Bekijk originele versie : Bruidstaart..
UndercoverAngel
11-06-2004, 09:25
Ik moet voor volgende week vrijdag een bruidstaart hebben (anders kilt mijn broer me aangezien ik de taart zou regelen).. Kent er iemand een bakkerij in Utrecht waar ik een taart kan bestellen die te eten is..
Help me.. :(
.:UcA:.
Samira_C
11-06-2004, 11:05
Ga naar de Voordeel bakker in Den haag tegenover de Haagse Markt. Die is gewoon gruwelijk lekker!!!!!!!
riffialady
11-06-2004, 11:11
hahahahah lekker voor je nu moet j poepen in je broek om een taart uit te zoeken hahaahhaahahh
beppie_truus
11-06-2004, 11:12
Origineel gepost door riffialady
hahahahah lekker voor je nu moet j poepen in je broek om een taart uit te zoeken hahaahhaahahh
:rolleyes: :rolleyes:
riffialady
11-06-2004, 11:13
of kom naar rotterdam dan kun je naar dounia bakkerij komen hij heeft de lekkkerste taarten van nederland hummmmmmmmmmmmmm
dat is smulllennnnnnnnn
UndercoverAngel
11-06-2004, 11:18
Origineel gepost door beppie_truus
:rolleyes: :rolleyes:
Wallahila.. :hihi:
UndercoverAngel
11-06-2004, 11:30
Het liefst een Bakkerij in Utrecht als jullie die kennen.. Rotterdan & Den Haag zijn een beetje te ver weg... Ik denk dat ik morgen even naar de Amsterdamsestraatweg ga.. Hopen dat ik daar een goede bakkerij vind..
romaisah
11-06-2004, 15:08
Salaam,
Ik weet een hele goeie (ned) bakkerij in utrecht.
Winkelcentrum Kanaaleiland vlak naast D Reizen heb je een bakkerij en daar moet je echt even naar binnen gaan. Ik heb in het verleden vaak Bruidstaarten moeten bestellen en dat heb ik allemaal bij hun gedaan.
Ze zijn overigens best goedkoop en geloof ze hebben lekkere taart.
Succes ermee .
Me3e Salaama.
UndercoverAngel
14-06-2004, 09:16
Origineel gepost door romaisah
Salaam,
Ik weet een hele goeie (ned) bakkerij in utrecht.
Winkelcentrum Kanaaleiland vlak naast D Reizen heb je een bakkerij en daar moet je echt even naar binnen gaan. Ik heb in het verleden vaak Bruidstaarten moeten bestellen en dat heb ik allemaal bij hun gedaan.
Ze zijn overigens best goedkoop en geloof ze hebben lekkere taart.
Succes ermee .
Me3e Salaama.
Shokran.. Ik had bakkerij El Yacouth gebeld.. die zitten op de amsterdamsestraatweg en die verkopen ook bruidstaarten.. Weet jij misschien of die een beetje te eten zijn? Ik ga Insha Allah deze week even langs bij de bakkerij die jij bedoelt.. Weet je trouwens hoe lang van te voren je de taart moet bestellen.. Ik had namelijk een Nederlandse bakkerij gebeld en die vertelde me dat je twee tot drie weken voor de grote dag de taart moet bestellen en El Yacouth vertelde me dat je de taart ook een paar dagen van te voren kunt bestellen..
Bruiloft is trouwens verplaatst naar 2 Juli.. Dus ik heb wat extra tijd om alles te regelen.. :)
lailaelmou
14-06-2004, 12:16
Origineel gepost door UndercoverAngel
Shokran.. Ik had bakkerij El Yacouth gebeld.. die zitten op de amsterdamsestraatweg en die verkopen ook bruidstaarten.. Weet jij misschien of die een beetje te eten zijn? Ik ga Insha Allah deze week even langs bij de bakkerij die jij bedoelt.. Weet je trouwens hoe lang van te voren je de taart moet bestellen.. Ik had namelijk een Nederlandse bakkerij gebeld en die vertelde me dat je twee tot drie weken voor de grote dag de taart moet bestellen en El Yacouth vertelde me dat je de taart ook een paar dagen van te voren kunt bestellen..
Bruiloft is trouwens verplaatst naar 2 Juni.. Dus ik heb wat extra tijd om alles te regelen.. :)
Verplaatst naar 2 Juni? Het is vandaag al 14 Juni :confused:
babybruidje
14-06-2004, 12:20
ik denk dat ze bedoeld juli??:confused:
lailaelmou
14-06-2004, 12:23
Origineel gepost door babybruidje
ik denk dat ze bedoeld juli??:confused:
Dat denk ik ook ja... :p
UndercoverAngel
14-06-2004, 12:24
Ik bedoel inderdaad Juli.. :hihi:
lailaelmou
14-06-2004, 12:25
Origineel gepost door UndercoverAngel
Ik bedoel inderdaad Juli.. :hihi:
Je was zeker heeeeeeeeeel ver met je gedachten :eek:
babybruidje
14-06-2004, 12:26
hahaha oww oke wij dachten al ze is zo opgegaan in de zeneuwen dat ze de weg kwijt is :wat?!: ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.