tgoed is!!
Mysticalia
11-06-2004, 12:18
hahahhah nou hemmm (van iemand anders een kei lieve meid wilde me uitleggen) nu moet ik he tproberen
oke je gaat naar een site daar vind je een leuk plaatje....dan ga je met je muis op dat plaatje en dan rechter muis knop zie je helemaal onder aan staan properties druk je op en dan het adres kopieer je....
dan ga je naar yasmina en bij profiel kan je je ondertekening iets zetten zeg maar eerst doe je [img]dan hier het adres en dan weer op het einde[img] en dan safie opslaan hoop dat he tgoed is!!
:o OK. maar meestal zn de foto's die ik wil te groot :rolleyes:
thnx :blauwkus:
babybruidje
11-06-2004, 12:19
en als je een wit veld ziet gewoon door proberen...en opeens tinggg dan heb jehet hihih geen dank meid
Mysticalia
11-06-2004, 12:21
zoals nu onze witte velden :haha: :haha:
:jammer: terug poging wagen :maf:
babybruidje
11-06-2004, 12:22
ik wil een andere er op zetten maar het lukt niet van harte haha bij jou ook niet dus
babybruidje
11-06-2004, 12:24
lieverd foutje!!!!!!!!!
je moet op het einde [/img] doen!!
Mysticalia
11-06-2004, 12:28
Had ik gedaan toch? :D
:hihi: ik ga proberen tot het me lukt! :ego:
;) succes BB
babybruidje
11-06-2004, 12:32
oww nou beter ik had he tnamelijk niet gedaan hahah
babybruidje
11-06-2004, 12:50
hahah ik heb er 1 jij nog niet ;)
Mysticalia
11-06-2004, 13:21
:schok: moooooooooooi!!!
ik krijg hem nie weg :kwaad: probleem is nu dat de verbinding zo traag is!
Nog een poging wagen :o
:belgie:
Ghizlane_girl
11-06-2004, 13:36
hhaaahhhhaaa, woulah jullie zijn echt maf :banana:
babybruidje
11-06-2004, 13:36
gewoon door gaan met proberen ik werd er ook gek van maar nu hebi k een leuke hihih
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.