Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De Dianna pil-bijwerkingen

Pagina's : [1] 2

Knuffeligmeisje
24-11-2009, 19:47

Ffkes een vraagje he, Voor de dames die de pil gebruiken om hun onregelmatige menstruatie te stabiliseren. Wat zijn de bijwerkingen daarvan? Ik hoor dat het ook gevolgen voor je vruchtbaarheid kan hebben. Klopt dat:wow:

galtiamina
24-11-2009, 19:51
k hoop het nie

Knuffeligmeisje
24-11-2009, 19:53
Gebruik jij het ook? Ik ben aan het twijfelen of ik het moet gebruiken ofniet

galtiamina
24-11-2009, 20:01
ja, al drie weken. de dokter zei niks over onvruchtbaarheid

Knuffeligmeisje
24-11-2009, 20:13

Dan zal het wel niet waar zijn. Haha, bedankt he. Ik ben een beetje gerustgesteld.

OneWish--
24-11-2009, 20:23
Het is waar. De dagen dat je de pil slikt kan er voor zorgen dat je steeds minder vruchtbaar wordt. Diane is een lichte pil. Over die pil hoef je niet teveel zorgen over te maken ;)

Knuffeligmeisje
24-11-2009, 20:25
Het is waar. De dagen dat je de pil slikt kan er voor zorgen dat je steeds minder vruchtbaar wordt. Diane is een lichte pil. Over die pil hoef je niet teveel zorgen over te maken ;) Ow hmdl..dankjewel dames

Palmolive-meid
24-11-2009, 21:30
Waarom zoek je het niet op in je bijsluiter, op internet , apotheek of aan je arts ?? Waarom hier aan onervaren mensen ? Die geen artsen zijn ? En ik slik m al jaren. En het is wel de beste pil die er is maar je krijgt er heel veel bijwerkingen van en vooral pijnlijke borsten elke dag !! ik ben ermee gestopt. Probeer eens een natuurgenezer!

galtiamina
25-11-2009, 10:35
staat er niet bij, op de bijsluietr staat alleen dat er bijwerkingen komen als je gevoelig bent voor trombose enz. en ik mak ze zoregen. een pil is de gootsteen gevallen...dus één pil mider= 20 pilen ipv 21. plus ik ben ook eentje vergeten. dit is in de laatste week he. dus de 3e week heb ik 2 pillen gemist gemist...wat moet ik doen

Knuffeligmeisje
25-11-2009, 19:30
up, ik hoop dat iemand je kan antwoorden. Moet je die pillen ook innemen als je ongesteld bent?

galtiamina
25-11-2009, 19:34
up, ik hoop dat iemand je kan antwoorden. Moet je die pillen ook innemen als je ongesteld bent? dat maakt niet uit, je moet je gewoon aan je schema houden. dus vanaf de eerste menstuatiedag,moet je ermee beginnen. 3 weken lang slikken en dan 1 week niet slikken (de stopweek)

Hottest-Diamond
26-11-2009, 09:34
Ik slikte hem gewoon alle 30 dagen met menstruatie of zonder hihi, dikke bij werkingen, ik werd dikker (hormonen) kreeg grote borsten & nu ben ik er sind de zomer mee gestopt. Ben aan het afvallen en is het echt zo over vruchtbaarheid?:O Ik wil een kindje over een paarjaar..

Amber_25
26-11-2009, 16:25
de Diane 35 zorgt ervoor dat je als bijwerking dikker wordt. Het is een zware hormonale pil. Mycrogenon is maar 20 en die zorgt dat je stabiele gewicht krijgt en behoudt.

.-Tangaouiia-.
27-11-2009, 00:18
Het is waar. De dagen dat je de pil slikt kan er voor zorgen dat je steeds minder vruchtbaar wordt. Diane is een lichte pil. Over die pil hoef je niet teveel zorgen over te maken ;) Ik weet niet waar je het over hebt maar, DIANE is een hele ZWARE pil. Gebruik de pil namelijk al heel lang, en weet zo ongeveer wat de bijwerkingen zijn en wat die pil inhoudt etc

OneWish--
27-11-2009, 21:01

de Diane 35 zorgt ervoor dat je als bijwerking dikker wordt. Het is een zware hormonale pil. Mycrogenon is maar 20 en die zorgt dat je stabiele gewicht krijgt en behoudt. Diane is juist de lichtste pil van allemaal! Vraag maar aan je apotheker ;) Micrgynon 50 is pas gevaarlijk :S ayemma zware pil.

Pagina's : [1] 2