Bekijk originele versie : middel tegen haaruitval ; bevordering haargroei...
ik hoorde dat je zo een middel had uit marokko dat de haargroei bevordert en haaruitval tegen gaat. weet iemand waar je die in maroc kan kopen en hoe het heet???
golden_nadoriaa
24-11-2009, 22:50
ik hoorde dat je zo een middel had uit marokko dat de haargroei bevordert en haaruitval tegen gaat. weet iemand waar je die in maroc kan kopen en hoe het heet???
Geen idee.
Henna misschien :p
Nee joh, ik weet echt niet.
Maar ik heb die spul ook nodig dan.
UP!!:nijn:
_DiepOngelukkig
24-11-2009, 22:53
Ik verlies ook echt veel haar tijdens het douchen, ik vind het echt eng!
ik heb onlangs hier gelezen luizenshampoo in marokko
_DiepOngelukkig
24-11-2009, 22:56
En die wonderolie van etos?
nassima18
24-11-2009, 23:02
ik heb onlangs hier gelezen luizenshampoo in marokko
ik heb die atdvies van ziyana uit marokko ze zei gebruik luizenshampoo. tegen haaruitval en voor voller haar. maar heb het nog niet geprobeert.
L7ouB_FieLaah
24-11-2009, 23:06
Iemand deze geprobeerd? http://www.mijnwebwinkel.nl/winkel/sweetsunnah/a-7617164/welkom-bij-sweet-sunnah/haargroei-olie
ik heb die atdvies van ziyana uit marokko ze zei gebruik luizenshampoo. tegen haaruitval en voor voller haar. maar heb het nog niet geprobeert.
kijk nou ... heb ik hier ergens gelezen wil het wel es proberen ...
zinatangawia
24-11-2009, 23:14
luizenshampoo lijkt me echt vies
nassima18
24-11-2009, 23:15
kijk nou ... heb ik hier ergens gelezen wil het wel es proberen ...
ik ga het ook en keer proberen hoop dat het lukt heb vandaag gedoucht echt niet normaal het houd maar niet op elkekeer als ik kam zit me kam helemaal vol:(
nassima18
24-11-2009, 23:16
luizenshampoo lijkt me echt vies
als het maar en resultaad heeft maak niet uit of het vies of nie:hihi:
ik ga het ook en keer proberen hoop dat het lukt heb vandaag gedoucht echt niet normaal het houd maar niet op elkekeer als ik kam zit me kam helemaal vol:(
ik heb daar ook een probleem mee schat niet normaal ... douche vol met haren .... op mijn kussen :( overal vind je haren ... heb ook alles geprobeerd ...
als iemand naar marokko ga , vraag ik om die shampoo te kopen
zoniet wacht ik tot de zomer
als het maar en resultaad heeft maak niet uit of het vies of nie:hihi:
wallah illeh ;)
nassima18
24-11-2009, 23:22
ik heb vandaag olijf olie gesmeert ze zeggen dat het ook goed is straks door al het smeren blijft er geen haartje op onze kop :hihi:
ik heb vandaag olijf olie gesmeert ze zeggen dat het ook goed is straks door al het smeren blijft er geen haartje op onze kop :hihi:
hahah :hihi: ja klopt doe ik ook soms olijfolie
ow ja schat in de zomer was ik bij een kapster en die zei dat elholba :D goed is voor haarverlies ... heb het gekocht maar nog niet gebruikt ...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.