Bekijk volle/desktop versie : Ik ben het zat



11-06-2004, 10:58
Ja, ik ben het zat om voor een baas te werken.
Ik heb een prima baan, momenteel werk ik als financieel teamleider. Maar dat geeft me geen voldoening. Ik wil een eigen bedrijf beginnen.

Maar wat????!!
Kunnen julli mij wellicht helpen.


Alvast bedankt.

11-06-2004, 12:36


Ik raad je aan een afspraak of een workshop te volgen/ downloaden bij de Kamer van Koophandel.

Ik heb het namelijk zelf ook gedaan!

Workshop: " Voor jezelf beginnen? Maar wat!
Workshop: Ondernemer of werknemer?

Het zijn hele handige worshops die je gewoon kan downloaden vanaf de KvK site, aangezien de workshops een aantal maanden terug hebben plaatsgevonden.

wasalaam

11-06-2004, 12:42
Dank je wel voor je serieuze reactie Soenia.
Ik ga je tip zeker volgen.

11-06-2004, 15:29

Citaat:
Origineel gepost door slimane
Ja, ik ben het zat om voor een baas te werken.
Ik heb een prima baan, momenteel werk ik als financieel teamleider. Maar dat geeft me geen voldoening. Ik wil een eigen bedrijf beginnen.

Maar wat????!!
Kunnen julli mij wellicht helpen.


Alvast bedankt.
Je moet een goed bedrijfsplan hebben, daarmee naar de bank toestappen om een x bedrag te lenen, indien de bank eens is met je plan, dan zullen ze je het bedrag lenen.

Alle info kan je vinden op http://www.kvk.nl

Succes, en als het lukt dan horen dat ook heel graag, tenslotte zijn dat altijd goede berichten om te horen!.

Groetjes.

11-06-2004, 22:39



Citaat:
Origineel gepost door oujdiariffia
Je moet een goed bedrijfsplan hebben, daarmee naar de bank toestappen om een x bedrag te lenen, indien de bank eens is met je plan, dan zullen ze je het bedrag lenen.

Alle info kan je vinden op http://www.kvk.nl

Succes, en als het lukt dan horen dat ook heel graag, tenslotte zijn dat altijd goede berichten om te horen!.

Groetjes.
Waarom zou hij moeten lenen

Je moet altijd klein beginnen. je startkapitaal hoeft geen tonnen te bedragen, met 25.000 euro kan je al wat beginnen!

wel slim nadenken en niet meteen bij de bank aankloppen, want dan maak je het alleen risicovol en als je bedrijf straks word bedreigt met een faillisement, nou dan mag je je koffers inpakken en dan mag je hopen dat je straatnieuws op HC kan verkopen!

En dat is geen grap!

wasalaam mu3alaikom

14-06-2004, 18:52

Citaat:
Origineel gepost door soennia83
Waarom zou hij moeten lenen

Je moet altijd klein beginnen. je startkapitaal hoeft geen tonnen te bedragen, met 25.000 euro kan je al wat beginnen!

wel slim nadenken en niet meteen bij de bank aankloppen, want dan maak je het alleen risicovol en als je bedrijf straks word bedreigt met een faillisement, nou dan mag je je koffers inpakken en dan mag je hopen dat je straatnieuws op HC kan verkopen!

En dat is geen grap!

wasalaam mu3alaikom
Hij moet helemaal niets!, het geldt als optie!!.
Als men zelf de beschikking heeft over kapitalen dan hoef je inderdaad niet bij de bank aan te komen, lijkt mij nogal vanzelfsprekend!.

Mocht je niet meer te besteden hebben, dan biedt de bank altijd uitkomst, zoalng je maar met een goed plan komt!.

15-06-2004, 09:36
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reactie's.
Binnenkort ga ik een administratiekantoor openen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes

15-06-2004, 16:44

Citaat:
Origineel gepost door slimane
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reactie's.
Binnenkort ga ik een administratiekantoor openen.

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes
Je zou ons kunnen bedanken door ons een baan aan te bieden en dan wel als Personal Assistant!..
Voor minder doe ik het niet, gezien mijn huidige functie!.

In afwachting!


17-06-2004, 00:23
In deze economische tijden is het vrijwel onmogelijk om een lening te krijgen. Ik raad je aan om een paar jaar even door te werken zodat je een mooie eigen vermogen opbouwt. Ga dan samen met je O-plan naar de bank toe en run je eigen B.v (of wat anders).

17-06-2004, 18:02
Hallo mensen

Ik zelf heb vorige jaar de stap genomen om iets voor me zelf te beginnen omdat ik het ook zat was om voor een baas te werken!

Ik bedoel ik wilde iets met mijn ervaringen bereiken.

En ik ben toen een schoonmaakbedrijf begonnen,en ik moet zeggen achteraf heb ik er absoluut geen spijt van gekregen, het begin is altijd moeilijk en je moet wel veel doorzettingsvermogen hebben.

En nu een jaar verder heb ik een eigenbedrijfspand zat opdrachtgevers en personeel dus ik kan zeggen alhamdoelilah!
Nu ben ik eigen baas en dat bevalt mij prima!!

En de bank doet absoluut niet moeilijk om een lening,ze willen alleen een goede ondernemingsplan met motivatie.

En bij de kvk helpen ze je heel erg goed en organiseren veel workshops voor startende ondernemers.

Dus ik zou zeggen mensen probeer het, het is niet zo moeilijk als het lijkt!

Succes allemaal.

11-07-2015, 13:55
Hoe gaat het met je bedrijf a slimane?

13-07-2015, 12:51
Kennen jullie mischien iemand die hulp aanbiedt bij t opstellen van een ondernemingsplan.

18-07-2015, 23:19



Citaat door sara35:
Kennen jullie mischien iemand die hulp aanbiedt bij t opstellen van een ondernemingsplan.
waar zat je aan te denken?voor ondeneming bedoel ik